×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • بررسی پرینتر چندکاره لیزری رنگی M281fdw
    بررسی پرینتر چندکاره لیزری رنگی M281fdw
    222 بازدید

    این روز ها داشتن یک پرینتر چندکاره یا یک دستگاه کپی در اداره یا شرکت ها یک نیاز به حساب می آید و در صورت نبود آن، چیزی کلیدی در محیط آنجا کم است. کاربران اینجور محیط ها مدارک و اسناد خود را پرینت می گیرند، کپی، اسکن و فکس می کنند. هر کدام از این اعمال یک دستگاه می تواند باشد اما پرینتر های چندکاره همه آنها را انجام داده و فضای کمتری می گیرند.

    ادامه مطلب
  • کارتریج های متناسب با بودجه خود خریداری نمایید
    کارتریج های متناسب با بودجه خود خریداری نمایید
    147 بازدید

    قطعا یکی از موارد تعیین کننده برای خرید شما ، قیمت و بودجه ای است که برای این مورد اختصاص داده اید. در ادامه قصد داریم تا در رابطه با کارتریج های متناسب با بودجه شما اطلاعاتی را ارائه نماییم. برای اطلاع از راهنمای خرید کارتریج متناسب با بودجه خود حتما ادامه مطلب را از دست ندهید. کاربران عزیز توجه داشته باشند که به تناسب بودجه تعیین شده خود و نوع کارایی مورد نظر بهتر است انتخاب خود را داشته باشید.

    ادامه مطلب
  • هد گرفتگی دستگاه چاپ فکس و بنر
    هد گرفتگی دستگاه چاپ فکس و بنر
    168 بازدید

    به هنگام چاپ به دلیل هد گرفتگی دستگاه چاپ فکس و بنر ممکن است کار شما متوقف شود و دچار دردسر شوید. قبل از اینکه به دنبال راه هایی برای رفع این خطا باشید، توصیه می نماییم که ابتدا علت های گرفتگی دستگاه چاپ و بنر را بشناسید و سپس به دنبال برطرف کردن و راه حل های احتمالی آن باشید.

    ادامه مطلب
  • تعمیر کاغذکش دستگاه کپی زیراکس
    تعمیر کاغذکش دستگاه کپی زیراکس
    127 بازدید

    کاغذکش یکی از قطعات اصلی دستگاه های کپی می باشد که به موجب آن، کاغذهای قرار داده شده بر روی دستگاه را به داخل می کشد تا بتواند عملیات چاپ را به انجام برساند. در مواقعی که این روند دچار مشکل می شود، طبیعتا نیاز به تعمیر کاغذکش دستگاه کپی زیراکس به وجود می آید. نحوه تعمیر کاغذکش دستگاه کپی زیراکس مراحل مختلقی دارد که باید یک به یک آن را طی نمایید.

    ادامه مطلب
  • راهنمای خرید رول های حرارتی هانسول
    راهنمای خرید رول های حرارتی هانسول
    163 بازدید

    هر محصول و موادی، قطعا مورد استفاده برای نوعی خاص قرار می گیرد. رول های حرارتی در واقع مناسب برای دستگاه ها و پرینترهای حرارتی می باشند. اولین نکته ای که باید در راهنمای خرید رول های حرارتی هانسول مد نظر داشته باشد، کیفیت محصول و همچنین متراژ مورد نیاز شماست. زیرا قیمت هر محصول، با توجه به مشخصات رول های حرارتی تعیین می شود.

    ادامه مطلب
  • تعمیر دولوپر دستگاه کپی زیراکس
    تعمیر دولوپر دستگاه کپی زیراکس
    195 بازدید

    مواد مصرفی عامل اصلی و نهایی تعیین کننده کیفیت چاپ است. بنابراین در صورتی که دستگاه کپی دچار مشکلی شود، تعمیر دولوپر دستگاه کپی زیراکس ضروری است. نحوه تعمیر دستگاه زیراکس بسیار مهم است. زیرا در صورت وجود اشتباه در آن ممکن است کل دستگاه شما دچار مشکل شود و راه جبران خسارت را سخت نماید.

    ادامه مطلب
  • آموزش شارژ کارتریج 05A اچ پی
    آموزش شارژ کارتریج 05A اچ پی
    111 بازدید

    پرینتر تک کاره LaserJet P2035 یک چاپگر سیاه و سفید و لیزری است که میتوانید ، از سرعت چاپ سریع ، خروجی با کیفیت حرفه ای و گزینه های اتصال انعطاف پذیر و پرکاربرد آن لذت ببرید.

    ادامه مطلب
  • شارژ کارتریج 26A پرینتر M402dw اچ پی
    شارژ کارتریج 26A پرینتر M402dw اچ پی
    166 بازدید

    پرینتر HP LaserJet M402dw که در درجه اول مورد استفاده در یک دفتر کار یا کارهای گروهی قرار دارد ، یک نامزد قدرتمند به عنوان یک پرینتر لیزری تک رنگ سیاه وسفید است. اما با توجه به سرعت چاپ ، هزینه کاغذ ، کیفیت خروجی  برای کار چاپی متوسط در یک دفتر کوچک مناسب می باشد. همچنین با توجه به ابعاد 15 x 14.06 x 8.5  اینچ (بدون در نظر گرفتن سینی 550 برگه آپشنال) و وزنی در حدود 8.5 کیلوگرمی قرار دادن آن روی یک میز به اندازه کافی مناسب است و آن را به عنوان یک چاپگر شخصی با وظایف سنگین و گوناگون تبدیل به...

    ادامه مطلب
  • نحوه تعویض کارتریج 37A پرینتر M608n اچ پی
    نحوه تعویض کارتریج 37A پرینتر M608n اچ پی
    166 بازدید

    چاپگر HP LaserJet Enterprise M608n یک دستگاه تک کاره لیزری سیاه وسفید است که دارای ابعاد 17 x 18.3 x 15 و وزنی حدود 47.7 پوندی است که برای محیط های کاری پرمصرف ایده آل است. این مدل دارای چندین گزینه برای کار با رسانه های مختلف است ، از جمله یک سینی چند منظوره 100 برگه که قادر به کار با انواع کاغذهای مختلف و یک فیدر استاندارد 550 برگ برای کارهای چاپی عمومی است.

    ادامه مطلب
  • نحوه تعویض کارتریج 85A پرینتر P1102w اچ پی
    نحوه تعویض کارتریج 85A پرینتر P1102w اچ پی
    228 بازدید

    یکی از فن آوری های اخیر برای نفوذ در بازار چاپگرها موضوع بی سیم بودن است. در حالی که اتصال Wi-Fi فقط در تعداد محدودی از مدلها و سپس در محصولات گران قیمت و پرمصرف گنجانده شده بود ، اکنون به طور گسترده ای رواج دارد.پرینتر تک کاره LaserJet P1102w سیاه و سفید بوده با کیفیت جدید شرکت اچ پی ، بی سیم است و با یک دکمه برای روشن و خاموش کردن آن تکمیل میشود.

    ادامه مطلب
  • حل مشکل گیر کردن کاغذ پرینتر M102w اچ پی
    حل مشکل گیر کردن کاغذ پرینتر M102w اچ پی
    215 بازدید

    پرینتر تک کاره سیاه وسفید HP LaserJet Pro M102w برای دفاتر کوچک یا مصارف خانگی طراحی شده است و با توجه اندازه 364.7 x 247.3 x 190.6 mm;  و وزن  4.7 کیلوگرمی به اندازه کافی کوچک است که در اکثر میزهای اداری جای می گیرد ، و به عنوان یک چاپگر لیزری که به یک رایانه شخصی متصل می شود ، مناسب است.شما اتصال Wi-Fi و USB را دریافت می کنید ، اما چاپگر فاقد درگاه اترنت برای شبکه های سیمی است. با توجه به ابعاد و قیمت آن به اندازه کافی سریع است ، و در صورتی که اسناد همیشه گرافیکی و عکس نباشد ، متن را با...

    ادامه مطلب
  • نحوه تعویض فیوز پرینتر M501dn اچ پی
    نحوه تعویض فیوز پرینتر M501dn اچ پی
    604 بازدید

    پرینتر HP LaserJet M501dn برای یک دفتر کوچک یا متوسط گزینه مناسبی به عنوان چاپگر تک لیزری است. M501dn مجموعه ای از ویژگی های قوی ، سرعت مناسب ، ظرفیت کاغذ استاندارد بالا و کیفیت خروجی بالاتر از آن برخوردار است و برای چاپ در حجم ساخته شده است. این دستگاه دارای ویژگی های امنیتی مانند چاپ محافظت شده با رمز عبور است که در صفحه کلید روی خود چاپگر قرار دارد.

    ادامه مطلب
Showing 313 to 324 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام