×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • تعویض هد پرینتر اچ پی
    تعویض هد پرینتر اچ پی
    117 بازدید

    چرا پرینتر نمی تواند کارتریج را شناسایی کند و ارور عدم وجود کارتریج در پرینتر را می دهد؟ چرا پرینتر در حالت Ready قرار نمی گیرد؟ دلیل قفل شدن حامل پرینتر و روشن شدن دو چراغ جوهر و کاغذ به صورت همزمان چیست؟ یکی از احتمالاتی که می توان درصورت بروز هر یک از این مشکلات در پرینتر اچ پی در نظر گرفت، خراب شدن هد پرینتر است. البته درصورتی که منشا اصلی هر یک از این مشکلات خرابی هد پرینتر باشد چاره ای جز تعویض هد پرینتر اچ پی نخواهد بود. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا با نقش هد در پرینتر و انواع آن...

    ادامه مطلب
  • آموزش جامع نصب پرینتر
    آموزش جامع نصب پرینتر
    177 بازدید

    در این مقاله نصب پرینتر به صورت کامل آموزش داده شده است,توجه کنید امکان دارد در انواع مدل پرینتر ها تفاوت های جزیی باشد,اما راه و روش آن یکی است.تذکر:در ابتدای نصب هیچ گونه اتصالی بین پرینتر و کامپیوتر شما برقرار نباشد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M26a
    بررسی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M26a
    317 بازدید

    پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M26a همانطور که از نام آن پیداست، به جز عمل پرینت می تواند اسکن و کپی مدارک را نیز انجام دهد. HP LaserJet Pro M26a با طراحی زیبا و البته مهم تر از آن جمع و جور خود جایگزین خوبی برای دستگاه های مختلف شما از جمله اسکنر، دستگاه کپی و پرینتر تک کاره می باشد. این پرینتر فقط از طریق پورت USB به سیستم کامپیوتر متصل می شود در حالی که برادر دیگر آن یعنی HP LaserJet Pro M26nw قابلیت اتصال WIFI را نیز دارد.

    ادامه مطلب
  • انتقال و جابجایی دستگاه کپی را چگونه انجام دهیم؟
    انتقال و جابجایی دستگاه کپی را چگونه انجام دهیم؟
    113 بازدید

    اگر قصد دارید به زودی به یک فضای اداری جدید منتقل شوید، به احتمال زیاد دستگاه کپی یکی از اجزای اصلی برای جابه جایی خواهد بود. از لحاظ تئوری تنها مشکل در انتقال یک دستگاه کپی، فقط سنگین بودن آن می باشد. اما در ادامه چند نکته و ترفند را معرفی می کنیم که باید هنگام جابه جایی دستگاه کپی، به خاطر بسپارید.

    ادامه مطلب
  • لنوو از عینک هوشمند ThinkReality A3 و چند لپ‌تاپ جدید پرده برداشت
    لنوو از عینک هوشمند ThinkReality A3 و چند لپ‌تاپ جدید پرده برداشت
    113 بازدید

    لنوو در خلال مراسم CES 2021 از عینک هوشمندی رونمایی کرد که پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد. این شرکت همچنین از یک تبلت تبدیل‌شونده و چند لپ‌تاپ دیگر پرده برداشت.لنوو در CES 2021 از تبلت جدیدی به نام ThinkPad X12 Detachable رونمایی کرد. این دستگاه که به عنوان اولین محصول جداشونده برند تینک‌پد در طول سال‌های اخیر معرفی شده، پاسخ لنوو به تقاضای بازار برای محصولات جداشونده است. تینک‌پد X12 با پردازنده نسل یازدهم اینتل UP4، نمایشگری ۱۲.۴ اینچی با وضوح FHD، وای‌فای ۶، کیبورد جداشونده فولیو و قلمی...

    ادامه مطلب
  • بررسی نقش بارکد خوان بی سیم در زندگی
    بررسی نقش بارکد خوان بی سیم در زندگی
    118 بازدید

    امروزه تقریباً در هر مکانی که خریدی انجام دهید، ممکن است مشاهده می کنید که از بارکد خوان بی سیم استفاده می شود. البته احتمالاً این موضوع دیگر برای شما عادی شده است، اما بیایید به زمانی فکر کنید که دستگاه های بارکد خوان وجود نداشتند. در آن زمان ها فرآیند خرید زمان بسیار زیادی طول می کشید. اما اکنون در سوپرمارکت ها، بوتیک ها، فروشگاه های سخت افزاری و انواع مغازه ها همیشه یک بارکد خوان وجود دارد. مهم نیست که فروشگاه بزرگ یا کوچک باشد، همواره یک بارکدخوان در آن محل وجود دارد. حتی به احتمال زیاد...

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet Pro P2035
    بررسی پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet Pro P2035
    410 بازدید

    برند HP دارای صدها مدل از پرینترهای لیزری مختلف در مجموعه محصولات خود است و تقریبا هر یک از آنها به طور خاص برای دسته خاصی از کاربران مناسب هستند. در اینجا به بررسی پرینتر لیزری HP P2035N می ‎پردازیم. به نظر می ‎رسد این پرینتر برای استفاده در دفاتر بزرگ توسط افرادی که نیاز به چاپ حجم بالایی از اسناد سیاه و سفید دارند، طراحی شده است.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M426fdn
    بررسی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M426fdn
    90 بازدید

    بعضی از گروه‎ های کاری بزرگتر نیاز به یک پرینتر همه کاره دارند که هم سریع بوده و هم از لحاظ عملیاتی کارا باشد. آنها معمولا خروجی خالص تک رنگ لازم دارند، اما با توجه به حجم و تنوع کارها نیاز به چیزی بیش از یک پرینتر اختصاصی خواهند داشت. پرینتر چند کاره HP LaserJet Pro MFP M426fdn برای کاربردهای این چنینی طراحی شده است. این دستگاه چیزی بیشتر از یک پرینتر است، دارای اسکنر، کپی و فکس است و برای چاپ در حجم بالا طراحی شده است.

    ادامه مطلب
  • رفع خطوط عمودی موجود روی برگه کپی شده
    رفع خطوط عمودی موجود روی برگه کپی شده
    103 بازدید

    اگر خطوط عمودی سفید یا مشکی در صفحات چاپ شده یا فکس های شما وجود دارد، به احتمال زیاد مشکل از وجود گرد و خاک یا مایع موجود روی شیشه یا ADF (تغذیه اتوماتیک اسناد) باشد. برای حل این مشکل یک راه حل بسیار ساده وجود دارد که در 95٪ مواقع موثر است. در ادامه این روش را به شما معرفی می کنیم.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L120
    بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L120
    169 بازدید

    پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L120 یکی از اقتصادی ترین و ارزانترین پرینتر های جوهر افشان برند اپسون است. این پرینتر با شعار “سریع و اقتصادی” تبلیغ و عرضه می شود. در نگاه کلی می توان آنرا در رده پرینترهای خانگی قرار داد اما مسئله اینجاست که این پرینتر با داشتن مخزن جوهر پُر، می تواند تا 4500 برگ برای چاپ سیاه و سفید و 6500 برگ برای چاپ رنگی کارکرد داشته باشد. بنابراین در ادارات نیز می توان از آن استفاده نمود اما نه اداراتی که با سینی کاغذ 50 برگی مشکل دارند!

    ادامه مطلب
  • راهنمای اتصال پرینتر کانن به Wifi
    راهنمای اتصال پرینتر کانن به Wifi
    93 بازدید

    تنظیمات پرینتر کانن بسیار ساده بوده و می توان آن را به راحتی به دستگاه های مختلف متصل کرد. برای اتصال این پرینتر به لپ تاپ ، رایانه شخصی و Mac می توانید از مراحل ساده‌ای که در ادامه آموزش می دهیم استفاده کنید. برای اتصال پرینتر به دستگاه های مختلف هیچ نیازی به تخصص فنی نداشته و با طی مراحل زیر می توانید چاپگر کانن را به WiFi متصل کنید.

    ادامه مطلب
  • 21 حقیقت جالب در مورد بارکد خوان ها
    21 حقیقت جالب در مورد بارکد خوان ها
    110 بازدید

    بارکدها و اسکنرهای آن با عملکرد بالای خود، تبدیل به جزء جدایی ناپذیر زندگی روزمره ما شده‌اند. در واقع سیستم های اسکن نقش بسیار مهمی در تعداد زیادی از صنایع مانند صنایع بهداشتی، تولیدی، مسافرتی، خرده فروشی، مواد غذایی و دولتی دارند. بارکدها فرآیند خرید و فروش را برای شرکت ها کارآمدتر کرده و روشی اساسی برای ردیابی و ذخیره اطلاعات میلیون ها کالا محسوب می شوند. همانطور که می دانید اطلاعات در هر جنبه از زندگی ما یک قدرت به حساب می آیند. بنابراین برای بهره مندی واقعی از محصولاتی که خریداری می کنید،...

    ادامه مطلب
Showing 337 to 348 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام