×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • آشنایی کامل با قطعات کارتریج لیزری
    آشنایی کامل با قطعات کارتریج لیزری
    208 بازدید

    اغلب کاربران پرینتر لیزری، شناخت زیادی از کارتریج و قطعات درون آن ندارند. این موضوع باعث می‌شود هنگام پرینت نگرفتن پرینتر و یا افتادن خطوط سیاه رنگ روی سند، مشکل را در پرینتر جستجو کرده و به دنبال عیب یابی دستگاه باشند. در حالیکه با آشنایی کامل با قطعات کارتریج لیزری، می‌توانند بسیاری از مشکلات این چنینی را حل کنند.

    ادامه مطلب
  • چگونه عکس های گوشی را چاپ کنیم؟
    چگونه عکس های گوشی را چاپ کنیم؟
    130 بازدید

    اگر اهل سلفی و ثبت لحظه‌های ماندگار باشید، شاید دلتان بخواهد با روشی آسان این خاطره‌ها را حفظ کنید. شاید با گسترش شبکه‌های اجتماعی، چاپ عکس به کمترین میزان خود رسیده باشد، اما شما با انجام اینکار عکس زیبای خود را برای همیشه ماندگار خواهید کرد و نگرانی از پاک شدن آن نخواهید داشت. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید بدانید، چگونه عکس های گوشی را چاپ کنیم با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر لیزری لکسمارک Lexmark MS617dn
    بررسی پرینتر لیزری لکسمارک Lexmark MS617dn
    241 بازدید

    پرینتر لیزری Lexmark MS617dn یکی دیگر از دستگاه های چاپگر تک کاره و پر قدرت برند لکسمارک است. بطور خلاصه دارا بودن قابلیت چاپ دو رو، اتصال شبکه و همچنین سرعت و کیفت بالای چاپ از اصلی ترین ویژگی های این مدل می باشد. به دلیل بازدهی بالای دستگاه و کارتریج تونر آن، می تواند انتخابی مناسبی برای محیط های اداری پر استفاده از باشد. البته اگر نیاز اصلی آنها فقط پرینت سیاه و سفید باشد و نیازی به اسکن و کپی نداشته باشند.

    ادامه مطلب
  • همه چیز درمورد ریکاوری اطلاعات هارد
    همه چیز درمورد ریکاوری اطلاعات هارد
    142 بازدید

    کار هارددیسک حفظ دائمی اطلاعات است. هر اطلاعاتی که برای ذخیره سازی به هارددیسک منتقل می‌شود، تا زمانی که حذف نشود روی سکتورها، در جای خود می‌ماند. البته ممکن است شرایط محیطی نیز در از بین رفتن این اطلاعات موثر باشد.

    ادامه مطلب
  • معرفی بهترین پرینتر‌های موبایل، در لحظه چاپ کنید!
    معرفی بهترین پرینتر‌های موبایل، در لحظه چاپ کنید!
    98 بازدید

    دوست دارید هر لحظه و هر جا، عکس‌ها و سلفی‌هایی که از خود می‌گیرید را چاپ کنید؟ عکاس هستید و دلتان می‌خواهد وسیله‌ای داشته باشید که به سرعت، عکس‌های گوشی هوشمندتان را ظاهر کند؟ اگر پاسخ شما به تمامی این پرسش‌ها بله است، اجازه دهید به معرفی پرینترهای موبایل بپردازیم و شما را با این وسیله کاربردی و جذاب آشنا کنیم. پرینتر‌های بزرگ و سنگین را فراموش کنید، وقت آن رسیده که چاپگر‌های قابل حمل را بشناسید.

    ادامه مطلب
  • راهنمای خرید پرینترهای سه بعدی
    راهنمای خرید پرینترهای سه بعدی
    174 بازدید

    با اینکه تکنولوژی پرینتر‌های سه بعدی از دهه ۸۰ میلادی وجود داشته، اما مدت زیادی نیست که این پرینتر‌ها راه خود را در صنعت‌های گوناگون باز کرده‌اند. پزشکی، جواهرسازی، معماری، آشپزی و حتی مد و فشن برخی از صنایع کوچک و بزرگی هستند که از تکنولوژی پرینتر‌های سه بعدی استفاده می‌کنند. پرینتر‌های سه بعدی نیز، در مدل‌ها و انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و بر این اساس قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. در مقاله راهنمای خرید پرینترهای سه بعدی، قصد داریم شما را با نکاتی که باید در هنگام خرید پرینتر سه بعدی...

    ادامه مطلب
  • کدام کاغذ ها برای پرینتر مناسب هستند؟
    کدام کاغذ ها برای پرینتر مناسب هستند؟
    103 بازدید

    کاغذ پرینتر یکی از مهمترین محصولاتی است که در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذهای مناسب چاپ دارای انواع مختلفی هستند. این محصولات از کشورهای مختلف به ایران وارد می شوند. به همین دلیل کیفیت کاغذها نسبت به یکدیگر متفاوت است. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد انواع مختلف کاغذهای مناسب برای دستگاه های چاپگر ارائه دهیم.

    ادامه مطلب
  • پودر دولوپر دستگاه کپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    پودر دولوپر دستگاه کپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    281 بازدید

    پودر دولوپر که ترجمه  شده اصطلاح developer powder است، یکی از مواد مصرفی دستگاه کپی است. این عضو نقش مهمی در دستگاه ایفا میکند. اما بسیاری از افرادی که از دستگاه های کپی استفاده میکنند، اطلاعات دقیقی از کاربرد آن در سیستم ندارند. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد دولوپر ارائه دهیم.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره لیزری رنگی HP M281fdn
    بررسی پرینتر چندکاره لیزری رنگی HP M281fdn
    271 بازدید

    این روز ها داشتن یک پرینتر چندکاره یا یک دستگاه کپی در اداره یا شرکت ها یک نیاز به حساب می آید و در صورت نبود آن، چیزی کلیدی در محیط آنجا کم است. کاربران اینجور محیط ها مدارک و اسناد خود را پرینت می گیرند، کپی، اسکن و فکس می کنند. هر کدام از این اعمال یک دستگاه می تواند باشد اما پرینتر های چندکاره همه آنها را انجام داده و فضای کمتری می گیرند.

    ادامه مطلب
  • نحوه افزایش کیفیت پرینت در پرینتر‌های لیزری و جوهری
    نحوه افزایش کیفیت پرینت در پرینتر‌های لیزری و جوهری
    191 بازدید

    روش‌های مختلفی برای بهبود و افزایش کیفیت پرینت، در پرینتر‌های لیزری و جوهری وجود دارد. نوع کاغذ انتخابی، کارتریج خریداری شده و برخی از تنظیمات پیشفرض می‌توانند روی کیفیت پرینت چاپگر تاثیر قابل توجهی بگذارند. در ادامه این مقاله، شما را با روش‌ها و نحوه افزایش کیفیت پرینت در پرینتر‌های لیزری و جوهری آشنا کرده و راهکار‌هایی را برای آن ارائه خواهیم کرد.

    ادامه مطلب
  • سطل آشغال کارتریج کجاست؛چگونه کارتریج را تمیز کنیم
    سطل آشغال کارتریج کجاست؛چگونه کارتریج را تمیز کنیم
    130 بازدید

    مدتی است که اسناد چاپی پرینتر، دیگر کیفیت گذشته را نداشته و یا سند‌ها را محو چاپ می‌کند. عوامل زیادی می‌تواند، مانع از درست کار کردن پرینتر شود. یکی از این عوامل موثر، کارتریج است که می‌توان با تمیز کردن به موقع آن از بسیاری از مشکلات پرینتر جلوگیری کرد. در این مقاله قصد داریم بگوئیم، سطل آشغال کارتریج کجاست و چگونه کارتریج را تمیز کنیم. 

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L1300
    بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L1300
    285 بازدید

    پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L1300 با قابلیت چاپ کاغذ تا سایز +A3 و استفاده از تانک جوهر بجای کارتریج، یکی دیگر از پرینترهای قدرتمند برند اپسون است که در میان سایر همرده ها، حرفی برای گفتن دارد. این پرینتر برای کسب و کارهای عمرانی گزینه مناسبی است چرا که تصاویر و نقشه های طراحی شده با نرم افزار CAD را واضح و با سیاز بزرگ به چاپ می رساند.

    ادامه مطلب
Showing 361 to 372 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام