پرداخت در محل فقط مخصوص شهر تهران می باشد.
قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی دنیای کارتریج:
به منظور حفظ حقوق کاربران و مشتریان، قوانین و مقررات دنیای کارتریج وضع شده است. رعایت و توجه به قوانین و مقررات دنیای کارتریج برای هر دو طرف معامله الزامی است.
ورود کاربران به وبسایت دنیای کارتریج به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات دنیای کارتریج است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دنیای کارتریج از سوی کلیه کاربران، خریداران، فروشندگان و بازاریابان دنیای کارتریج است.
قوانین عمومی
کلیه کاربران، خریداران، فروشندگان و بازاریابان دنیای کارتریج پس از تهیه هر یک از محصولات دنیای کارتریج ، موظف به رعایت کامل شرایط دنیای کارتریج هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. این شرایط جامع و کامل نبوده و دنیای کارتریج حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت cartridgeworld.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق تیکت سیستم پشتیبانی به دنیای کارتریج اعلام گردد.
فصل1.تعاریف
بند 1.1: خريدار مشتری یا کاربر کسي است که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به خريد و پرداخت هزينه محصول مي نمايد.
بند 1.2: فروشنده کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به فروش یک محصول مي نمايد.
بند 1.3: بازاریاب کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به نشر لینک محصولات مي نمايد.
بند 1.4: محصول: هر يک از محصولات ارائه شده توسط دنیای کارتریج
بند 1.5: پرتال کاربران: سایت به آدرسcartridgeworld.ir که خريدار در آنجا حساب داشته و از طريق اين حساب مي تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خريدار در آنجا ثبت شده و قابل ويرايش و بروز رساني است.
بند 1.6: سیستم جامع پشیبانی: قابلیتی است در پرتال کاربران که کليه مکاتبات الکترونيکي خريداران، فروشندگان، بازاریابان و ساير کاربران با دنیای کارتریج در آنجا ثبت و از طريق شماره تيکت قابل پيگيري است.
بند 1.7: تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ويژگي ها و محدوديت ها و قيمت ها به نحوي که خريدار کاملا آگاه گردد.
بند 1.8: تحويل محصول: ارسال محصول خريداري شده به آدرس اعلام شده توسط کاربر در فرم ثبت نام بر اساس فاکتور يا قرارداد بين خريدار و دنیای کارتریج
بند 1.9: کاربر وب سايت: کليه اشخاصي که از سراسر دنيا وب سايت دنیای کارتریج را مشاهده و مرور مي کنند.
فصل2.نحوه ارتباط طرفین با هم
بند 2.1: روش ارتباطي مستند دنیای کارتریج با خريدار، فروشنده و بازاریاب، آدرس ايميل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است و کلیه ارتباطات به صورت پاسخ در تيکت هاي سیستم جامع تیکت است.
بند 2.2: آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در حساب کاربری خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد. دنیای کارتریج مسئوليتي نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدار، فروشنده و بازاریابی که اطلاعات تماس تغيير يافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.
بند 2.3: هنگامی که شما از سرویسها و خدمات دنیای کارتریج استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به دنیای کارتریج ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که دنیای کارتریج به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
بند 2.4: جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد دنیای کارتریج برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه دنیای کارتریج را در پروفایل خود لغو کنند.
بند 2.5: توجه داشته باشید که 30008388944922 و 00989028894492 تنها شمارههایی هستند که دنیای کارتریج از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات، سوال نظرسنجی و سرویسهای ویژه دنیای کارتریج را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
بند 2.6: بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دنیای کارتریج، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دنیای کارتریج است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@cartridgeworld.ir اطلاع دهید.
فصل3.تغییرات
بند 3.1: توافقنامه استفاده از خدمات دنیای کارتریج تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه دنیای کارتریج و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، دنیای کارتریج حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت دنیای کارتریج در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا دنیای کارتریج مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار، فروشنده و بازاریاب می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت دنیای کارتریج کنترل نماید.
بند 3.2: تغييرات فني: دنیای کارتریج براي بهبود کيفيت خدمات حق انجام تغييرات فني، سخت افزاري، نرم افزاري يا شبکه اي را در سرويس هاي ارائه شده دارد. در مورد تغييراتي که سرويس خريدار، فروشنده یا بازاریاب را تحت تاثير قرار مي دهد دنیای کارتریج موظف است تا يک ماه پس از اعمال تغييرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خريدار، فروشنده و بازاریاب موظف هستند خود را با اين تغييرات سازگار نمايند. هرگاه به دليل موارد ضروري، دنیای کارتریج امکان اطلاع رساني یا خدمات دهی را از دست بدهد و يا فوريت هاي فني این مجموعه را ناچار به اين امر نمايد مسئوليتي براي اطلاع رساني زمان و نحوه تغييرات نخواهد داشت ضمنا خريدار، فروشنده و بازاریاب به شرکت وکالت مي دهد تا در زمان مورد نياز در جهت بهبود سطح کيفي سرويس اقدام به انجام فعاليت هاي سخت افزاري و نرم افزاري روي سرورهاي دنیای کارتریج نمايد.
فصل4.ثبت، پردازش و تحویل محصول و انجام خدمات
بند 4.1: روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
بند 4.2: کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت دنیای کارتریج به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، برای کاربر در صف پردازش قرار میگیرند. دنیای کارتریج همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دنیای کارتریج به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دنیای کارتریج محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
بند 4.3: در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
بند 4.4: دنیای کارتریج مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای دنیای کارتریج محفوظ است.
بند 4.5: در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت دنیای کارتریج ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای دنیای کارتریج محفوظ است. دنیای کارتریج در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت دنیای کارتریج میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
بند 4.6: کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دنیای کارتریج جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
بند 4.7: امکان پرداخت در محل فقط برای شهر تهران می باشد.
بند 4.8: تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
بند 4.9: در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف ) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
بند 4.10: در رابطه با سرویس تحویل فروشگاه اینترنتی دنیای کارتریج ، سفارش درب اصلی ساختمان تحویل داده میشود.
بند 4.11: لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که دنیای کارتریج هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
بند 4.12: خريدار حق درخواست لغو سفارش خريداري شده را نخواهد داشت.
بند 4.13: دنیای کارتریج مسئوليتي در قبال عدم تطابق با نياز و يا عدم استفاده خريدار از محصول خريداري شده و تحويل شده را ندارد.
فصل5. امنیت و محرمانگی، سیاستهای رعایت حریم شخصی
بند 5.1: به طور کلي محيط اينترنت به همان ميزان ساير محيط هاي ارتباطي مانند پست، دورنگار و تلفن براي انتقال اطلاعات محرمانه امنيت دارد. در کليه اين محيط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همين دليل ضمن آنکه دنیای کارتریج تمام تلاش خود را براي ايجاد محيطي امن براي نگهداري و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مي نمايد، با اين حال از جانب احتياط از خريداران، فروشندگان و بازاریابان مي خواهد که هميشه ارتباطات آنلاين اينترنتي خود را نا امن فرض نمايند. دنیای کارتریج هيچ گونه مسئوليتي در رابطه با امنيت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهاي خود با جاهاي ديگر را نمي پذيرد.
بند 5.2: دنیای کارتریج با تدابير امنيتي خود مسئول حفظ امنيت پايه سرويس هاي خود مي باشد.
بند 5.3: دنیای کارتریج مسئوليتي نسبت به ضعف ايمني ناشي از نرم افزارها، application ها ويا برنامه هاي مورد استفاده خريدار، فروشنده یا بازاریاب ندارد.
بند 5.4: دنیای کارتریج مسئوليتي نسبت به امنيت تبادل داده ما بين خريدار و سرورهای بانکی ندارد.
بند 5.5: دنیای کارتریج مسئوليتي نسبت به در اختيار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خريدار، فروشنده و بازاریاب، توسط اشخاص ثالث ندارد.
بند 5.6: دنیای کارتریج موظف به رعايت محرمانگي کليه داده های موجود در حساب کاربری خريدار، فروشنده و بازاریاب مي باشد و همچنين آن را در اختيار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
بند 5.7: در صورت نیاز خریدار، فروشنده، بازاریاب جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف دنیای کارتریج، دنیای کارتریج بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.
بند 5.8: دنیای کارتریج به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
بند 5.9: دنیای کارتریج متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت دنیای کارتریج ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
بند 5.10: همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دنیای کارتریج ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط دنیای کارتریج جزئی از اموال دنیای کارتریج محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دنیای کارتریج است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای دنیای کارتریج محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط دنیای کارتریج و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار دنیای کارتریج است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت دنیای کارتریج و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای دنیای کارتریج محفوظ است.
فصل6.تعهدات فروشنده
بند 6.1: محصولات ارایه شده در وبسایت، توسط دنیای کارتریج از تامین کنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود.
بند 6.2: - مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول مطابق با توضیحات محصول در زمان خرید بر عهده تامین کنندگان و فروشنده است.
بند 6.3: - فاکتور کالاهایی که در سایت عرضه میشود، توسط فروشنده ارسال میشود.
بند 6.4: - مشتری حداکثر زمان خرید فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور رسمی را به صورت ایمیل به دنیای کارتریج ارسال کنند.
بند 6.5: - در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و دنیای کارتریج مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
بند 6.6: - نحوه برگشت از فروش طبق رویه بازگشت 7 روزه کالا فروشگاه اینترنتی دنیای کارتریج است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده میگیرد.
فصل7.پروموشن ها و سیاستهای تشویقی
بند 7.1: شرایط خریداری کارت هدیه
· با اولین استفاده، کارت هدیه در حساب کاربری ثبت میشود و امکان استفاده از آن برای دیگر کاربران وجود نخواهد داشت.
· امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای ثبت یک سفارش وجود ندارد.
· در صورت مرجوع کردن کالاهایی که با استفاده از اعتبار کارت هدیه خریداری شده، مبلغ آنها به حساب همان کارت هدیه بازمیگردد.
· کارت هدیه قابل مرجوع کردن یا تعویض نیست.
· اعتبار کارت هدیه دنیای کارتریج قابل تبدیل به وجه نقد نیست.
بند 7.2: شرایط کلی استفاده از کد تخفیف
· برای استفاده از کد تخفیف دنیای کارتریج، با نام کاربری خود کالای مورد نظر را انتخاب کرده و پس از بررسی جزئیات سفارش خود در قسمت ثبت کد تخفیف کد مربوطه را وارد نموده و گزینه ثبت کد تخفیف را انتخاب نمائید. مبلغ کد تخفیف از مبلغ نهایی سفارش کسر خواهد شد.
· لطفا در هنگام ورود کد تخفیف از صحت ورود کد اطمینان حاصل نمایید.
· کد تخفیف فقط یک بار قابل استفاده می باشد.
· کد تخفیف منحصر به هر مشتری می باشند.
· در هر ثبت سفارش فقط یک کد تخفیف قابل استفاده بوده و امکان ترکیب دو یا چند کد تخفیف وجود ندارد.
· مبلغ کد تخفیف از مبلغ قابل پرداخت سفارش شما کسر خواهد شد.
· لطفاً توجه داشته باشید هر کد تخفیف دارای یک مبلغ حداقل خرید میباشد که شما ملزم به رعایت آن هستید
بند 7.3: طرح تشویقی پیشنهاد ویژه
· طرح تشویقی ویژه به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای ساعتهایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش ویژه به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح ویژه باشد، قیمت ویژه اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، دنیای کارتریج تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود. همچنین، به کالاهایی که در این طرح خریداری میشوند، کد تخفیف و کارت هدیه تعلق نمیگیرد.
فصل8.خسارت در هنگام حمل و نقل
بند 8.1: دنیای کارتریج همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دنیای کارتریج تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
بند 8.2: آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دنیای کارتریج اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش دنیای کارتریج ارسال شود.
فصل9.
گارانتی ویژه بازگشت 7 روزه کالاجهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان مطالبق با شرایط بازگشت 7 روزه فروشگاه اینترنتی دنیای کارتریج |
شرایط بازگشت 7 روزه کالا فروشگاه اینترنتی دنیای کارتریج
بند 9.1: لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید: هنگام تحویل گرفتن، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 7روز به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به دنیای کارتریج صورت گیرد.
بند 9.2: چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه معایب ظاهری از جمله شکستگی، خراشیدگی و ... باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از 7روز از زمان تحویل، از طریق سیستم پشتیبانی سایت دنیای کارتریج با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد
بند 9.3: درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی، مشکل نرم افزاری باشد، می بایست ظرف مدت 7روز از تاریخ تحویل کالا از طریق سیستم پشتیبانی سایت دنیای کارتریج به خدمات مشتریان دنیای کارتریج اطلاع داده شود. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید.
بند 9.4: هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد. در این حالت، با توجه به نوع مشکل کالا، به یکی از سه حالت ذیل به شما پاسخ داده خواهد شد:
· 1- درصورتی که خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.
· 2- درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تایید دنیای کارتریج نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد در این صورت کلیه هزینه های جابجایی به عهده مشتری می باشد.
· 3- درصورتی که اختلال، ناشی از ایرادهای جزئی و نرم افزاری (قابل رفع با Update و Reset) باشد، کالای شما توسط دنیای کارتریج به گارانتی تحویل داده شده و پس از اطمینان از اصلاح و سلامت دستگاه، به شما عودت داده می شود.
بند 9.5: خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان 7 روز، دنیای کارتریج هیچ گونه مسولیتی در قبال کالای خریداری شده ندارد و شما می توانید شخصا درخواست خود را از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید.
بند 9.6: در مورد کالای دیجیتال و الکترونیک، اگر کالا سالم و دقیقا مطابق سفارش باشد، به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.
بند 9.7: عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
بند 9.8: آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
بند 9.9: برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه دنیای کارتریج ، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
بند 9.10: در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط دنیای کارتریج دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
بند 9.11: در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در دنیای کارتریج به اتمام برسد، و دنیای کارتریج امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
بند 9.12: دنیای کارتریج نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است دنیای کارتریج تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط دنیای کارتریج دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
فصل10. مدت زمان ارسال کالا پس از ثبت سفارش
بند 10.1: در مورد مشتریان تهران، پس از تامین کالا، از طریق پیک 1 تا 3 ساعت کاری زمان خواهد برد.
بند 10.2: در مورد مشتریان شهرستان، با توجه به نحوه ارسال، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس، چاپار و باربری ارسال خواهد شد.کد پیگری یا شماره رهگیری به اطلاع کاربر خواهد رسید
فصل11. هزینه ارسال
فصل12. نظرات کاربران
بند 12.1: هدف از ایجاد بخش نظرات در دنیای کارتریج ، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات دنیای کارتریج با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. دنیای کارتریج در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی دنیای کارتریج دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
بند 12.2: شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
· فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
· برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
· نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
· با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
· کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر میشود.
· در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
· با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
· .تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
· کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از دنیای کارتریج را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید
فصل13. محتوا
بند 13.1: وب سایت دنیای کارتریج هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد.
فصل14. نمایندگی
بند 14.1: دنیای کارتریج در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی دنیای کارتریج اطلاع دهید، لازم به ذکر می باشد که برای خرید تنها باید به وب سایت دنیای کارتریج مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.
فصل15. روشهای پرداخت
بند 15.1: پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
· همگی کاربران دنیای کارتریج میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه های اینترنتی در سایت دنیای کارتریج هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال میشود.
· توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
· لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
بند 15.2: پرداخت در محل تحویل
به کاربران محترم توصیه میشود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با وجود این، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، دنیای کارتریج این امکان را نیز فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها، تهران باشد، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش، به یکی از روشهای زیر پرداخت کنند.
· پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل
از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش دنیای کارتریج دستگاههای کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، میتوان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.
· پرداخت نقدی در محل تحویل
برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، دنیای کارتریج امکان پرداخت نقدی در محل را نیز فراهم آورده است.
· پرداخت کارت به کارت
کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق درگاه دنیای کارتریج و یا پرداخت در محل را ندارند میتوانند وجه سفارش خود را به شماره کارتهای قید شده در سایت دنیای کارتریج کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت میتوان از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده کرد. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت دنیای کارتریج به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسانتر و سریعتر است و دنیای کارتریج پیشنهاد میکند که از این روش جهت پرداخت استفاده کنید.
بند 15.3: نکات:
- در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- به مشتریان محترم توصیه میشود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.
- سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند