×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • مقایسه پرینترهای hp و canon
    مقایسه پرینترهای hp و canon
    168 بازدید

    اگر می‌خواهید برای خود پرینتر بخرید، بدون شک در بازار دستگاه‌های اداری با برند‌ها و مارک‌های مختلفی روبرو شده‌اید. از کداک گرفته تا دل، از اپسون تا برادر اما معروف‌ترین برند‌ها در زمینه پرینتر را می‌توان اچ پی و کانن دانست. بنابراین اگر در انتخاب یکی از پرینتر‌های این دو برند مردد مانده‌اید، ادامه مقاله ما را از دست ندهید، زیرا می‌خواهیم مقایسه پرینترهای hp و canon را انجام دهیم.

    ادامه مطلب
  • نحوه تعویض کارتریج پرینتر سه کاره لیزری M176n رنگی اچ پی
    نحوه تعویض کارتریج پرینتر سه کاره لیزری M176n رنگی اچ پی
    631 بازدید

    پرینتر سه کاره و کارآمد M176n که تکنولوژی چاپ آن لیزری و کاربرد آن در پرینت،کپی،اسکن است.نوع چاپ آن از نوعرنگی سایز چاپی آن نیز ازنوع متداول A4 می باشد. ابعاد این پرینتر خوش ساخت 423x425x280 میلی‌متر و وزنی برابر 15 کیلوگرم را داراست.با توجه به ابعاد و وزن این و همچنین توان کار ماهانه 20000 برگ گزینه ای عالی برای محیط های اداری کوچک و خانگی شماست.

    ادامه مطلب
  • بررسی کدخطای 2-41 پرینتر اچ پی
    بررسی کدخطای 2-41 پرینتر اچ پی
    168 بازدید

    یکی از خطاهای نسبتاً رایج مشاهده شده در پرینترهای اچ پی، کدخطای2-41 است. اعلام این کدخطا توسط پرینتر منجر به چاپ مجدد صفحات چاپ شده و ایجاد هزینه برای کاربر می‌گردد. اگر از کاربران پرینترهای اچ پی هستید و در طول روزهای اخیر متوجه نمایش این ارور توسط پرینتر خود شده‌اید، بد نیست بدانید که این کدخطا عمدتاً به دلیل وجود اشکال در یکی از قطعات داخلی پرینتر نمایش داده می‌شود.

    ادامه مطلب
  • قابلیت Job Storage در پرینترها
    قابلیت Job Storage در پرینترها
    190 بازدید

    یکی از قابلیت‌هایی نسبتاً جدید بکاررفته در پرینترهای اچ پی، قابلیت Job Storage است. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد که فایلهای مدنظر خویش را در پرینتر مورد استفاده ذخیره کند. این ذخیره کردن، کاربر را از مراجعه به کامپیوتر بی‌نیاز می‌کند. چرا که فایل های مورد نیاز جهت چاپ، در پرینتر ذخیره می‌شوند و کاربر می‌تواند از همین طریق، جهت چاپ اسناد و فایل ها اقدام کند.

    ادامه مطلب
  • عملکرد پرینتر چهار کاره لیزری SCX-5637FR سیاه و سفید سامسونگ
    عملکرد پرینتر چهار کاره لیزری SCX-5637FR سیاه و سفید سامسونگ
    103 بازدید

    پرینتر SCX-5637FR یکی از دستگاه های چهار کاره شرکت سامسونگ و از قویترین و پرکاربردترین آنهاست.نوع کاربری آن چهارکاره پرینت،کپی،اسکن،فکس بوده و تکنولوژی چاپ نیز لیزری و سیاه و سفید می باشد. ابعاد پرینتر SCX-5637FR برابر 469*438*447 میلی متر و وزنی حدود 16.55 کیلوگرم را دراست.با توجه به توان کار ماهانه 80000 برگ و قابلیت چاپ دو رو ADF می تواند گزینه ای عالی برای محیط های اداری پرمصرف باشد.

    ادامه مطلب
  • قابلیت تغذیه خودکار ADF یا Automatic document feeder چیست؟
    قابلیت تغذیه خودکار ADF یا Automatic document feeder چیست؟
    121 بازدید

    یک قطعه برای تغذیه اتوماتیک اسکنر است که به صورت خودکار سند را به اسکنر تحویل می دهد. در نتیجه کپی، چاپ و یا فکس، اسناد چند صفحه بدون نیاز به دست انجام می پذیرد. اکثر دستگاه های فکس دارای یک دستگاه ADF هستند که امکان ارسال فکس های چند صفحه را بدون نظارت دارند. با توجه به ابداع دستگاه ADF در دستگاه های فکس، برخی از صاحبان دستگاه های فکس از دستگاه فکس به عنوان یک اسکنر استفاده می کنند و اسناد چند صفحه ای را برای خود فکس می کنند.

    ادامه مطلب
  • نحوه تعویض Transfer Belt پرینتر تک کاره لیزری M553dn رنگی اچ پی
    نحوه تعویض Transfer Belt پرینتر تک کاره لیزری M553dn رنگی اچ پی
    164 بازدید

    پرینتر M553dn که یکی از دستگاه های شرکت HP بوده چاپ لیزری رنگی انجام می دهد.ابعاد آن 399 × 479 × 458 میلی‌متر و وزنی در حدود 27.5 کیلوگرم است که با توان کار ماهانه 80000 برگ برای امور خانگی شما و همچنین محیط های اداری گزینه خوبی می باشد. این پرینتر تک کاره ظرفیت سینی کاغذ به انداره 550 + 100 برگ و از صفحه نمایش رنگی 4 خطی برخوردار است.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چهار کاره لیزر مشکی CANON 429 شبکه وایرلس
    بررسی پرینتر چهار کاره لیزر مشکی CANON 429 شبکه وایرلس
    167 بازدید

    پرینتر چهار کاره لیزر مشکی کانن 429 دورو شبکه وایرلس پرینت – اسکن – کپی – فاکس پرینتر Canon MF429X یک انتخاب عالی برای بهبود  در کسب و کار شما است . تکنولوژی ها و ویژگی های دقیق و به روز پرینتر Canon MF429X به کاربرانش اجازه می دهد تا بتوانند به بالاترین سطح بهره وری در کسب و کارشان دست پیدا کنند. طراحی قوی و جمع و جور پرینتر به همراه ویژگی هایش باعث شده است تا پرینتر MF429X انتخابی مناسب برای دفاتر کار شما میباشد . بر روی پرینتر چهار کاره لیزری Canon MF429X Printer یک صفحه نمایش ال سی دی 5...

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر تک کاره لیزر رنگی مدل HP Color LaserJet M552dn
    بررسی پرینتر تک کاره لیزر رنگی مدل HP Color LaserJet M552dn
    180 بازدید

    این پرینتر به طور قابل توجهی در مصرف انرژی بهینه می باشد وبرای مدیریت کارها و تنظیمات سریع از صفحه نمایش چهار رنگی و صفحه کلید 10 دکمه ای میتوان استفاده کرد. با استفاده از سنسورهای هوشمند و اتوماتیک صفحات با سایزهای مختلف را با کیفیت بالا چاپ می کند. زمان شما اینقدر اهمیت دارد که نباید هدر شود لذا پرینتر hp   M552dn صرفا برای رفاه  برای کار شما تولید شده است تا بصورت اتوماتیک روشن شده و با سریعترین سرعت دستورات شما را چاپ کند قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک دارد که در مصرف بهینه برق می‌تواند...

    ادامه مطلب
  • آموزش بازیابی رمز ویندوز لپ تاپ اچ پی
    آموزش بازیابی رمز ویندوز لپ تاپ اچ پی
    85 بازدید

    بازیابی رمز ویندوز لپ تاپ اچ پی با چند مرحله قابل انجام است. در این مطلب قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. معمولاً بسیاری از کاربران برای حفظ امنیت اطلاعات لپ تاپ اچ پی، از پسورد استفاده می کنند. تا زمانی که پسورد مورد نظر وارد نشود ویندوز اجرا نمی شود. گاه ممکن است کاربر به هر دلیلی رمز ویندوز لپ تاپ خود را فراموش کند. در این صورت برای استفاده از لپ تاپ و دسترسی به اطلاعات آن چه باید بکند؟

    ادامه مطلب
  • نحوه تمیز کردن هد پرینتر اپسون
    نحوه تمیز کردن هد پرینتر اپسون
    122 بازدید

    اگرشما متوجه می شوید که تصوير چاپ شده به صورت اتفاقس ضعیف است و یا نقاطی که در تصویر چاپ شده وجود ندارد، شما می توانید با پاک کردن هد پرینتر این مشکلات را حل کنید، که این امر باعث می شود نازل ها به درستی جوهر را پخش کنند.

    ادامه مطلب
  • پرینتر LED چیست؟
    پرینتر LED چیست؟
    187 بازدید

    پرینتر LED یک نوع چاپگر رایانه ای شبیه به پرینتر لیزری است. تکنولوژی LED با استفاده از یک آرایه نوردهنده دیود به عنوان منبع نور در چاپگر به جای لیزر مورد استفاده در پرینترهای لیزری و به طور کلی در فرآیند xerography استفاده می شود. نوار چراغ پالس در سراسر صفحه کل فضای صفحه نمایش می گیرد و تصویر را بر روی درام یا کمربند چاپ می کند، درحالیکه می گذرد.

    ادامه مطلب
Showing 289 to 300 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام