×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • ۱۸ مشکل رایج در دستگاه کپی که باید بدانید
    ۱۸ مشکل رایج در دستگاه کپی که باید بدانید
    166 بازدید

    از دستگاه کپی در بسیاری از ادارات و شرکت‌‌ها استفاده می‌‌شود و روزانه صدها برگ کاغذ توسط این دستگاه کپی می‌‌شود. گاهی اوقات دستگاه کپی با مشکل مواجه شده و این اختلال بارها و بارها تکرار می‌‌شود. آشنایی با مشکلات رایج دستگاه کپی می‌‌تواند کمک زیادی به افراد برای حل و فصل آن کند.

    ادامه مطلب
  • آموزش تمیز کردن هد پرینترهای جوهر افشان
    آموزش تمیز کردن هد پرینترهای جوهر افشان
    141 بازدید

    بعد از مدت‌ها پرینتر جوهرافشان خود را روشن کرده‌اید و فایلی را برای چاپ از سیستم به آن فرستاده‌اید. بعد از انجام فرایند کپی متوجه شده‌اید که، خطوط افقی سفید رنگی روی سند افتاده و متون بسیار کمرنگ هستند. این اتفاق حاصل عدم استفاده طولانی مدت، از پرینتر و در نهایت خشک شدن جوهر روی سوزن‌های نازل هد پرینتر هستند. برای رفع این مشکل، باید تمیز کردن هد پرینتر را امتحان کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به شما، آموزش تمیز کردن هد پرینترهای جوهر افشان را بگوئیم.

    ادامه مطلب
  • آموزش ریست پرینترهای hp
    آموزش ریست پرینترهای hp
    151 بازدید

    اگر شما هم از کاربران پرینتر اچ پی باشید، بی شک گاهی اوقات با مشکلات نرم افزاری این دستگاه روبرو شده‌اید. این مشکلات نرم افزاری، ریشه در حملات ویروسی، کند شدن پرینتر و یا ارور‌ها و کد‌های خطای نامربوط دارد. ساده‌ترین راه‌حلی که، برای رفع این آسیب‌های نرم افزاری وجود دارد، ریست کردن پرینتر اچ پی است. در ادامه مقاله، این روش را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

    ادامه مطلب
  • مشکل NTLDR کامپیوتر
    مشکل NTLDR کامپیوتر
    145 بازدید

    مشکل NTLDR کامپیوتر از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای بسیاری از کاربران و استفاده کنندگان از کامپیوتر به وجود آید. این مشکل زمانی پیش می‌‌آید، که کاربر در حال روشن کردن سیستم است، ولی سیستم بالا نمی‌‌آید و صفحه نمایش سیاه کامپیوتر پیغام NTLDR is Missing را نمایش می‌‌دهد.

    ادامه مطلب
  • خرابی پرینتر سامسونگ
    خرابی پرینتر سامسونگ
    185 بازدید

    کمپانی کره‌ای سامسونگ امروزه به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در دنیا تبدیل شده است. این شرکت در سال ۱۹۳۸ در کره‌ی جنوبی تاسیس شد و اکنون پس از گذشت ۸۰ سال، دارای تعداد زیادی زیر مجموعه و شرکت تابعه در سرتاسر دنیا است. شعار سامسونگ، “تبدیل شدن به رهبر بازار دیجیتال جهان” است و از این رو، این شرکت در تولید محصولات مختلف، از نیم رساناها گرفته تا کشتی و شناورهای بزرگ فعالیت دارد. یکی از محصولات این شرکت، پرینترهای آن است که دارای کیفیت و دوام بالایی هستند. در این مطلب قصد داریم...

    ادامه مطلب
  • مشکلات پرینترهای پاناسونیک
    مشکلات پرینترهای پاناسونیک
    230 بازدید

    پاناسونیک یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی ژاپنی است که محصولات آن، در سرتاسر شناخته شده هستند. یکی از محصولات اصلی پاناسونیک، که دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد پرینتر است. اما این دستگاه نیز، در طول استفاده با مشکلات زیادی روبرو شده و به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. در ادامه مقاله راه‌هایی را برای رفع مشکلات پرینترهای پاناسونیک به شما خواهیم گفت.

    ادامه مطلب
  • آموزش گزارش گیری از مقدار کارتریج پرینتر لیزری
    آموزش گزارش گیری از مقدار کارتریج پرینتر لیزری
    162 بازدید

    اگر استفاده زیادی از دستگاه پرینتر خود دارید، پس باید به‌صورت دوره‌ای میزان کارتریج پرینتر خود را بررسی کنید. در پرینتر اچ پی، راه‌های مختلفی برای نمایش میزان تونر و یا جوهر کارتریج وجود دارد که به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره جوهر افشان اچ پی HP DeskJet GT 5810
    بررسی پرینتر چندکاره جوهر افشان اچ پی HP DeskJet GT 5810
    431 بازدید

    پرینتر چندکاره جوهر افشان اچ پی HP DeskJet GT 5810 یه دستگاه جمع و جور با کارایی بالاست. این دستگاه از مخزن جوهر بجای کارتریج های پر هزینه بهره می برد و قادر است برای چاپ مشکی تا 5000 برگ و برای برای چاپ رنگی 8000 برگ کارکرد داشته باشد.

    ادامه مطلب
  • نحوه تمیز کردن پرینتر لیزری
    نحوه تمیز کردن پرینتر لیزری
    142 بازدید

    یکی از وسایلی که نقشی اساسی را در عملکرد اداره‌ها و شرکت‌ها ایفا می‌کند، پرینتر لیزری است. این دستگاه نیز مانند سایر وسایل، برای عملکرد بهتر و بیشتر نیاز به نظافت و تمیزکاری دارد. تمیز کردن پرینتر لیزری، با داشتن ابزار و تجهیزات مناسب و البته رعایت کردن برخی نکات کاری آسان است. در ادامه این مقاله قصد داریم، شما را با نحوه تمیز کردن پرینتر لیزری آشنا کنیم.

    ادامه مطلب
  • خطاها و مشکلات پس از شارژ کردن کارتریج
    خطاها و مشکلات پس از شارژ کردن کارتریج
    134 بازدید

    فرقی نمی‌کند چه مدل پرینتری با چه قیمت و برندی انتخاب کرده باشید، یکی از مشکلات رایجی که تمامی پرینتر‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خطاها و مشکلات پس از شارژ کردن کارتریج است. در این مقاله قصد داریم، به برخی از این مشکلات اشاره کرده و روش‌هایی را برای رفع آن بگوئیم.

    ادامه مطلب
  • راهکارهای جلوگیری از هک شدن روتر
    راهکارهای جلوگیری از هک شدن روتر
    112 بازدید

    برای وصل شدن از طریق وای فای به اینترنت، نیاز به روتری داریم که در واقع به عنوان فایروال عمل می‌کند و با استفاده از تکنولوژی NAT از دیوایس های متصل به خود، حفاظت می‌کند. حفره‌های امنیتی موجود در تجهیزات شبکه به خصوص روترها یکی از مهمترین دلایل آلوده شدن به انواع ویروس‌ها و بدافزارها است و به هکرها به راحتی امکان نفوذ و دسترسی به شبکه را فراهم می‌کند.

    ادامه مطلب
  • آموزش ریست پرینترهای canon
    آموزش ریست پرینترهای canon
    221 بازدید

    اگر از کاربران پرینتر کانن باشید، با ارور‌ها و مشکلات کوچک و بزرگی که برای این دستگاه رخ می‌دهد آشنا هستید. کاربران برای رفع مشکلات پرینتر کانن، روش‌های متفاوتی را از تعمیر دستگاه گرفته تا ریست آن امتحان می‌کنند. در ادامه مقاله قصد داریم، شما را با یکی از این روش‌ها یعنی آموزش ریست پرینترهای canon آشنا کنیم.

    ادامه مطلب
Showing 349 to 360 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام