×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • نحوه تعویض کارتریج 201A پرینتر M277dw اچ پی
    نحوه تعویض کارتریج 201A پرینتر M277dw اچ پی
    110 بازدید

    کارتریج‌های تونری لیزری مورد استفاده در پرینترهای لیزری در ست‌های CMYK یا همان رنگ‌های آبی، قرمز، زرد و مشکی تولید می‌شوند و با ترکیب‌ این رنگ‌های طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف را می‌توان به‌دست‌ آورد. پلیمر مورد استفاده در تونر تولید‌کنندگان مختلف فرق می‌کند. ترکیب تونر از برندی به برند دیگر و حتی از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. فرمولاسیون، اندازه‌ی ذرات و نقطه‌ی ذوب مهم‌ترین متغیرها در تونرهای مختلف هستند.

    ادامه مطلب
  • آموزش نصب کارتریج 507A پرینتر M551n اچ پی
    آموزش نصب کارتریج 507A پرینتر M551n اچ پی
    169 بازدید

    کارتریج‌های تونری لیزری مورد استفاده در پرینترهای لیزری در ست‌های CMYK یا همان رنگ‌های آبی، قرمز، زرد و مشکی تولید می‌شوند و با ترکیب‌ این رنگ‌های طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف را می‌توان به‌دست‌ آورد. پلیمر مورد استفاده در تونر تولید‌کنندگان مختلف فرق می‌کند. ترکیب تونر از برندی به برند دیگر و حتی از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. فرمولاسیون، اندازه‌ی ذرات و نقطه‌ی ذوب مهم‌ترین متغیرها در تونرهای مختلف هستند.

    ادامه مطلب
  • نحوه کاهش مصرف جوهر پرینتر
    نحوه کاهش مصرف جوهر پرینتر
    105 بازدید

    پس از مدتی کار با پرینترهای مختلف متوجه می شوید که چاپ برگه ها به راحتی صورت نمی پذیرد و به همین دلیل نیازمند شارژ جوهر خواهید بود. راه های کاهش مصرف جوهر پرینتر کمک می نماید تا بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. پس از اینکه با نحوه کاهش مصرف جوهر پرینتر آشنا شوید ، در نتیجه تعداد برگه های بیشتری را می توانید چاپ نمایید. رعایت نکاتی که در ادامه ارائه خواهیم نمود به شما کمک می کند تا مصرف جوهر خود را به حداقل ممکن کاهش دهید.

    ادامه مطلب
  • نحوه رفع ارور فرمت اجباری هارد HP
    نحوه رفع ارور فرمت اجباری هارد HP
    217 بازدید

    آیا تاکنون با ارور “You need to format the disk in drive H: before you can use it” مواجه شده اید؟ این ارور به شما می گوید که باید قبل از استفاده از درایو مورد نظر آن را فرمت کنید؛ درواقع به این ارور که امکان دارد برای برخی از کاربران آشنا باشد، ارور فرمت اجباری هارد گفته می شود.

    ادامه مطلب
  • علائم خرابی درام کارتریج
    علائم خرابی درام کارتریج
    112 بازدید

    بهتر است قبل از اینکه به بررسی علائم خرابی درام کارتریج بپردازیم ، ابتدا تعریفی از درام  کارتریج داشته باشیم. دارم به نور حساس است و به همین دلیل جنس به کار رفته دور آن از سلنیوم می باشد. با استفاده از الکتریسته ساکن و تاباندن نور لیزر بر روی درام می توان تونر را روی نور لیزر ارسال می کند ، بر روی کاغذ ترسیم می شود. در واقع کاری که درام انجام می دهد، این است که ذرات را روی کاغذ ذوب می نماید و یک حالت نیمه براق برای آن به وجود می آورد که در برابر شعله آتش مقاوم می باشد.

    ادامه مطلب
  • ویژگی های بهترین نوع هد پلاتر
    ویژگی های بهترین نوع هد پلاتر
    124 بازدید

    پلاترها در واقع همان پرینترهای بزرگ هستند که در فرمت بالاتری عرضه می شوند. پرینترهای عریض در واقع نوعی از پرینت های هد پلاتر می باشند. اگر تصمیم به خرید این دستگاه گرفته ابد و به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با ویژگی های بهترین نوع هد پلاتر می باشید، احتمالا می دانید که این نوع از پرینتر ها در ابعاد 24 اینچ و بالاتر می باشند. خوشبختانه برای خرید انواع هد پلاتر گرینه های مختلفی در بازار وجود دارد.

    ادامه مطلب
  • هد پلاتر اپسون
    هد پلاتر اپسون
    112 بازدید

    هد پلاتر چیست؟ هد پلاتر ها یکی از دستگاه هایی است که برای چاپ صفحات، یا همان برگه های بزرگ و پر حجم استفاده می شود. خوشبختانه امکان چاپ هر نوع عکسی حتی با عرض زیاد، به صورت دقیق و بسیار با کیفیت وجپد دارد. هد پلاترها انواع مختلفی دارند که یکی از این انواع را می توان هد پلاتر اپسون نامید. با توجه به اینکه قطعات بدل و بدون کیفیت در بازار با عنوان قطعات اصلی به فروش می رسد، توصیه می نماییم که برای خرید هد پلاتر اپسون از نمایندگی ها اقدام نمایید.

    ادامه مطلب
  • هد پلاتر اپسون
    هد پلاتر اپسون
    115 بازدید

    هر یک از وب سایت ها به مناسبت های مختلف، ممکن است تخفیفاتی را برای مشتریان خود در نظر بگیرند. به همین دلیل شاید این فرصت را بهتر است غنیمت بشمارید و از آن نهایت استفاده را ببرید. اما شاید سوالی که برای شما در این زمینه ایجاد شود این باشد که میزان عمر کارتریج های جوهر و تونر چقدر است و اینکه با یک عدد کارتریج نو تعداد پرینت کارتریج به چند برگه می رسد؟

    ادامه مطلب
  • نحوه غیر فعال کردن کارتریج جوهر افشان و لیزری
    نحوه غیر فعال کردن کارتریج جوهر افشان و لیزری
    152 بازدید

    در برخی از موارد ممکن است افراد مختلف مایل به غیر فعال کردن کارتریج جوهر افشان و لیزری باشند. برای غیر فعال کردن کارتریج،  راه هایی وجود دارد که می توانید برای استفاده از پرینتر کار خود را راحت نمایید. تمام اطلاعات پرینتر شما در چیسپت ها ذحیره می شوند. تمامی اطلاعاتی که برای چاپ برگه ها وجود دارد، در چیپست شما نگهداری می شوند.

    ادامه مطلب
  • استاندارد تعداد صفحات برای چاپ
    استاندارد تعداد صفحات برای چاپ
    117 بازدید

    تعداد صفحات در نظر گرفته برای چاپ توسط هر یک از کارتریج ها متفاوت می باشد و به همین دلیل با استفاده ازنوع کارتریج مورد نظر می توان گفت استاندارد تعداد صفحات برای چاپ وجود دارد که متناسب با آن، اعداد مشخصی را لازم است وراد نمایید. قبل از خرید حتما از تعداد صفحات مورد نظر برای چاپ اطلاع یابید زیرا انتظار و کارایی افراد متفاوت می باشد.

    ادامه مطلب
  • نحوه نصب کارتریج پرینتر HP CP1025
    نحوه نصب کارتریج پرینتر HP CP1025
    569 بازدید

    پرینترهای رنگی دارای رنگ های مختلفی می باشد. پس از نصب کارتریج پرینتر HP CP1025 می توانید به  رنگ‌های مشکی، آبی، زرد و قرمز دسترسی داشته باشید. یکی از مزایای استفاده از این نوع پرینتر این است که از  قابلیت HP ePrint  نیز پشتیبانی می نماید. پس از  نصب کارتریج HP CP1025 می توانید در هر زمان و هر جایی که باشید، به راحتی تمامی برگه های مورد نظر خود را پرینت بگیرید.  ما به صورت تصویری مراحل نصب را برای شما توضیح خواهیم داد اما در صورتی که مایل به انجام و نصب این کارتریج توسط کارشناسان ما می باشید،...

    ادامه مطلب
  • نحوه برطرف کردن خطای Supply Memory Error در پرینترهای HP
    نحوه برطرف کردن خطای Supply Memory Error در پرینترهای HP
    100 بازدید

    خطای Supply Memory Error برای کاربران پرینترهای اچ پی خیلی آشناست. اگر پرینتر شما هم HP است به احتمال زیاد با چنین خطایی بر روی صفحه نمایش این دستگاه مواجه شده اید که به سراغ این مطلب آمده اید. اما چرا پرینتر HP خطای Supply Memory Error می دهد؟ چطور می توان خطای Supply Memory Error در پرینترهای HP را رفع کرد؟ در این مطلب تصمیم داریم شما را با دلایل نمایش این خطای نام آشنا در پرینتر اچ پی و نحوه برطرف کردن آن آشنا کنیم. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

    ادامه مطلب
Showing 325 to 336 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام