×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • معرفی اسکنر Pro 3500 F1 اسکن جت اچ پی
    معرفی اسکنر Pro 3500 F1 اسکن جت اچ پی
    158 بازدید

    اسکنر Pro 3500 F1 یکی از اسنکر های حرفه ای شرکت HP می باشد.این اسکنر که دو حالت تخت و تغذیه‌ی خودکار و همچنین قابلیت اسکن دو رو اسناد شما را به بهترین شکل ممکن اسکن کند. ظرفیت سینی کاغذ آن  50 برگ و این توانایی را دارد که روزانه 3000 برگ را اسکن کند.با توجه به ابعاد آن 460*387*145 میلی‌متر و وزن 5.8 کیلوگرم گزینه ای مناسب برای محیط های اداری و خانگی شما می باشد.

    ادامه مطلب
  • شارژ درست لپ تاپ
    شارژ درست لپ تاپ
    118 بازدید

    شارژ درست لپ تاپ یکی از اقدامات مهم و پیشگیرانه ای است که می تواند در نیازمندی کاربر به خدمات تعمیر لپ تاپ اچ پی بسیار تاثیرگذار باشد. در این مقاله درباره استفاده از شارژر و نحوه درست شارژ لپ تاپ اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار می دهیم. همه ما به خوبی می دانیم که آنچه لپ تاپ را قابل حمل کرده است سوای وزن سبک و یکپارچه بودن تجهیزات آن، باتری است؛ لذا حفظ سلامت این قطعه در طول عمر دستگاه و بی نیازی آن به خدمات تعمیر لپ تاپ بسیار مهم است.

    ادامه مطلب
  • آشنایی با پرینتر سه کاره لیزری M1132 HP رنگی
    آشنایی با پرینتر سه کاره لیزری M1132 HP رنگی
    407 بازدید

    پرینتر سه کاره M1132 رنگی و چند کاربره است که می تواند نیاز  های شما را در کپی ،اسکن،پرینت پاسخگو باشد.این پرینتر داراری توان ماهانه 8000 برگ بوده و ابعاد 415x265x250 میلی‌متر و وزن 7.0 کیلوگرم آن می تواند برای کارهای روزانه شما

    ادامه مطلب
  • آموزش تمیز کردن درام پرینتر hp
    آموزش تمیز کردن درام پرینتر hp
    256 بازدید

    با شروع کار پرینتر، درام نیز شروع به کار می کند و تونر را در جای اصلی خود روی برگه نقش می بندد. درام از جنس سلنیوم و مواد حساس به نور پوشیده شده است. این مواد هادی الکتریسیته هستند. این مواد رسانا با ایجاد الکتریسیته ساکن در درام و با تابیدن نور لیزر بر روی درام، تونر را با توجه به فرمانی که توسط نور لیزر ارسال می‌شود، بر روی کاغذ ترسیم می کند.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون EPSON Expression Photo XP-55
    بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون EPSON Expression Photo XP-55
    211 بازدید

    پرینتر جوهر افشان اپسون   EPSON Expression Photo XP-55 بیشتر به عنوان پرینتر مخصوص چاپ عکس شناخته می شود تا پرینتر رومیزی برای چاپ روزانه. این پرینتر با بهره گیری از جوهر مخصوص و فوق العاده ای با نام Claria Photo HD، عکس هایی با وضوح بسیار بالا و همچنین ماندگاری طولانی به کاربر تحویل می دهد. در مورد ماندگاری عکس های چاپ شده، سازنده مدعی است اگر در شرایط مساعد نگهداری شود، تا 300 سال عمر می کند!

    ادامه مطلب
  • ریست کردن سطح جوهر در کارتریج هایHP
    ریست کردن سطح جوهر در کارتریج هایHP
    150 بازدید

    ریست کردن سطح جوهر در کاتریج های HP در واقع راهکاری است که به پرینتر کمک می‌کند، پس از شارژ کارتریج، سطح جوهر را به درستی تشخیص دهد. بنابراین اگر پرینتر اچ پی شما نیز پس از شارژ کارتریج به درستی نمی‌تواند سطح جوهر را تشخیص دهد، توصیه ما به شما ریست کردن سطح جوهر در پرینتر مورد استفاده‌تان، پس از شارژ کارتریج است.

    ادامه مطلب
  • نحوه کار با پلاتر T795 اچ پی HP Plotter T795
    نحوه کار با پلاتر T795 اچ پی HP Plotter T795
    192 بازدید

    پلاتر T795 اچ پی یکی از دیگر از پلاتر های شرکت HP می باشد که نوع چاپ آن به صورت رنگی و جوهرافشان است.ابعاد این دستگاه 1770 × 701 × 1050 میلی‌متر و وزنی حدود 81.6 کیلوگرم دارد.با استفاده از این پلاتر می توانید تا عرض حداکثر 1.1176متر را چاپ کنید.

    ادامه مطلب
  • معرفی مانیتور HP Monitor E273
    معرفی مانیتور HP Monitor E273
    328 بازدید

    مانیتور E273 اچ پی یکی دیگر از مانیتور های کابردی این شرکت می باشد.این نمایشگر از تکنولوژی IPS بهره برده و صفحات نمایش آنها به صورت کریستال مایع است که زاویه دیدی برابر 178 برای شما ایجاد می کند. ابعاد این مانیتور 610*50*364 میلی‌متر و وزن آن حدود 7.2 (همراه پایه) کیلوگرم است.

    ادامه مطلب
  • تمیز کردن رول پیکاپ پرینتر اچ پی
    تمیز کردن رول پیکاپ پرینتر اچ پی
    120 بازدید

    برای آنکه پرینتر اچ پی شما بهترین کارکرد ممکن را داشته باشد، نیاز است تا در بازه‌های زمانی مشخص، مسیر پرینت و قطعات مربوط به آن را تمیز کنید. بی‌توجهی به این مسئله، در دراز مدت افت کیفیت چاپ و خرابی قطعات این دستگاه را سبب می‌گردد.بنابراین اکیداً توصیه می‌شود سرویس‌های دوره‌ای مرتبط با قطعات پرینتر اچ پی خود از جمله سرویس مرتبط با تمیز کردن رول پیکاپ پرینتر اچ پی خود را جدی بگیرید و در بازه‌های زمانی مشخص آنها را انجام دهید.

    ادامه مطلب
  • آنباکس و معرفی پرینتر تک کاره لیزری HP M451dw رنگی اچ پی
    آنباکس و معرفی پرینتر تک کاره لیزری HP M451dw رنگی اچ پی
    135 بازدید

    پرینتر تک کاره M451dw را می توان بعنوان یکی از بهترین پرینتر های تک کاره رنگی دانست. ابعاد این پرینتر فوق العاده 462 × 595 × 495 میلی‌متر و وزن آن نیز حدود 28.2 کیلوگرم است. با توجه به توان کار ماهانه 40000 برگ این پرینتر گزینه ای عالی و از بهترینا برا مصارف خانگی می باشد.

    ادامه مطلب
  • تعمیر پرینتر اچ پی p1102
    تعمیر پرینتر اچ پی p1102
    428 بازدید

    پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر پرینتر اچ پی  p1102 بد نیست نگاهی به این محصول، مزایا و معایب آن داشته باشیم. پرینتر p1102 ، همانگونه که می‌دانید یکی از پرینترهای پرفروش و محبوب اچ پی است که در رده چاپگرهای متوسط سری LaserJet این شرکت قرار می‌گیرد. ابعاد این چاپگر برابر با 35×24×20 سانتی‌متر و وزن آن 5.3 کیلوگرم است.

    ادامه مطلب
  • خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ
    خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ
    113 بازدید

    خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ یکی از مشکلات مشاهده در لپ تاپ های امروزی است که می‌تواند منشاء سخت افزاری و یا نرم افزاری داشته باشد. خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ توسط سیستم «خود صیانتی» یا Self-Protecting صورت می پذیرد. این سیستم در مواقع حساس و بحرانی که احتمال آسیب وجود دارد سیستم را به کلی خاموش یا Shut Down می‌کند. ‌از همین روست که در اینگونه مواقع باید از خاموش شدن لپ تاپ خود خوشحال باشید.

    ادامه مطلب
Showing 253 to 264 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام