×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • چگونه هد پرینتر اچ پی را تمیز کنیم؟
    چگونه هد پرینتر اچ پی را تمیز کنیم؟
    138 بازدید

    برای اینکه هد پرینتر خود را تمیز کنید،ابتدا مطمین شوید که تاریخ اعتبار گارانتی دستگاه شما گذشته است. در صورتی که دستگاه دیگر اسناد رنگی یا سیاه سفید به خوبی چاپ نمیکند و یا صفحات خالی ایجاد میکند ، زمان آن رسیده هد پرینتر خود را تمیز کنید.

    ادامه مطلب
  • آموزش تمیز کردن لپ تاپ اچ پی به روش صحیح
    آموزش تمیز کردن لپ تاپ اچ پی به روش صحیح
    160 بازدید

    بعد از استفاده طولانی مدت از لپ تاپ شاهد نمایشگری پر از اثر انگشت، کیبوردی پر از گرد و غبار که مواد ریز و درشت بین کلیدهای آن گیر افتاده اند و پورت ها و مجرای هواکش که پر از گرد و خاک هستند، خواهید بود؛ تا اینکه به فکر می افتید، دستی به سر و روی لپ تاپتان بکشید و آن را تمیز کنید.برای تمیز کردن هر یک از بخش های لپ تاپ باید یکسری تکنیک های خاص را رعایت کنید تا در حین تمیز کردن این دستگاه، مشکلی برای آن به وجود نیاید؛ به همین دلیل تصمیم داریم در ادامه این مطلب که درخصوص آموزش تمیز کردن لپ تاپ...

    ادامه مطلب
  • رفع خطای Check Ink/Print Cartridge پرینتر اچ پی
    رفع خطای Check Ink/Print Cartridge پرینتر اچ پی
    161 بازدید

    پیام خطای “Check Ink/Print Cartridge” به دلیل شرایط مختلف می تواند ایجاد شود و در بسیاری از چاپگرهای جوهر افشان سری OfficeJet ،Deskjet یا حتی Envy قابل مشاهده است. معمولاً ” Check Cartridges( بررسی کارتریج های) ” یا ” Check Ink Cartridges (کارتریج های جوهر

    ادامه مطلب
  • شارژ کارتریج 79A پرینتر M12w اچ پی
    شارژ کارتریج 79A پرینتر M12w اچ پی
    88 بازدید

    پرینتر M12w که با سرعت 18 برگه در دقیقه با سایز A4 میتواند اسناد شما را با چاپی دقیق و مشکی به شما تحویل دهد.این پرینتر با تکنولوژی Auto-On/Auto-Off دستگاه را در مواقع غیر چاپ به حالت خاموشی می‌برد و در مصرف انرژی بسیار کارامد است.و با کارتریج از پیش نصب شده بروی آن با وضوح 600*600 دی پی آی میتواند متن های شمارا با کیفیت بالا به شما تحویل دهد. زمان چاپ اولین برگه تا 9.2 ثانیه  طول میشکد و نوع کارتریج یا تونر بکار رفته در آن HP 79A می باشد.

    ادامه مطلب
  • پردازنده CV5 آمبرلا، فیلمبرداری 8K را در پهپاد و اکشن کمرا ممکن می‌کند
    پردازنده CV5 آمبرلا، فیلمبرداری 8K را در پهپاد و اکشن کمرا ممکن می‌کند
    77 بازدید

    آمبرلا (Ambarella)، شرکتی در حوزه‌ی تجهیزات نیمه هادی است که اکثر کاربران نام آن را به اندازه‌ی اینتل، ای ام دی (AMD) و کوالکام نشنیده‌اند؛ اما احتمالا یکی از پردازنده‌های ویدئومحور این شرکت در یکی از دستگاه‌های فعلی شما حضور دارد. برای مثال درCES 2021 یکی از سیستم-روی-چیپ‌های (SoC) آمبرلا در زنگ دَرِ ویدئویی شرکت Alarm.com حضور پیدا کرد.

    ادامه مطلب
  • تفاوت کارت گرافیک لپ تاپ با کامپیوتر
    تفاوت کارت گرافیک لپ تاپ با کامپیوتر
    175 بازدید

    آیا می دانید کارت گرافیک چیست و چه نقشی در سیستم های کامپیوتری دارد؟ کارت گرافیک جزء قطعات مهم و اصلی کامپیوتر و لپ تاپ محسوب می شود. این قطعه، واحد پردازشی سیستم های کامپیوتری است و زبان صفر و یک را به یک زبان قابل درک برای کاربران تبدیل می کند. GPU یا کارت گرافیک باعث می شود که شما به عنوان یک کاربر، انواع تصاویر، فونت ها، گرافیک ها و … را در رایانه خود مشاهده کنید.

    ادامه مطلب
  • ویروسی شدن لپ تاپ
    ویروسی شدن لپ تاپ
    138 بازدید

    ویروسی شدن لپ تاپ عبارتی آشنا برای تمام کاربرانی است که از لپ تاپ استفاده می کنند. لپ تاپ های hp  یکی از پرطرفدارترین لپ تاپ ها در ایران هستند و این مقاله را به ویروسی شدن لپ تاپ های اچ پی این برند پرطرفدار اختصاص داده ایم. ویروس ها نوعی بد افزار هستند که به روش های مختلف وارد سیستم شده و هریک به نحوی منجر به خرابی هایی می شوند. تخریب ویروس ها عمدتا نرم افزاری بوده و شامل مواردی چون فرمت کردن اطلاعات، به هم ریختن تنظیمات و … می شود.

    ادامه مطلب
  • هد پلاتر کانن
    هد پلاتر کانن
    161 بازدید

    کانون یکی از بهترین برندهای هد پلاتر است.  کیفیت و اندازه چاپ هد پلاتر کانن موضوعی است که قبل از خرید لازم است بسیار آن را مورد توجه قرار دهید. در صورتی  که خرید هد پلاتر کانن اورجینال از نمایندگی را داشته باشید، قطعا کالایی با بهترین کیفیت خواهید داشت که ضمانت اصل بودن را دارد و می تواند برای سال های زیادی نیاز شما را برطرف نماید. رنگ های این دستگاه متفاوت می باشد و می توانید بر اساس نیاز رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

    ادامه مطلب
  • هد پلاتر hp
    هد پلاتر hp
    141 بازدید

    با توجه به اینکه هد پلاترها در سایز و اندازه های متفاوتی وجود دارند، به همین دلیل هد پلاتر hp نیز با توجه به سایز پرینتر می تواند اندازه متفاوتی می باشد. تفاوتی ندارد شما مایل به خرید هد پلاتر اورجینال hp از نمایندگی می باشید و یا اینکه می خواهید از سایر مراکز دیگر خرید خود را به انجام برسانید. در هر صورت، بهتر است به صورت دقیق تمام ویژگی های آن را بشناسید و بتوانید بهترین نوع و متناسب ترین مورد را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید.

    ادامه مطلب
  • تعویض کارتریج جوهر
    تعویض کارتریج جوهر
    120 بازدید

    در صورتی که مطمئن شدید که جوهر شما به اتمام رسیده، یا اینکه شاخص جوهر شما به کمترین مقدار خود رسیده است و یا اینکه بیش از شش ماه از عمر کارتریج شما گذشته است، وقت آن رسیده است که برای خرید کارتریج اقدام نمایید. با توجه به اینکه کارتریج های طرح و کارتریح های اصل دارای تفاوت هایی هستند به همین دلیل از تمام تفاوت های آن اطلاع یابید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. برای خرید کارتریج های اصل و دارای گارانتی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    ادامه مطلب
  • نگاه خلاصه به پرینتر تک کاره لیزری M252n رنگی اچ پی
    نگاه خلاصه به پرینتر تک کاره لیزری M252n رنگی اچ پی
    237 بازدید

    پرینتر تک کاره رنگی M252n یکی از پرینتر های HP برای مصارف خانگی و البته محیط های اداری کوچک است. این دستگاه که از تکنولوژی چاپ لیزری و سایز چاپ A4 بهره می برد دارای ابعاد 236.2 × 384 × 392 میلی‌متر و وزنی حدود

    ادامه مطلب
  • تمیز کردن لیزر اسکنر اچ پی
    تمیز کردن لیزر اسکنر اچ پی
    269 بازدید

    اگر به تازگی کیفیت کار اسکنر اچ پی شما افت کرده و دچار مشکلاتی شده، پیشنهاد می دهیم مطلب آموزش تمیز کردن لیزر اسکنر اچ پی را دنبال کنید. به طور کلی اسکنر یک دستگاه پر قطعه است که اجزای ریز و درشت بسیاری دارد. موتور ، آیینه ها ، لنزها ، حسگر ها و لامپ، اصلی ترین بخش های اسکنر هستند که اگر آلوده باشند، کیفیت کار دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش خواهند داد. برای پیشگیری از بروز این مشکل چه می توان کرد؟ شما باید هر چند وقت یک بار قطعات اسکنرتان را تمیز کنید.

    ادامه مطلب
Showing 265 to 276 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام