×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • انواع پرینترهای اچ پی (HP) - بهترین راهنمای انتخاب مدل
    انواع پرینترهای اچ پی (HP) - بهترین راهنمای انتخاب مدل
    107 بازدید

    پرینترها از جمله پرکاربردترین دستگاه در هر سازمان و اداره ای می باشند. افزایش تنوع چاپگرها سبب شده تا بسیاری از افراد حتی عکاس های حرفه ای نیز برای  چاپ و تکثیر تصاویر به این وسیله روی بیاورند. این تنوع گسترده سبب شده است که خرید پرینتر بیش از پیش نیاز به تحقیق و آشنایی با مدل های مختلف داشته باشد.

    ادامه مطلب
  • انواع چاپگرها - انتخاب پرینتر بر اساس نیاز
    انواع چاپگرها - انتخاب پرینتر بر اساس نیاز
    100 بازدید

    چاپگرها از جمله تجهیزات مورد نیاز ادارات و سازمان های بزرگ کوچک می باشند. هر کدام از چاپگرها با توجه به تکنولوژی که در ساخت آن به کار رفته است کاربرد مختلفی دارد. تامین رنگ دستگاه چاپگر نیز طبق همین تکونولوژی و سیستم طراحی دستگاه انجام می گیرد. قبل از خرید چاپگر باید آن ها را به خوبی بشناسید و با ویژگی های آن آشنا شوید. در این مطلب به معرفی انواع چاپگر و مزایا و معایب هر کدام می پردازیم.

    ادامه مطلب
  • بهترین پرینترهای 2020 (عکس و مشخصات)
    بهترین پرینترهای 2020 (عکس و مشخصات)
    110 بازدید

    چاپگرها هنوز هم جزو دستگاه های پر استفاده هستند. با وجود ظهور تکنولوژی های دیجیتالی، از موبایل گرفته تا لپ تاپ و تلویزیون، هنوز نیاز به روش های قدیمی برای نمایش و چاپ اسناد مورد نیاز است. با توجه به تعداد و تنوع زیاد پرینترها در بازار، خرید بهترین چاپگر برای شما می تواند یک روند جالب باشد. راه پرپیچ و خم نام ها و اعداد و مدل ها ، مشخصات فنی و غیره می تواند چاپگرها را به خصوص برای مقایسه و انتخاب چالش برانگیز کنند.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره لیزری لکسمارک Lexmark MX517de
    بررسی پرینتر چندکاره لیزری لکسمارک Lexmark MX517de
    196 بازدید

    پرینتر چندکاره لیزری Lexmark MX517de در نگاه اول شبیه یک دستگاه کپی است اما در واقع این مدل، یک پرینتر چهار کاره با قابلیت پرینت، اسکن، کپی و فکس است. این پرینتر چهار کاره یک انتخاب هوشمندانه برای کسب و کارهایی است که از یک پرینتر انتظار توانایی یک دستگاه کپی را دارند. هرچند به عنوان یک پرینتر، این مدل چندان کوچک نیست و وزن کمی ندارد اما با ویژگی های کلیدی خود، یک انتخاب ایده آل خواهد بود.

    ادامه مطلب
  • قبل از خرید پرینتر این اصطلاحات را بدانید !!!
    قبل از خرید پرینتر این اصطلاحات را بدانید !!!
    81 بازدید

    بسیاری از افراد در هنگام خرید فقط به نکات و موارد ظاهری مانند: تنوع رنگ، ظاهر زیبا، قیمت ارزان، چند کاره بودن دستگاه و ... توجه می کنند. سازندگان هم تمرکزشان را بر روی تبلیغات و ظاهر این دستگاه ها می گذارند تا نظر افراد را به نحوی جلب کنند. مشخصات فنی پرینتر ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند، به همین دلیل تمام ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه را قبل از خرید چک کنید. در ادامه به تمام نکات اصلی و اصطلاحات تخصصی در مورد دستگاه های پرینتر اشاره خواهیم داشت.

    ادامه مطلب
  • پرینتر 3 بعدی hp
    پرینتر 3 بعدی hp
    132 بازدید

    پرینتر های 3D یکی از تکنولوژی های نو و با ارزش در دنیای امروز است تجهیزاتی که به ما کمک میکنند تا بسیار سریعتر، آنچه  در ذهن داریم را طراحی ، تولید و ارائه نماییم اما تا به امروز استفاده از تکنولوژی پرینتر 3 بعدی بدلیل هزینه های بالا و زمان زیاد برای چاپ و تولید مدل 3D در تعداد بالا و حجم انبوه کمتر استفاده میشد. ولی اکنون به دلیل سرمایه گذاری بالای اچ پی (بالغ بر 12 میلیون دلار) این صنعت در حال حاضر بسیار مقرون به صرفه و قابل بهره برداری است.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره لیزری سامسونگ Samsung M2070
    بررسی پرینتر چندکاره لیزری سامسونگ Samsung M2070
    302 بازدید

    اگر دستگاه Samsung Xpress M2070 را از بالا به پایین بررسی کنیم در اولین نگاه به درب اسکنر و سپس پنل مدیریتی جلوی دستگاه مواجه می شویم. همین قسمتی که گفته شد، رنگی متفاوت از بدنه داشته و تقریباً به رنگ قهوه ای تیره است. پنل مدیریتی دارای 13 دکمه عملگر و یک صفحه نمایش کوچک دو خطی 16 کاراکتری است. زیر درب اسکنر، شیشه ای صاف قرار دارد تا بتوان اسناد را از طریق آن اسکن یا کپی کرد.

    ادامه مطلب
  • سری جدید پرینتری های HP Latex
    سری جدید پرینتری های HP Latex
    173 بازدید

    این دستگاه قرار است با یک سیستم برش اتوماتیک تلفیق شود تا تصاویر چاپ شده براحتی به هر شکل و طرحی برش بخورند و مناسب استفاده در برچسب ها، تابلو چسبها ، استیکرهای لباس و طرح‌های گرافیکی دیواری و پنجره ایی شوند.

    ادامه مطلب
  • ریسوگراف و همه چیز در رابطه با چاپ ریسو
    ریسوگراف و همه چیز در رابطه با چاپ ریسو
    201 بازدید

    عملكرد كلي اين نوع چاپ به اين ترتيب است كه نوعي مركب خميري شكل درون استوانه اي به نام درام (Drum) قرار ميگيرد و كل سطح اين استوانه را آغشته مي كند . پوششي نازك با جنسي خاص روی اين درام كشيده ميشود كه مركب از آن عبور نميكند.

    ادامه مطلب
  • مگنت پرینتر اچ پی
    مگنت پرینتر اچ پی
    119 بازدید

     مگنت، میله‌ای استوانه‌ای شکل با خاصیت مغناطیسی است که وظیفه نگه‌داشتن ذرات تونر بر روی سطح خود و در نتیجه انتقال پودر برای ارسال به مرحله بعد را برعهده دارد. در واقع وظیفه اصلی مگنت رولر پرینتر این است که به وسیله جریانات مغناصیستی موجود در خود، پودر تونر را به درام منتقل کند.

    ادامه مطلب
  • هوش مصنوعی تا سال ۲۰۳۰ جایگزین انسان در حوزه امنیت سایبری می شود
    هوش مصنوعی تا سال ۲۰۳۰ جایگزین انسان در حوزه امنیت سایبری می شود
    290 بازدید

    بیش از 40 درصد از مدیران حوزه IT معتقدند هوش مصنوعی تا سال 2030، جای آن ها را در زمینه امنیت سایبری می گیرد. مجرمان اینترنتی به شبکه های خانگی به عنوان یک سکوی پرتاب مهم برای به خطر انداختن شرکت های فناوری اطلاعات و اینترنت اشیا نگاه می کنند.

    ادامه مطلب
  • تعمیر پرینترهای canon با مشکل کمرنگ چاپ کردن
    تعمیر پرینترهای canon با مشکل کمرنگ چاپ کردن
    196 بازدید

    کمرنگ چاپ کردن پرینتر مشکلی است که امروزه بیشتر کاربران پرینتر ها از آن گله می کنند و با آن روبرو می شوند معمولاً این مشکل در پرینترهای لیزری سیاه و سفید و رنگی بیشتر از بقیه مدل ها دیده می شود شاید برایتان جالب باشد که بدانید پرینترهای مدل جوهر افشان این مشکل را ندارند و زمانی که کارتریجی شارژ می‌کنید این مشکل به وجود می‌آید و باعث مختل شدن فرآیند کار می شود و نیاز به تعمیر پرینترهای canon دارید.

    ادامه مطلب
Showing 373 to 384 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام