×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • چگونه مشکل وصل نشدن پرینترهای بی‌ سیم به وایرلس را حل کنیم؟
    چگونه مشکل وصل نشدن پرینترهای بی‌ سیم به وایرلس را حل کنیم؟
    89 بازدید

    اما درست مانند همه تکنولوژی‌ها که هرچه پیشرفته‌تر می‌شوند، پیچیدگی آن‌ها نیز بیشتر می‌شود، در مورد پرینترهای بی‌سیم نیز صدق می‌کند و ممکن است به طور ناگهانی پرینتر وایرلس شما هیچ عملکردی نداشته باشد.

    ادامه مطلب
  • هرکدام از پورت های تلویزیون چه کاربردی دارند؟
    هرکدام از پورت های تلویزیون چه کاربردی دارند؟
    162 بازدید

    البته گفتنیست که تلویزیون‌های جدید و اسمارت تی‌وی‌هایی که هم اکنون در بازار موجود هستند،  به شما این امکان را می‌دهندکه از طریق پورت  USB، هارد دیسک یا فلش درایو حاوی فایل‌های صوتی و تصویری را به تلویزیون وصل کرده و به تماشای آن بنشینید.

    ادامه مطلب
  • با بهترین گجت‌های نمایشگاه ایفا 2017 آشنا شوید
    با بهترین گجت‌های نمایشگاه ایفا 2017 آشنا شوید
    115 بازدید

    «ایفا» (IFA) بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژی در اروپا است که همه‌ساله در برلین برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال هم از چند روز پیش آغاز به کار کرد و تا ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) به کارش ادامه داد. معمولا در این نمایشگاه جدیدترین گجت‌ها به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

    ادامه مطلب
  • امکانات پرینترهای ۷۱۱۰ و ۷۶۱۲ HP
    امکانات پرینترهای ۷۱۱۰ و ۷۶۱۲ HP
    128 بازدید

    این چاپگر ها ۴ رنگ بوده و مدل ۹۳۳ و ۹۳۲ برای رنگی و مشکی می باشد، جوهر پیگمنت: جنس جوهر مورد استفاده این پرینتر ها از نوع پیگمنت بوده که چندان مناسب چاپ عکس روی کاغذ های گلاسه نیست.

    ادامه مطلب
  • با کارتریج و کارکرد آن آشنا شوید
    با کارتریج و کارکرد آن آشنا شوید
    106 بازدید

    به مواد مصرفی در پرینترهای جوهر افشان، جوهر و در پرینترهای لیزری پودر و یا اصطلاحا تونر گفته میشود. محفظه ای که تونر و جوهر در آن قرار میگیرد، کارتریج نامیده میشود. در پرینترهای لیزری دستور پرینت روی کاغذ بوسیله پودر و یا همان تونر و بوسیله درام کارتریج انجام میپذیرد ولی در پرینتر های جوهر افشان، انتقال دستور پرینت توسط جوهر و بوسیله هِد کارتریج روی کاغذ منتقل میگردد.

    ادامه مطلب
  • سامسونگ دیگر پرینتر نمی‌سازد
    سامسونگ دیگر پرینتر نمی‌سازد
    124 بازدید

    سامسونگ دیگر پرینتر نمی‌سازد کاربران خیلی کم به یک پرینتر نیاز پیدا می‌کنند و به همین دلیل کسی برای خودش یک پرینتر خریداری نمی‌کند. این دستگاه‌ها بیشتر در محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند و بیشتر جنبه‌ی تجازی دارند تا خانگی.

    ادامه مطلب
  • تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی با هوش مصنوعی
    تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی با هوش مصنوعی
    99 بازدید

    در  پروژه‌های هوش مصنوعی که در مورد رنگی کردن خودکار عکس‌های قدیمی سیاه و سفید است؛ پیشرفت‌هایی حاصل شده است. بیش از این، رنگی کردن عکس‌ها و فیلم‌ها تنها به صورت دستی و با نرم افزار‌هایی مانند فوتوشاپ انجام می‌گرفت.

    ادامه مطلب
  • چطور فناوری سه بعدی همه چیز را چاپ میکند؟
    چطور فناوری سه بعدی همه چیز را چاپ میکند؟
    109 بازدید

    فناوری چاپگر سه بعدی ، یکی از جدید ترین و مدرن ترین تکنولوژی های ساخت بشر است که به وسیله آن می توان ابزارها و وسایل مختلفی را به صورت سه بعدی ساخته و تولید کرد. به باور بسیاری از پژوهشگران ، این تکنولوژی روز دنیا در آینده ای نزدیک ، تحولات زیادی را در عرصه صنایع و طراحی مواد ایجاد خواهد کرد.

    ادامه مطلب
  • فناوری جدید در راستای تحول چاپ سه بعدی
    فناوری جدید در راستای تحول چاپ سه بعدی
    94 بازدید

    دانشمندان به سیستمی در دیود های لیزری با قدرت بالا دست پیدا کرده اند که در واقع مدت زمان احتراق و برقراری ارتباط را کاهش می دهد و این افزایش سرعت در برقراری ارتباط را می توان در سیستم پرینتر های سه بعدی استفاده کرد تا سرعت پرینت اشیا بالا رود و این پرینتر ها بتوانند در مدت زمان کم اشیایی با ابعاد بزرگ را پرینت کنند. این تحقیقات توسط محققان Lawrence Livermore صورت گرفته است.

    ادامه مطلب
  • جوهر نانویی برای چاپ روی پارچه و شیشه تولید شد
    جوهر نانویی برای چاپ روی پارچه و شیشه تولید شد
    89 بازدید

     مدتی است که این قابلیت فراهم شده تا بتوان تصویر دلخواه را روی اجسام مصرفی یا تزیینی مدنظر مانند لباس، قاب موبایل، لیوان، پازل و ... چاپ کرد؛ این چاپ معمولا با استفاده از یک چاپگر رو میزی جوهرافشان و یک پرس حرارتی خیلی کوچک بدون نیاز به دستگاه های چاپ پیشرفته و بزرگ صنعتی انجام می گیرد.

    ادامه مطلب
  • چاپگر لیزری جدید بدون استفاده از یک قطره جوهر
    چاپگر لیزری جدید بدون استفاده از یک قطره جوهر
    253 بازدید

    در این آزمایشگاه از همین روش و با استفاده از پرتو مادون قرمز لیزر، که از مجموعه لنزهای مخصوصی عبور کرده است، کاغذ را به آرامی می سوزانند و با کربن سیاه آن بر روی کاغذ چاپ یا پرینت می کنند.

    ادامه مطلب
  • خلاقیت در ساخت سه بعدی اشیای پلاستیکی
    خلاقیت در ساخت سه بعدی اشیای پلاستیکی
    91 بازدید

    اشیای پلاستیکی تولید شده توسط چاپگرهای سه بعدی از رشته های ساخته شده از جنس آلیاژ پلاستیک و مس به عنوان آنتن استفاده می‌کنند. این اشیای پلاستیکی با قابلیت اتصال به وای فای از حرکات مکانیکی دنده ها و فنرها برای تشخیص تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده می‌کنند.

    ادامه مطلب
Showing 1729 to 1740 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام