×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • جدا کردن برچسب ها از روی سرامیک و ظروف چینی
    جدا کردن برچسب ها از روی سرامیک و ظروف چینی
    93 بازدید

    اکثر شرکت ها از برچسب های کاغذی برای سرامیک و ظروف چینی استفاده می‎کنند و جدا کردن آن ممکن است کمی مشکل باشد. برچسب های کاغذی تمایل به پاره شدن دارند.

    ادامه مطلب
  • بایدها و نبایدهای برچسب زدن محصولات
    بایدها و نبایدهای برچسب زدن محصولات
    96 بازدید

    هنگامی که وقت و تلاش زیادی برای تولید محصول خود صرف می‎نمایید، نباید با بسته بندی نامناسب به آن ضربه بزنید. در این مطلب لیستی از مهمترین کارها و نکاتی که برای طراحی برچسب های یک محصول لازم است، ارائه می‎نماییم.

    ادامه مطلب
  • راهنمای نصب فیلم فیوزینگ (Film Fuser)
    راهنمای نصب فیلم فیوزینگ (Film Fuser)
    201 بازدید

    فیلم فیوزینگ یکی از قسمت های پرینترهای لیزری بوده و یک نوع لوله است که از مواد مختلفی ساخته می‎ شود و جایگزین رولر فیوزر فلزی (هات رول) در پرینترهای لیزری می ‎گردد. وظیفه اصلی آن انتقال گرما از هیتر به کاغذ است. هنگام سرویس یا تعویض فیلم فیوزینگ، استفاده درست از گریس دارای اهمیت زیادی است.

    ادامه مطلب
  • راهنمای تنظیم چاپ تراز شده
    راهنمای تنظیم چاپ تراز شده
    162 بازدید

    آیا می‎ خواهید همیشه چاپ ایده‎آل و کاملی برای برچسب های خود انجام دهید؟ این مطلب به صورت یک دستورالعمل راهنما طراحی شده است و به شما کمک می کند که دیگر چاپ ناهموار نداشته باشید. از ابزارهای زیر استفاده کنید تا بتوانید بدون دردسر، لیبل های همتراز و مرتبی چاپ نمایید.

    ادامه مطلب
  • چگونه از تانک جوهر استفاده کنیم؟
    چگونه از تانک جوهر استفاده کنیم؟
    130 بازدید

    می‌ دانیم که کارتریج جوهر افشان اورجینال گران است و هزینه تولید و توزیع آن نیز بالاست. اگر مصرف شما از پرینترهای جوهر افشان زیاد است و کارتریج فابریک آنها نیز هزینه های بالایی داشته و مناسب شرابط اقتصادی شما نیست، حتماً به شما استفاده از تانک جوهر را پیشنهاد می کنیم.

    ادامه مطلب
  • پایان عمر درام کارتریج
    پایان عمر درام کارتریج
    98 بازدید

    چه اتفاقی می افتد وقتی عمر درام کارتریج پرینترهای لیزری تمام شود؟

    ادامه مطلب
  • پیغام "درام برادر را تعویض کنید" را از بین ببرید
    پیغام "درام برادر را تعویض کنید" را از بین ببرید
    122 بازدید

    رو به رو شدن با پیام “درام را تعویض کنید” مشکلی است که اغلب افرادی که از یک پرینتر برادر استفاده می‎کنند با آن مواجه شده‎اند. بنابراین اگر این اتفاق برای شما افتاده است، مطمئن باشید که شما تنها نیستید! تعمیر یا تعویض درام برادر، فرآیند ساده ‎ای است که هر کسی می تواند آن را انجام دهد.

    ادامه مطلب
  • تاثیر رطوبت روی پرینتر شما
    تاثیر رطوبت روی پرینتر شما
    96 بازدید

    احتمالا این عنوان باعث خستگی و ناامیدی شما شده است. اما این ادعا وجود دارد که پرینتر ها در برابر‎ زیاد بودن و یا حتی کم بودن رطوبت موجود در محیط مقاوم نیستند.

    ادامه مطلب
  • بهبود کیفیت اسکن در پرینترهای چندکاره
    بهبود کیفیت اسکن در پرینترهای چندکاره
    319 بازدید

    در بعضی موارد هنگام اسکن فایل خروجی دارای خطوط عمودی، رنگ های نادرست، نکشیدن کاغذ، خطوط رنگی و یا وضوح ضعیف است با انجام مراحل زیر بدون نیاز به تخصص در تعمیرات چاپگر میتوانید مشکلات اسکن کردن رو بهبود ببخشید .

    ادامه مطلب
  • فیش پرینترها و سازگاری با کامپیوتر
    فیش پرینترها و سازگاری با کامپیوتر
    193 بازدید

    مزایای زیادی برای داشتن فیش پرینتر ها یا فیش زن ها در رستوران‎ ها، خرده فروشی‎ و خوار و بار فروشی ‎‎ها یا هتل‎ ها وجود دارد. دستگاه ‎های صدور فیش یا فیش پرینترها به شما این امکان را می دهند که به طور مستقیم با مشتریان خود داد و ستد کنید و همچنین از آن به عنوان وسیله ‎ای برای تبلیغات خود استفاده نمایید.

    ادامه مطلب
  • مزایای استفاده از مچ بند بیمارستانی
    مزایای استفاده از مچ بند بیمارستانی
    119 بازدید

    مچ بند بیمارستانی یا دستبند بیمارستانی یک گزینه امن و ارزان قیمت برای شناسایی بیماران به شیوه ‎ای سریع و قابل اطمینان است. با توجه به هزینه پایین تولید، آنها برای شناسایی موقت بیماران، مهمانان و شرکت کنندگان در یک رویداد، مناسب هستند. انواع مختلفی از رنگ ها، بارکد ها و طرح های سفارشی می تواند برای اطمینان از جعل نشدن استفاده شود.

    ادامه مطلب
  • تعمیر درب شکسته پرینتر
    تعمیر درب شکسته پرینتر
    94 بازدید

    در برخی موارد، مشکل به وجود آمده برای درب این دستگاه به گونه ای است که می توان آن را تعمیر کرد؛ اما در برخی موارد به دلیل شکستن درب، امکان تعمیر درب شکسته پرینتر وجود ندارد. از این رو در این موارد نیاز است تا درب این دستگاه، تعویض شود.

    ادامه مطلب
Showing 1777 to 1788 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام