×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • جلوگیری از پخش شدن جوهر در پرینتر
    جلوگیری از پخش شدن جوهر در پرینتر
    136 بازدید

    پخش شدن جوهر در پرینتر یک تجربه ناخوشایند است که برای بعضی از کاربران اتفاق می افتد. اگر جوهر چاپگر در معرض رطوبت قرار گیرد، باعث لکه دار شدن کاغذها شده و کیفیت چاپ را کاهش می دهد. چنانچه شما نیز با این چالش دست و پنجه نرم می کنید، این مقاله را از دست ندید

    ادامه مطلب
  • تعمیر غلطک پرینتر شارپ
    تعمیر غلطک پرینتر شارپ
    348 بازدید

    ممکن است به دلیل ورود یک جسم خارجی به پرینتر، فرسودگی، آسیب رسیدن به چرخ دنده ها و مواردی از این دست شما مجبور به تعمیر غلطک پرینتر sharp شوید.

    ادامه مطلب
  • چسبیدن کاغذ در دستگاه کپی
    چسبیدن کاغذ در دستگاه کپی
    124 بازدید

    چسبیدن کاغذ در دستگاه کپی مشکلی است که به هنگام حجم انبوه چاپ دردسرساز می شود. در این حالت دستگاه دو برگه به هم چسبیده شده را به عنوان یک کاغذ واحد درنظر می گیرد و پرینت را فقط روی یکی از آن ها پیاده می کند. پس از پایان چاپ نیز کاربر متوجه می شود که در بین کاغذها چندین برگه سفید باقی مانده است.

    ادامه مطلب
  • چروک شدن کاغذ
    چروک شدن کاغذ
    138 بازدید

    یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران با آن رو به رو می شوند، مشکل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی می باشد. دستگاه های کپی صرف نظر از نوع برندشان از قطعاتی یکسان و کارکردی مشابه برخوردارند و می توان گفت در تمامی دستگاه های کپی احتمال پیدایش این ایراد وجود دارد.

    ادامه مطلب
  • تنظیمات رنگ پرینتر
    تنظیمات رنگ پرینتر
    150 بازدید

    تنظیمات رنگ پرینتر انواع مختلفی دارد که شامل کم رنگ و پررنگ کردن، تغییرات رزولوشن و غیره می شود. کاربر می تواند با تغییر در تنظیمات رنگ چاپگر کیفیت سند چاپی را بالا یا پایین برد.

    ادامه مطلب
  • کند شدن سرعت پرینتر
    کند شدن سرعت پرینتر
    130 بازدید

    حتی اگر گران ترین پرینتر موجود در بازار خریداری شود، ممکن است سرعت این دستگاه پس از چندی کند شود و دریافت خروجی از آن نیاز به زمان زیادی داشته باشد. کند شدن سرعت پرینتر به طور کلی نشان از وجود اشکال در این دستگاه است.

    ادامه مطلب
  • بی کیفیت بودن پرینت
    بی کیفیت بودن پرینت
    119 بازدید

    مهم ترین و رایج ترین مشکل مشاهده شده در پرینتر های مختلف، جدای از مدل و نام برند دستگاه مربوطه، کاهش کیفیت در چاپ و بی کیفیت بودن پرینت است.

    ادامه مطلب
  • پرینتر سه بعدی در پزشکی استفاده خواهد شد
    پرینتر سه بعدی در پزشکی استفاده خواهد شد
    125 بازدید

    چاپ سه بعدی یکی از با ارزش ترین اختراعات بشر بوده است که از دهه ی 80 میلادی در شکل ها و سایزهای مختلف وارد صنعت شد.

    ادامه مطلب
  • فیوزینگ پرینتر برادر
    فیوزینگ پرینتر برادر
    140 بازدید

    فیوزینگ، یکی از مهم ترین بخش های پرینتر و کلا ماشین های اداری چاپی هست. برای این که تونر روی کاغذ بچسبه و محتوای مورد نظر رو به چاپ برسونه، نیاز به حرارت بالایی هست که این حرارت، توسط فیوزینگ تامین میشه.

    ادامه مطلب
  • تعمیر برد پاور فتوکپی
    تعمیر برد پاور فتوکپی
    211 بازدید

    برد پاور فتوکپی یکی از همین قطعات است که نقش اساسی در عملکرد دستگاه دارد. این قطعه با ظرافت بالایی ساخته شده و بررسی و تعمیرات آن باید توسط افرادی انجام شود که تخصص بالایی در حوزه تعمیرات تخصصی دستگاه کپی دارند.

    ادامه مطلب
  • ارورهای کپی ریکو
    ارورهای کپی ریکو
    119 بازدید

    ارورهای کپی ریکو، مجموعه کدهای خطایی هستن که گاهی تو صفحه نمایش این دستگاه ظاهر میشن و بروز یه مشکل تو یکی از بخش های اون رو به کاربر اعلام میکنن. بیشتر این ارورها تا وقتی مشکل به صورت کامل برطرف بشه ادامه دارن و کاربر رو کلافه می کنن. این در حالیه که اگه مفهوم اونها رو بدونین خیلی راحت می تونین برطرفشون کنین و خیالتون از بابت اونها راحت بشه.

    ادامه مطلب
  • پرینتر سه بعدی به کمک غواصان میرود
    پرینتر سه بعدی به کمک غواصان میرود
    84 بازدید

    با گسترش علم و پیشرفت تکنولوژی، دنیای امروز شاهد تغییراتی بنیادی و چشمگیر بوده است. این تغییرات، با سرعت قابل توجهی سعی در از میان بردن محدودیت هایی دارد که انسان در گذشته با آن ها روبرو بوده است. یکی از دستاوردهای جالب و مفید بشر امروز، طراحی و تولید پرینترهای سه بعدی است.

    ادامه مطلب
Showing 1789 to 1800 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام