×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • قرار دادن کاغذ داخل پرینتر
    قرار دادن کاغذ داخل پرینتر
    353 بازدید

    قرار دادن کاغذ در پرینتر باید به شکل صحیح و کاملا اصولی انجام شود؛ در غیر این صورت ممکن است برگه ها به خوبی چاپ نشوند و یا حتی به مرور زمان، کاغذکش و سینی آسیب ببینند.

    ادامه مطلب
  • آموزش کالیبره کردن پرینتر لیزری
    آموزش کالیبره کردن پرینتر لیزری
    210 بازدید

    کسانی که از پرینترهای لیزری استفاده می کنند اگر می خواهند همیشه دستگاه شان کیفیت و کارایی مناسب را داشته باشد و کیفیت پرینت ها مطابق استانداردهای تعیین شده توسط شرکت سازنده پرینتر باشد

    ادامه مطلب
  • راهکار وصل نشدن پرینتر به لپتاپ
    راهکار وصل نشدن پرینتر به لپتاپ
    202 بازدید

    وصل نشدن پرینتر به لپ تاپ، مسئله ای نسبتا رایج است که کاربران زیادی آن را تجربه کرده و می کنند. این مسئله یا ناشی از خرابی چاپگر است و یا بروز ایراد در تنظیمات یا حتی قطعات لپ تاپ را نشان می دهد.

    ادامه مطلب
  • نقد و بررسی بهترین پرینترهای HP
    نقد و بررسی بهترین پرینترهای HP
    178 بازدید

    به جرات می توان گفت که از زمان گسترش استفاده از پرینترها، پرینترهای HP همیشه بخش مهمی از بازار بوده اند و این برند همیشه در رقابت با کمپانی های رقیب، بهترین و به روزترین محصولات را ارائه داده است.

    ادامه مطلب
  • راهنمای خرید پرینتر چاپ عکس
    راهنمای خرید پرینتر چاپ عکس
    330 بازدید

    راهنمای خرید پرینتر چاپ عکس، زمانی برای شما مفید است که بخواهید یک چاپگر برای چاپ کردن عکس های خود خریداری کنید. در این راهنما، با قابلیت ها و ویژگی هایی آشنا می شوید که پرینترهای مخصوص عکس به آنها مجهز شده اند. به واسطه همین قابلیت ها می توان عکس های با وضوح بهتر و کیفیت بیشتر را چاپ کرد.

    ادامه مطلب
  • آموزش پرینت پشت و رو در Word
    آموزش پرینت پشت و رو در Word
    85 بازدید

    از آن‌جایی که پرینت پشت و رو موجب صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و درنهایت صرفه‌جویی در هزینه‌های پرینتر می‌شود، اهمیت خاصی برای کاربران دارد. خوشبختانه اکثر پرینترهایی که امروزه طراحی و روانه بازار می‌شوند، از قابلیت پرینت پشت و رو برخوردارند و کاربران این پرینترها دغدغه‌ای از این نظر ندارند؛

    ادامه مطلب
  • بوت کردن فلش با CMD
    بوت کردن فلش با CMD
    98 بازدید

    بوت کردن فلش با CMD ، و نصب ویندوز با استفاده از فلش قابل بوت، کم کم در حال جایگزین شدن نصب سیستم عامل از روی DVD است. این رویکرد دلایل مختلفی دارد. سرعت بیشتر و کاهش هزینه جزء دلایل اصلی این رویکرد است. ساخت فلش بوتیبل با CMD مراحل پیچیده ای ندارد، اما باید با دقت انجام شود.

    ادامه مطلب
  • آیا پودر پرینترهای لیزری سرطان زاست؟
    آیا پودر پرینترهای لیزری سرطان زاست؟
    10 بازدید

    برخی بر این باورند که تونر موجود در چاپگرهای لیزری، ضرر چندانی برای بدن انسان ندارد.در مقابل، عده ای بر این مسئله تاکید دارند که مواد مصرفی موجود در کارتریج پرینترهای لیزری، برای ریه، چشم ها و پوست انسان ضرر داشته و حتی سرطان زا هستند.

    ادامه مطلب
  • گزارش گیری از مقدار کارتریج پرینتر لیزری اچ پی
    گزارش گیری از مقدار کارتریج پرینتر لیزری اچ پی
    193 بازدید

    گزارش گیری از مقدار کارتریج پرینتر لیزری، به شما کمک میکند تا مقدار تقریبی تونر باقیمانده در کارتریج پرینتر را تخمین بزنید و نسبت به شارژ به موقع آن اقدام کنید. گزارش گرفتن میزان تونر پرینتر لیزری به دو روش مشخص انجام می شود که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

    ادامه مطلب
  • راهنمای خرید پرینتر چندکاره
    راهنمای خرید پرینتر چندکاره
    252 بازدید

    برای خرید پرینتر چندکاره؛ گزینه ای زیادی از برندهای مختلف در اختیار ماست. به همین دلیل انتخاب از میان این محصولات، می تواند گیج کننده باشد و یا در نهایت در پی انتخاب اشتباه، فرایند خرید چاپگر چندکاره به یک شکست کامل مالی تبدیل شود.

    ادامه مطلب
  • روش های تست پرینت رنگی و سیاه و سفید
    روش های تست پرینت رنگی و سیاه و سفید
    87 بازدید

    در این مقاله با روش های تست پرینت رنگی و سیاه و سفید آشنا می شوید. اما چرا باید روش های تست پرینت را بشناسید؟ به دلایل مختلف، ممکن است چاپ رنگی یا سیاه و سفید پرینتر، به درستی انجام نشود.

    ادامه مطلب
  • معنا و مفهوم چراغ های چشمک زن پرینترهای اچ پی
    معنا و مفهوم چراغ های چشمک زن پرینترهای اچ پی
    323 بازدید

    چراغ های چشمک زن پرینترهای اچ پی ، می توانند حاوی پیغام های متفاوتی مبنی بر کارکرد صحیح و یا بروز خطا در عملکرد پرینتر HP باشند. درک درست معنا و مفهوم این چراغ ها به شما در کاربری بهتر پرینتر HP و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه کمک می کنند.

    ادامه مطلب
Showing 1669 to 1680 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام