×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • پرینت نصفه!
    پرینت نصفه!
    303 بازدید

    نصفه پرینت گرفتن، ارتباط چندانی به برند پرینتر ندارد. این مشکل ممکن است در دستگاه های کلیه برندها رخ دهد و در همگی مدل ها هم دلایل مشترک دارد.

    ادامه مطلب
  • کوچکترین پرینتر چندمنظوره اچ پی
    کوچکترین پرینتر چندمنظوره اچ پی
    102 بازدید

    یکی از این قابلیت‌ها امکان چرخاندن (قرقره کردن) کاغذ برای انجام عمل کپی و اسکن است و دیگر نیازی نیست که کاغذ به شکل صاف قرار گیرد. قابلیت دیگر این محصول بی‌سیم بودن آن است.

    ادامه مطلب
  • اچ پی کوچکترین پرینتر چند کاره جهان را معرفی کرد
    اچ پی کوچکترین پرینتر چند کاره جهان را معرفی کرد
    234 بازدید

    DeskJet 3755 کوچک‌ترین پرینتر چندکاره‌ی دنیا است که با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این پرینتر چندکاره که اسکن هم می‌کند، ظاهر زیبایی دارد و در ابعاد ۴۰.۲ در ۴۵ در ۲۶.۳ سانتی‌متر ساخته‌شده است. چنین ابعادی باعث شده که این محصول فضای کمی را به خودش اختصاص دهد.

    ادامه مطلب
  • رفع مشکل صدا دادن پرینتر
    رفع مشکل صدا دادن پرینتر
    152 بازدید

    عدم توجه به ظرفیت و قدرت اصلی چاپگر باعث خرابی آن و ظهور انواع و اقسام مشکلات دردسرساز خواهد شد. در چنین شرایطی احتمال صدا دادن پرینتر بالاست. متاسفانه بسیاری از کاربران عادی صدای ناهنجار پرینتر را جدی نمی گیرند. اما فراموش نکنید که چشم پوشی از این معضل می تواند دیر یا زود به از کار افتادگی کامل چاپگر ختم شود. در ادامه شما را با دلایل اصلی صدای ناهنجار پرینتر اچ پی آشنا می سازیم.

    ادامه مطلب
  • سامسونگ کوچک ترین پرینتر لیزی جهان را ساخت
    سامسونگ کوچک ترین پرینتر لیزی جهان را ساخت
    75 بازدید

    این پرینتر لیزری سیاه و سفید مدل SCX-۴۲۰۰ کوچک‌‏ترین پرینتر لیزری FLAT BED MFP جهان است که با هزینه بسیار کم هم مصرف خانگی و هم مصرف اداری دارد.

    ادامه مطلب
  • توشیبا کاغذهای پرینتر چند بار مصرف تولید می کند
    توشیبا کاغذهای پرینتر چند بار مصرف تولید می کند
    287 بازدید

    توشیبا از تولید جدیدترین نوع کاغذهای پرینتر چند بار مصرف خبرداد. به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران ، از ایلنا ، این کاغذها که طبق گفته متخصصان شرکت توشیبا تا بیش از 500 بار دارای قابلیت پاک شدن و دوباره پرینت شدن را دارند در هزینه‌‏ها بسیار صرفه جویی خواهند کرد.

    ادامه مطلب
  • پرینتری با اتصال به خط تلفن و بدون نیاز به رایانه تصویر چاپ می‌کند
    پرینتری با اتصال به خط تلفن و بدون نیاز به رایانه تصویر چاپ می‌کند
    201 بازدید

    خدمات جدید توسط شرکت "پریستو سرویسز" ابداع شده و پرینتر از نوع جوهرافشان و رنگی مورد نیاز در این خدمات نیز توسط شرکت "هیولت پکارد" طراحی و ساخته شده است.

    ادامه مطلب
  • نحوه برطرف کردن خطای Paper Jam در پرینتر HP
    نحوه برطرف کردن خطای Paper Jam در پرینتر HP
    128 بازدید

    خطای Paper Jam یکی از رایج‌ترین خطاهای پرینتر اچ پی است که اکثر کاربران حداقل یک بار هم شده با این خطا مواجه شده‌اند. اگر شما هم با خطای Paper Jam در پرینتر HP مواجه شده‌اید و به دنبال دلیل آن می‌گردید، لازم است بدانید که این خطا زمانی نمایش داده می‌شود که کاغذ درون پرینتر گیر کرده باشد؛

    ادامه مطلب
  • نحوه رفع ارور فرمت اجباری هارد HP
    نحوه رفع ارور فرمت اجباری هارد HP
    259 بازدید

    آیا تاکنون با ارور “You need to format the disk in drive H: before you can use it” مواجه شده اید؟ این ارور به شما می گوید که باید قبل از استفاده از درایو مورد نظر آن را فرمت کنید؛ درواقع به این ارور که امکان دارد برای برخی از کاربران آشنا باشد، ارور فرمت اجباری هارد گفته می شود.

    ادامه مطلب
  • تعویض هد پرینتر اچ پی
    تعویض هد پرینتر اچ پی
    195 بازدید

    چرا پرینتر نمی تواند کارتریج را شناسایی کند و ارور عدم وجود کارتریج در پرینتر را می دهد؟ چرا پرینتر در حالت Ready قرار نمی گیرد؟ دلیل قفل شدن حامل پرینتر و روشن شدن دو چراغ جوهر و کاغذ به صورت همزمان چیست؟ یکی از احتمالاتی که می توان درصورت بروز هر یک از این مشکلات در پرینتر اچ پی در نظر گرفت، خراب شدن هد پرینتر است.

    ادامه مطلب
  • تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی
    تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی
    224 بازدید

    دلیل خاموش شدن ناگهانی پرینتر اچ پی و روشن نشدن آن چیست؟ یکی از دلایل روشن نشدن پرینتر اچ پی، خرابی برد پاور یا منبع تغذیه این دستگاه است. اما برد پاور پرینتر چیست و چرا خراب می‌شود؟ هزینه تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی چقدر است؟ چطور می‌توان از خراب شدن منبع تغذیه پرینتر جلوگیری کرد؟

    ادامه مطلب
  • تعمیر مادربرد آل این وان اچ پی
    تعمیر مادربرد آل این وان اچ پی
    200 بازدید

    یکی از سرویس های ارائه شده در نمایندگی اچ پی، تعمیر مادربرد آل این وان اچ پی است. همانطور که می دانید، مادربرد اصلی ترین برد موجود در کامپیوتر است. مادربرد مجموعه ای از قطعات مختلف است که سایر بخش های مهم دستگاه از جمله کارت گرافیک آل این وان، رم، هارد، مانیتور، کارت صدا و غیره در ارتباط با آن قرار دارند.

    ادامه مطلب
Showing 1705 to 1716 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام