×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • سوالات متداول در مورد پرینت سه بعدی
    سوالات متداول در مورد پرینت سه بعدی
    87 بازدید

    تمامی سازندگان و تولیدکنندگان صنعتی برای تست محصولات خود، نیاز به پیش تولید آن به منظور تکمیل و برطرف نمودن نقص های احتمالی دارند. امروزه چاپ سه بعدی این امکان را فراهم کرده که در کوتاهترین زمان، کم ترین هزینه و صرف نظر از پیچیدگی های نمونه، پیش تولید را انجام دهند.

    ادامه مطلب
  • چگونه یک پرینتر را بدون سی دی نصب کنیم؟
    چگونه یک پرینتر را بدون سی دی نصب کنیم؟
    98 بازدید

    نصب یک پرینتر بدون سی دی بر روی بیشتر سیستم عامل های جدید،آسان است و اغلب لازم نیست که شما کاری را انجام دهید. اگر شما در نصب پرینتر مشکل داشتید، می توانید مرحل زیر را دنبال کنید.

    ادامه مطلب
  • نکات مورد توجه در هنگام انتخاب پرینتر سه بعدی
    نکات مورد توجه در هنگام انتخاب پرینتر سه بعدی
    88 بازدید

     حجم پرینت حجم پرينت در سه راستاي طول و عرض و ارتفاع سنجيده مي شود و تعیین کننده حجم قطعه قابل پرینت بصورت یک تکه است. لازم به ذکر مي باشد که بسياري از قطعات بزرگ را مي توان به چند قطعه کوچک تقسيم و سپس آنها را با استفاده از حلالهاي خاص اسمبل و به هم متصل نمود.

    ادامه مطلب
  • ویژگی های پریتر های سه بعدی SLA
    ویژگی های پریتر های سه بعدی SLA
    102 بازدید

    تفاوت های این دو پرینتر SLA/FDM مواد اولیه و رنگها پرینتر سه بعدی FDM معمولا از الیاف PLA یا ABS استفاده میکنند، البته بعضی مدلها میتوانند با نایلون و بازه ای از ترکیبهای PLA (ترکیب شده با چوب، سرامیک، فلزات، فیبر کربن، و غیره) نیز کار کنند.

    ادامه مطلب
  • ویژگی های متفاوت پرینتر سه بعدی SLA و FDM
    ویژگی های متفاوت پرینتر سه بعدی SLA و FDM
    111 بازدید

    در FDM، مواد اولیه که اکثرا ترموپلاستیکها (برخلاف پرینتر سه بعدی sla که از رزین استفاده می کند) هستند قطعه مورد نظر را از روی هم نشاندن لایه های پی در پی ماده ی مذاب تشکیل میدهند.

    ادامه مطلب
  • چاپگر برچسب تجاری
    چاپگر برچسب تجاری
    121 بازدید

    چاپگر برچسب یا پرینتر لیبل زن label printer، نوعی از پرینتر با کاربردی خاص می باشد که به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات فروشگاهی نیز شناخته می شود. 

    ادامه مطلب
  • انواع چاپگرهای برچسب (چاپگر برچسب رومیزی)
    انواع چاپگرهای برچسب (چاپگر برچسب رومیزی)
    94 بازدید

    برای چاپ این سندها یا چاپ لیبل قیمت و مشخصات برای محصولات، ضروری است پرینترهای مخصوص این کار نیز تهیه شود. فرق اساسی این پرینترها با انواع معمول این است که سرعت چاپ بالایی دارند، البته کیفیت چاپ پایین است.

    ادامه مطلب
  • رفع مشکل عدم پرینت p1102w
    رفع مشکل عدم پرینت p1102w
    104 بازدید

    اگر می‌خواهید مشکلات مربوط به کامپیوتر خود را به طور خودکار برطرف کنید و خطاهای رجیستری را تشخیص دهید ما به شما برنامه Restoro Repair Tool را توصیه می‌کنیم که به راحتی می‌تواند همه این کارها را با یک کلیک انجام دهد. از طرف Trustpilot رتبه عالی دریافت کرده است بنابراین لازم نیست نگران چیزی باشید.

    ادامه مطلب
  • علت پرینت نگرفتن پرینتر اچ پی P1102W
    علت پرینت نگرفتن پرینتر اچ پی P1102W
    133 بازدید

    گاهی اوقات ممکن است خطای “HP LaserJet P1102w No Printing” به این دلیل نشان داده شود که مشکل در اتصال پرینتر شما با اتصال USB/Wireless مورد استفاده است. بنابراین با دنبال کردن راه‌حل‌هایی که در زیر ذکر می‌شود، سعی کنید به دلیل اصلی که مشکل اتصال ایجاد می‌کند بگردید.

    ادامه مطلب
  • اسکن با پرینتر hp
    اسکن با پرینتر hp
    76 بازدید

    برای دسترسی به همه عملکردهای پرینتر باید یک حساب HP ایجاد کرده و وارد آن شوید. اگر برنامه HP Smart کار نمی کند، HP Easy Start را از قسمت HP Software and Driver Downloads رایانه خود دانلود کرده و سپس درایور full feature را نصب کنید.

    ادامه مطلب
  • جدا کردن برچسب ها و استیکرها از روی سطوح
    جدا کردن برچسب ها و استیکرها از روی سطوح
    102 بازدید

    نوع سطحی که برچسب به آن چسبیده، می‎تواند تأثیر زیادی بر روش شما داشته و تعیین کننده این باشد که پروسه حذف برچسب، تر و تمیز صورت گیرد و یا چالش برانگیز. این روش ها را هم می‎توان برای برچسب های سالم و دست نخورده و هم برچسبهایی که بخشی از آن کنده شده است به کار برد.

    ادامه مطلب
  • جدا کردن برچسب ها از روی سطوح پلاستیکی
    جدا کردن برچسب ها از روی سطوح پلاستیکی
    134 بازدید

    دو گزینه موثر برای جدا کردن برچسب ها ی پلاستیکی از روی اشیائی مانند بطری‎های دارو یا ظروف غذا که در ادامه شرح داده شده است. گزینه 1 – استفاده از لاک پاک کن و یا پنبه الکلی گزینه 2 – خشک کردن چسب با سشوار

    ادامه مطلب
Showing 1765 to 1776 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام