×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • اپلیکیشن‌های موبایل جهت اتصال گوشی به پرینتر
    اپلیکیشن‌های موبایل جهت اتصال گوشی به پرینتر
    60 بازدید

    اما کاربران iOS باید اپلیکیشن‌های گوگل درایو (Google Drive) و گوگل داکس (Google Docs) را در دستگاه خود دریافت کنند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که اپلیکیشن CloudPrint را نیز نصب کنید.

    ادامه مطلب
  • تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی
    تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی
    141 بازدید

    دلیل خاموش شدن ناگهانی پرینتر اچ پی و روشن نشدن آن چیست؟ یکی از دلایل روشن نشدن پرینتر اچ پی، خرابی برد پاور یا منبع تغذیه این دستگاه است. اما برد پاور پرینتر چیست و چرا خراب می‌شود؟ هزینه تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی چقدر است؟

    ادامه مطلب
  • ترفند نگهداری از پرینتر
    ترفند نگهداری از پرینتر
    215 بازدید

    اهمیت نگهداری از پرینتر به مراتب خیلی مهم‌تر از خرید و استفاده از این دستگاه است. خیلی از کاربران این دستگاه پس از اینکه پرینتری خریداری می‌کنند یا فقط از آن کار می‌کشند یا آن را به حال خودش رها می‌کنند. همین بی‌توجهی‌ها به اصول نگهداری و مراقبت از پرینتر از جمله پرینتر اچ پی موجب خرابی این دستگاه زودتر از آن چیزی که کاربر فکرش را می‌کند، می‌شود.

    ادامه مطلب
  • نحوه شناسایی کارتریج اصل از تقلبی HP
    نحوه شناسایی کارتریج اصل از تقلبی HP
    205 بازدید

    کارتریج، به عنوان منبع تامین کننده رنگ در پرینتر یا از نوع لیزری است یا از نوع جوهرافشان؛ درواقع در پرینترهای لیزری از کارتریج لیزری استفاده می شود که درون آن با پودری به نام تونر پر شده است و در پرینترهای جوهرافشان از کارتریج جوهرافشان استفاده می شود که درون آن با جوهر پر شده است.

    ادامه مطلب
  • نحوه برطرف کردن خطای Supply Memory Error در پرینترهای HP
    نحوه برطرف کردن خطای Supply Memory Error در پرینترهای HP
    252 بازدید

    خطای Supply Memory Error برای کاربران پرینترهای اچ پی خیلی آشناست. اگر پرینتر شما هم HP است به احتمال زیاد با چنین خطایی بر روی صفحه نمایش این دستگاه مواجه شده اید که به سراغ این مطلب آمده اید. اما چرا پرینتر HP خطای Supply Memory Error می دهد؟

    ادامه مطلب
  • تعمیر پنل مانیتور اچ پی
    تعمیر پنل مانیتور اچ پی
    111 بازدید

    چرا تصویر پنل مانیتور تیره شده است؟ دلیل کند شدن تصویر مانیتور چیست؟ علت نمایش خطوط افقی بر روی تصویر مانیتور چیست؟ چرا تصاویر یا رنگ‌های مانیتور بهم ریخته است؟ دلیل نمایش نقاط نورانی بر روی مانیتور چیست؟

    ادامه مطلب
  • تفاوت کارت گرافیک لپ تاپ با کامپیوتر
    تفاوت کارت گرافیک لپ تاپ با کامپیوتر
    233 بازدید

    آیا می دانید کارت گرافیک چیست و چه نقشی در سیستم های کامپیوتری دارد؟ کارت گرافیک جزء قطعات مهم و اصلی کامپیوتر و لپ تاپ محسوب می شود.

    ادامه مطلب
  • تعمیر برد اسکنر اچ پی
    تعمیر برد اسکنر اچ پی
    99 بازدید

    ایرادات بسیاری ممکن است تعمیر برد اسکنر اچ پی را ضروری سازد. همانگونه که می‌دانید هر اسکنر دارای یک برد است. این برد از قسمت های اصلی دستگاه اسکنر به شمار می‌آید. برد ارتباط اجزا با یکدیگر را میسر کرده و دستورات و فرمان های لازم را بین آنها انتقال می دهد. در صورت خرابی برد بسیاری از عملکردهای دستگاه با اختلال مواجه می‌شود. تعمیر برد تنها راه حلی است که مشکل را برطرف می کند.

    ادامه مطلب
  • تعمیر فیش پرینتر اچ پی
    تعمیر فیش پرینتر اچ پی
    247 بازدید

    فایل ها در فیش پرینتر، بر اثر حرارتی که روی پرینتر یا ترمال هد ایجاد می شود، چاپ می شوند. فیش پرینترهای سوزنی هم یک ریبون دارند که محتوا را روی برگه چاپ می کند.

    ادامه مطلب
  • تعمیر سرور اچ پی
    تعمیر سرور اچ پی
    94 بازدید

    از میان سرورهای موجود در بازار، سرورهای اچ پی یکی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین سرورهای بازار هستند که به سبب تنوع در تولید توانسته‌اند نیاز بسیاری از کاربران را برآورده سازند. در بخش‌های آتی برخی از مدلهای سرور اچ پی و کاربری آنها شرح داده خواهد شد.

    ادامه مطلب
  • چگونه با تبلت خود پرینت بگیریم؟!
    چگونه با تبلت خود پرینت بگیریم؟!
    263 بازدید

    بدین منظور در دستگاه اندرویدی که ما در اختیار داریم، کافیست که آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنیم. در این بخش گزینه‌ای با عنوان Add printer وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان پرینتر جدیدی را به لیست پرینترهای همگام سازی شده با گوگل کلود پرینت اضافه کرد.

    ادامه مطلب
  • مدیریت میزان مصرف اینترنت در ویندوز
    مدیریت میزان مصرف اینترنت در ویندوز
    91 بازدید

    بسیاری از کاربران دقیقا نمی دانند که در طول هر روز یا هر هفته، دقیقا چقدر اینترنت مصرف می کنند. به همین دلیل بسیار زودتر از آنچه تصور می کرده اند، حجم بسته ای که خریداری کرده بودند تمام می شود. مدیریت مقدار مصرف اینترنت در ویندوز، به شما کمک می کند که ضمن اطلاع از میزان دقیق مصرف اینترنت، برنامه ها و وبگردی ها را مدیریت کرده و از این طریق، در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. در ادامه، روش های مدیریت مصرف اینترنت در نسخه های مختلف ویندوز را به شما آموزش می دهیم.

    ادامه مطلب
Showing 1693 to 1704 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام