×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • با چاپگرهای جوهرافشان عکس دیجیتالی چاپ کنید
    با چاپگرهای جوهرافشان عکس دیجیتالی چاپ کنید
    182 بازدید

    با چاپگرهای جوهرافشان عکس دیجیتالی چاپ کنید بازار دیجیتال- طی دو سال اخیر کاربرد دستگاه‌های چاپ عکس در کشور ما نیز فراهم شده است تا عکس‌هایی که از هر طریق به وسیله افراد آماتور گرفته می‌شود با کمترین امکانات در منزل قابل چاپ باشد.

    ادامه مطلب
  • دولوپر چیست؟ نکاتی در مورد کاربرد دولوپر
    دولوپر چیست؟ نکاتی در مورد کاربرد دولوپر
    260 بازدید

    کار این ماده در دستگا‌های مربوطه منتقل کردن “تونر” بر روی “درام” است.در حقیقت “دولوپر” با چرخش، پودر را بر سطح درام می‌ساید و درام آن را روی کاغذ به چاپ می‌رساند.

    ادامه مطلب
  • کاربرد پرینتر جوهرافشان
    کاربرد پرینتر جوهرافشان
    102 بازدید

    داخل یک چاپگر جوهرافشان، چاپگرهای جوهرافشان قطرات کوچک جوهر را بر روی کاغذ تزریق می کنند تا تصاویر را به وجود آورند. عکس های بیشتری را در این خصوص ببینید.

    ادامه مطلب
  • پیزو الکتریکی (برق افشاری)
    پیزو الکتریکی (برق افشاری)
    172 بازدید

    موتور در کمتر از یک ثانیه که سر چاپگر قطرات ریز جوهر را بر روی کاغذ تزریق می کند، متوقف می شود و سپس قبل از اینکه دوباره متوقف شود، بصورت جزئی کاغذ را حرکت می دهد. این پیشروی چنان سریع انجام می شود که مانند یک حرکت مداوم به نظر می آید.

    ادامه مطلب
  • چاپگر اتوکروم گرمایی
    چاپگر اتوکروم گرمایی
    227 بازدید

    سر چاپگر در حالیکه دمای مناسب برای هر لایه رنگ را فراهم می سازد، سه مرتبه از روی صفحه عبور می کند. در میان همه این تکنولوژی ها، چاپگرهای جوهرافشان به مراتب از همه مشهورترند.

    ادامه مطلب
  • آیا پودر پرینتر های لیزری سرطان زاست؟
    آیا پودر پرینتر های لیزری سرطان زاست؟
    124 بازدید

    در طرح های اولیه, این پودر مخلوطی از کربن, اکسید آهن و قند بود که بعدها به منظور افزایش کیفیت و کارایی بیشتر به مخلوط ذرات کربن و پلیمر تغییر یافت تا به راحتی بعد از قرار گرفتن بر روی کاغذ به وسیله حرارت دستگاه ذوب و به درون آن فرو رود.

    ادامه مطلب
  • تفاوت بین یونیت درام و کارتریج تونر چیست؟
    تفاوت بین یونیت درام و کارتریج تونر چیست؟
    184 بازدید

    این سوالی است که کاربران پرینتر و دستگاه کپی های کمپانی Brother اکثر مواقع از خود می پرسند. دستگاه های پرینتر Brother، اکثر مواقع کارتریجی دارند که شامل دو قسمت است و بدون داشتن یکی از آنها، دستگاه کار نمی کند.

    ادامه مطلب
  • تعمیر هارد ضربه خورده
    تعمیر هارد ضربه خورده
    104 بازدید

    تعمیر هارد ضربه خورده از جمله خدمات واحد تعمیرات اچ پی است. ضربه خوردن هارد اکسترنال یک پدیده عمومی است و دلیل آن بسیار واضح است. عموم کاربران گاها از هارد به عنوان یک هارد پرتابل و قابل حمل استفاده می کنند و به همین علت سقوط هارد بر سطحی سخت یا ضربه شدید و حتی شوک های شدید امری اجتناب ناپذیر است.

    ادامه مطلب
  • چگونه یک کارتریج تونر را در پرینتر لیزری عوض کنیم؟
    چگونه یک کارتریج تونر را در پرینتر لیزری عوض کنیم؟
    128 بازدید

    ابتدا پرینتر خود را روشن کنید. در بسیاری از پرینترها برای دسترسی به کارتریج تونر، دستگاه باید روشن باشد. اما اگر پس از روشن کردن پرینتر، درب آن باز نشد، باید آن را خاموش کنید. احتمالا درب پرینتر شما در حالت روشن قفل می شود.

    ادامه مطلب
  • اساس کار چاپگرهای لیزری
    اساس کار چاپگرهای لیزری
    140 بازدید

    سرعت و قیمت مناسب نسبت به عملکرد خوب باعث شده است تا پرینتر های لیزر برای حرفه های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. به خصوص نوع سیاه و سفید آن با قیمت نسبتا ارزان در بسیاری از ادارات و شرکتها و حتی خانه ها یافت می شود.

    ادامه مطلب
  • آبکاری قطعات پرینتر سه بعدی
    آبکاری قطعات پرینتر سه بعدی
    104 بازدید

    در آبکاری از جریان الکتریسیته جهت حل کردن یونهای مثبت فلز استفاده می شود و این یونهای مثبت یک لایه نازکی از فلز روی الکترود منفی که همان قطعه مورد نظر می باشد تشکیل می دهند.

    ادامه مطلب
  • از کجا بفهمم دقت کدام پرینتر سه بعدی بیشتر است؟
    از کجا بفهمم دقت کدام پرینتر سه بعدی بیشتر است؟
    102 بازدید

    دقت در پرینتر های سه بعدی به دو صورت تعریف میشود : 1.دقت لایه ها : این دقت در پرینتر های سه بعدی FDM به صورت دقت بالا 100میکرون است یعنی لایه هایی که توسط آنها شکل به صورت لایه لایه ساخته میشوند

    ادامه مطلب
Showing 1753 to 1764 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام