×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • چرا پرینتر نصفه پرینت می گیرد؟
    چرا پرینتر نصفه پرینت می گیرد؟
    128 بازدید

    نصفه پرینت گرفتن، ارتباط چندانی به برند پرینتر ندارد. این مشکل ممکن است در دستگاه های کلیه برندها رخ دهد و در همگی مدل ها هم دلایل مشترک دارد. کارشناسان تعمیر پرینتر اچ پی در مرکز سخت افزار ایران، تجربه و اطلاعات خود را در خصوص دلایل نصفه پرینت گرفتن چاپگر، در اختیار ما قرار داده اند تا از این طریق، به شما کمک کنیم که مشکل را راحت و زودتر برطرف کنید.

    ادامه مطلب
  • علت راه راه شدن پرینت
    علت راه راه شدن پرینت
    198 بازدید

    آلودگی محیط داخلی پرینتر و یا اجزای مکانیسم پرینت با تونر و گرد و غبار یا آسیب های وارد شده به آنها از طریق ریز زباله ها مثل سوزن کاغذ، اصلی ترین دلایل راه راه شدن پرینت هستند. در مواقعی که با مشکل راه راه شدن چاپ در خروجی نهایی کار مواجه شدید، اولین گزینه تمیز کردن پرینتر است. البته برای اینکه پرینتر به درستی تمیز شود، شما نیاز به بررسی تمامی اجزای مکانیسم پرینت خواهید داشت.

    ادامه مطلب
  • تعمیر پیکاپ رولر دستگاه کپی اچ پی
    تعمیر پیکاپ رولر دستگاه کپی اچ پی
    276 بازدید

    تعمیر پیکاپ رولر دستگاه کپی اچ پی، برای حل یکی از آزاردهنده ترین مشکلات این دستگاه است. فرض کنید که برای انجام هر کار کپی، دائما کاغذ در دستگاه کپی گیر کند و عملا کار ناتمام باقی بماند.

    ادامه مطلب
  • تنظیم سرعت پرینت
    تنظیم سرعت پرینت
    309 بازدید

    تنظیم سرعت پرینت چیست و چگونه انجام می شود؟ اگر کار شما طوری است که باید مدام از چاپگر استفاده کنید، این مطلب برایتان کاربردی است. سرعت چاپ برگه ها مقوله بسیار مهمی است و میزان کار شما را مشخص می کند. در بسیاری از مشاغل، نمی توان زمان زیادی را صرف پرینت برگه ها کرد و باید از حداکثر سرعت دستگاه استفاده کرد.

    ادامه مطلب
  • پرینت ایمیل و صفحه وب
    پرینت ایمیل و صفحه وب
    166 بازدید

    به منظور پرینت گرفتن از ایمیل یا صفحات وب مورد نظرتان که در حافظه کامپیوتر موجود هستند باید پس از همگام‌سازی پرینتر با قابلیت گوگل کلود پرینت (Google Cloud Print) مراحل زیر را طی کنید

    ادامه مطلب
  • ظهور پرینتر های ۴ بعدی
    ظهور پرینتر های ۴ بعدی
    103 بازدید

    پرینتر سه بعدی یکی از فناوری های نوظهور است و این قابلیت را ایجاد می کند که هر گونه جسم سه بعدی را با هر نوع پیچیدگی تولید کند و برای این کار لازم است تنها شکل مورد نظر در یکی از نرم افزارهای سه بعدی ساز طراحی و بعد آن را با متریال های مختلف چاپ کرد.

    ادامه مطلب
  • اتصال گوشی به یک پرینتر رومیزی
    اتصال گوشی به یک پرینتر رومیزی
    92 بازدید

    فایل مورد نظر خود را از یکی از سرویس‌های ابری انتخاب کرده و از صفحه باز شده روی نام پرینتر خود ضربه بزنید. به این ترتیب CloudPrint پرونده‌های شما را به سرویس ابری گوگل ارسال کرده و پرینتر شما پس از چند ثانیه شروع به چاپ آنها خواهد کرد.

    ادامه مطلب
  • رفع مشکل صدا دادن پرینتر
    رفع مشکل صدا دادن پرینتر
    200 بازدید

    هر مدل پرینتر از جمله پرینتر اچ پی یک ظرفیت مشخص و تعیین شده دارد که متناسب با آن طراحی شده است. عدم توجه به ظرفیت و قدرت اصلی چاپگر باعث خرابی آن و ظهور انواع و اقسام مشکلات دردسرساز خواهد شد. در چنین شرایطی احتمال صدا دادن پرینتر بالاست.

    ادامه مطلب
  • آموزش نصب پرینتر در مک بوک
    آموزش نصب پرینتر در مک بوک
    203 بازدید

    اگر هنوز چاپگر خود را راه اندازی نکرده اید و با نصب پرینتر در مک بوک مشکل دارید، ادامه مقاله را از دست ندهید. ما ضمن آموزش نصب پرینتر شارپ در لپ تاپ اپل، نکاتی را در این رابطه به شما ارائه می دهیم تا روند انجام کار برایتان راحت تر شود. در مجموع، نصب پرینتر اچ پی در مک بوک کار دشوار و پیچیده ای نیست. اما با توجه به تفاوت های موجود در سیستم عامل مک، ممکن است در اجرای برخی مراحل با مشکل مواجه شوید.

    ادامه مطلب
  • آموزش تمیز کردن لپ تاپ اچ پی به روش صحیح
    آموزش تمیز کردن لپ تاپ اچ پی به روش صحیح
    226 بازدید

    بعد از استفاده طولانی مدت از لپ تاپ شاهد نمایشگری پر از اثر انگشت، کیبوردی پر از گرد و غبار که مواد ریز و درشت بین کلیدهای آن گیر افتاده اند و پورت ها و مجرای هواکش که پر از گرد و خاک هستند، خواهید بود؛ تا اینکه به فکر می افتید، دستی به سر و روی لپ تاپتان بکشید و آن را تمیز کنید.

    ادامه مطلب
  • آموزش اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ اچ پی
    آموزش اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ اچ پی
    219 بازدید

    گاهی اوقات در شرایطی قرار می گیریم که امکان دسترسی به وای فای وجود ندارد و تنها از طریق اتصال کابل LAN به لپ تاپ یا کامپیوتر می توان به اینترنت دسترسی پیدا کرد؛ اما در چنین شرایطی چطور باید دیوایس های دیگری مانند موبایل و تبلت را به اینترنت وصل کرد؟ شاید با خودتان فکر کنید که در این شرایط وصل کردن دیوایس های دیگری به اینترنت یک کار نشدنی و غیر ممکن است؛ اما اشتباه می کنید!

    ادامه مطلب
  • تعویض هد پرینتر اچ پی
    تعویض هد پرینتر اچ پی
    89 بازدید

    چرا پرینتر نمی تواند کارتریج را شناسایی کند و ارور عدم وجود کارتریج در پرینتر را می دهد؟ چرا پرینتر در حالت Ready قرار نمی گیرد؟ دلیل قفل شدن حامل پرینتر و روشن شدن دو چراغ جوهر و کاغذ به صورت همزمان چیست؟ یکی از احتمالاتی که می توان درصورت بروز هر یک از این مشکلات در پرینتر اچ پی در نظر گرفت، خراب شدن هد پرینتر است.

    ادامه مطلب
Showing 1681 to 1692 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام