×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • انواع ریبون‎ لیبل پرینتر
    انواع ریبون‎ لیبل پرینتر
    242 بازدید

    گرمای اعمال شده توسط هد پرینتر حرارتی، وکس یا رزین موجود در ریبون را ذوب نموده و بر روی سطح کاغذ یا برچسب قرار می‎ دهد و به این ترتیب تصویر چاپ شده شما را ایجاد می‎کند.

    ادامه مطلب
  • ريبون چيست؟ و معرفی انواع ریبون
    ريبون چيست؟ و معرفی انواع ریبون
    285 بازدید

    ریبون ها ازنظر شکل ظاهری یکسان می‌باشد ولیکن با توجه به مواد تشکیل‌دهنده آن دارای کاربردهای متفاوتی می‌باشند که این امر موجب اختلاف قیمت آن‌ها نیز می‌گردد.

    ادامه مطلب
  • تکنولوژی اسکنرها
    تکنولوژی اسکنرها
    129 بازدید

    تکنولوژی اسکن CCD ، از لنز برای انتقال عکس به سنسورهای تصویری استفاده می کند. این روش برای اسکن با رزولوشن(کیفیت) و جزئیات بسیار بالای اسناد عریض رنگی بسیار مناسب است.

    ادامه مطلب
  • چاپگر بدون کارتریج اچ پی پایان کار کارتریج پرینتر لیزری
    چاپگر بدون کارتریج اچ پی پایان کار کارتریج پرینتر لیزری
    98 بازدید

    این چاپگر مخصوصِ پروتکل SMB و استارتاپ‌هایی طراحی شده است که زمان لازم برای عیب‌یابی چاپگرها را ندارند و می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن کار چاپ اوراق را انجام دهند. چاپگر جدید اچ‌پی از از اپلیکیشن هوشمند این شرکت نیز پشتیبانی می‌کند.

    ادامه مطلب
  • تنظیمات فوکوس دوربین
    تنظیمات فوکوس دوربین
    93 بازدید

    فوکوس دوربین ها هم به صورت دستی تنظیم می شود و هم می توان آن را در حالت اتوماتیک قرار داد. تقریبا همه دوربین های جدید به قابلیت اتوفوکوس مجهز هستند و فرایند فوکوس را به صورت خودکار انجام می دهند.

    ادامه مطلب
  • آموزش تعمیرات دستگاه پول شمار
    آموزش تعمیرات دستگاه پول شمار
    260 بازدید

    پول شمار یا bill counter به منظور شمارش دقیق تر اسکناس ها و کاهش خطای کارمندان بانک طراحی و تولید شد. پول شمار ها به دلیل حساسیت کاری که دارند در صورت اختلال و آسیب دیدگی لازم است توسط متخصصان حرفه ای و مجرب تعمیر شوند.

    ادامه مطلب
  • اسکنر چیست؟ چگونه کار میکند؟
    اسکنر چیست؟ چگونه کار میکند؟
    84 بازدید

    نخستین اسکنر تصویر، یک اسکنر استوانه‌ای بود که در سال ۱۹۵۷ در ادارهٔ ملی استاندارد در آمریکا به وسیلهٔ تیمی به سرپرستی راسل کیریش ساخته شد. اولین تصویری که با این ماشین اسکن شد، عکس والدن، فرزند ۳ماههٔ کیریش بود که وضوحی برابر ۱۷۶ پیکسل داشت.

    ادامه مطلب
  • نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها
    نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها
    262 بازدید

    شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حین کندن لیبل و برچسب از روی یک سطح، فقط توانسته‎ اید یک لایه از کاغذ را جدا کنید و چسب پشت آن با تکه‎هایی از کاغذ هنوز روی ظرف باقیمانده و منظره‎ای ناخوشایند ایجاد کرده است.

    ادامه مطلب
  • کارتریج و شارژ
    کارتریج و شارژ
    261 بازدید

    مهمترین مشکل موجود در کارتریج های شارژ شده ریزش تونر است که به دلیل باز و بسته شدن کاست پلاستیکی و ایجاد حفره یا ترک یا ازبین رفتن درزگیرها در بدنه کارتریج قطعا اتفاق می افتد. شارژ کارتریج هرچند در کوتاه مدت مقرون به صرفه بنظر می رسد. اما در حقیقت باعث آسیب های جدی به پرینتر می شود.

    ادامه مطلب
  • قطعات کارتریج لیزری
    قطعات کارتریج لیزری
    280 بازدید

    “مگنت” میله‌ای هم اندازه با طول “درام” و “کارتریج” است که با حالت مغناطیسی، باردار کردن “تونر” را انجام می‌دهد. به عبارت ساده‌ تر بر روی نقاط مثبت “درام” “تونر” می‌ریزد. “مگنت” تونر را باردار کرده و به “درام” منتقل می‌کند.

    ادامه مطلب
  • نکات جالب درباره پرینترها
    نکات جالب درباره پرینترها
    233 بازدید

    کوچکترین پرینتر جهان با عنوان PrintStik شناخته و تولید می شود  و ابعاد آن ها ۱ x 2 x 11 اینچ می باشد . این پرینتر بولوتوثی قابل حمل می باشد و می تواند در هر جایی شما را یاری برساند و به صورت کلی این دستگاه قادر به چاپ ۲۰ برگه می باشد . این پرینتر توسط شرکت تازه کار Planon ساخته شده است .

    ادامه مطلب
  • مبانی عیب یابی پرینتر
    مبانی عیب یابی پرینتر
    269 بازدید

    مطمئن شوید که کاغذ در سینی موجود باشد. معمولا اگر کاغذی نباشد، شما هشداری در صفحه نمایش خود یا صفحه LCD پرینتر مشاهده خواهید کرد. در صورتی که پیغام خطا در صفحه نمایش ظاهر نشد، پرینتر را بررسی کنید.

    ادامه مطلب
Showing 757 to 768 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام