×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • چیپست چیست و کارکرد آن در کارتریج چگونه است؟
    چیپست چیست و کارکرد آن در کارتریج چگونه است؟
    121 بازدید

    چیست کارتریج تراشه‌ای ظریف از سیلیکون (silicon) است که در بازار «چیپ» یا «چیپست» نامیده می‌شود در حقیقت نام دیگر IC یا همان Integrated Circuit (مدار مجتمع) است که معمولاً از جنس کریستال سیلیکونی بوده و چندین عنصر الکتریکی را در خود جای می‌‌دهد.

    ادامه مطلب
  • تانک جوهر و کاربرد صحیح آن
    تانک جوهر و کاربرد صحیح آن
    286 بازدید

    خرید مخزن جوهرهزینه مواد مصرفی پرینتر را تا یک دهم کاهش می دهد. همچنین استفاده از CISS این قابلیت را به کاربران می دهد تا بتوانند از جوهرهای متنوعی مانند جوهر Sublimation یا سیاه و سفید و ... استفاده کنند. 

    ادامه مطلب
  • سری جدید پرینتر های جوهرافشان مخزن دار Canon
    سری جدید پرینتر های جوهرافشان مخزن دار Canon
    135 بازدید

    این چاپگر ها از سری چاپگر های اقتصادی و به صرفه کمپانی بزرگ Canon می باشند . در این پرینتر ها سعی شده تا هزینه تمام شده چاپ هر سند یا عکس پایین تر از سایر دستگاه های رقیب تمام شوند .

    ادامه مطلب
  • آموزش نصب پرینتر
    آموزش نصب پرینتر
    430 بازدید

    اگر پرینتر شما نصب نشده، درایورهای به روز رسانی شده (آپدیت شده) را از سایت سازنده پرینتر دانلود کنید. اگر هنوز پرینتر شما نمایش داده نشده، برای حل مشکل پیشنهاد می‌شود درایورهای جدید را نصب کنید. برای این منظور باید به قسمت پشتیبانی سایت سازنده رفته و درایور مطابق با مدل پرینتر خود را دانلود کنید.

    ادامه مطلب
  • کارتریج طرح چیست؟
    کارتریج طرح چیست؟
    312 بازدید

    ولی اگر از مواد اولیه غیرمرغوب تولید و بدرستی مونتاژ نشده باشد، می‌تواند بارها بدتر از کارتریج اورجینال باشد. در ادامه با بررسی تفاوت کارتریج طرح و اورجینال می‌توانید انتخاب خوبی در خرید کارتریج داشته باشید.

    ادامه مطلب
  • چگونه می توان لپ تاپ را برای پرینت وایرلس تنظیم کرد؟
    چگونه می توان لپ تاپ را برای پرینت وایرلس تنظیم کرد؟
    117 بازدید

    بیشتر پرینتر های مدرن بطور مستقیم به شبکه های وایرلس متصل خواهند شد. اما برخی پرینتر های شبکه تنها با کابل اترنت به شبکه متصل می شوند. همچنین بعضی از پرینتر های قدیمی تر هم برای اتصال به شبکه، می توانند با کابل USB به کامپیوتر متصل شده و سپس با شبکه از طریق کامپیوتر در ارتباط باشند.

    ادامه مطلب
  • آشنایی با انواع مختلف کارتریج
    آشنایی با انواع مختلف کارتریج
    302 بازدید

    همانطور که در بالا گفته شد، کارتریج طرح اصلی شامل کارتریج‌های سازگار، بازتولید ، بازیافتی و دوباره پرشده می‌شود. کارتریج سازگار یعنی این که کارتریج اگرچه توسط سازنده دستگاه تولید نشده، ولی با آن دستگاه کار خواهد کرد. کارتریج بازتولید خوب کارتریج بازیافتی کارتریج دوباره پر شده

    ادامه مطلب
  • امکانات دستگاه کپی شارپ
    امکانات دستگاه کپی شارپ
    154 بازدید

    دستگاههایی که حرف W در آخر مدل آنها میباشد از امکان اتصال با Wi-Fi برخوردار میباشند

    ادامه مطلب
  • ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس
    ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس
    122 بازدید

    ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس Xerox Secure Print Manager Suite این ابزار میتواند در عناوین مختلفی به کاربر کمک کند : شناسایی کاربرها برای پرینت از هر دستگاه بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات اضافه نمودن امنیت پرینت ، کنترل و ارائه گزارش با استفاده از راهکارهای Cloud به حداقل رساندن بار IT با استفاده از فناوری روز و کاهش اختلالات چاپ فراهم نمودن زمینه مناسب برای کار با داده ها راهنمای بسیار مفید برای استفاده بهتر و کارآمدتر از دستگاه کپی زیراکس

    ادامه مطلب
  • نکاتی که قبل از خرید باید درباره ویژگیها و خصوصیات پرینتر بدانیم
    نکاتی که قبل از خرید باید درباره ویژگیها و خصوصیات پرینتر بدانیم
    85 بازدید

    در این مقاله شما را با ویژگی های جدید و هیجان انگیز در چاپگرهای مدرن آشنا میکنیم.همچنین برای شروع کار با پرینتر های خانگی اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

    ادامه مطلب
  • نکات مهم درباره نصب تانک
    نکات مهم درباره نصب تانک
    270 بازدید

    ارتفاع پرینتر با مخزن یکی باشد. در پوش هوای مخزن هنگام کار باز باشد.(درپوشهای کوچک) ازhead cleaning  مکرر بپرهیزید. بعد از head cleaning حدوداً یک ساعت از دستگاه استفاده نكنيد. در صورت مشاهده جوهر زیاد و پخش شده روی کاغذ 6 ساعت از پرینتر استفاده نکنید.

    ادامه مطلب
  • تعمیر داپلکس پرینتر های کانن
    تعمیر داپلکس پرینتر های کانن
    107 بازدید

    پرینتر های ساخته شده توسط برند های جهانی قابلیت های مختلفی دارند و در این زمینه کانن را می توان یکی از بهترین برند ها دانست که توانسته است با قرار دادن قابلیت های مختلف در هر پرینتر خود آن را به محصولی مورد پسند مشتریان تبدیل نماید.

    ادامه مطلب
Showing 721 to 732 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام