×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • اجزاء مختلف در چاپگرهاي سوزني
    اجزاء مختلف در چاپگرهاي سوزني
    99 بازدید

    قطعات هر هد، جدا از نوع و مدل عبارتند از: سوزن، شابلون، پوبين‌ها، بورد، دماغة اصلي هد و فنر كه در زير، به شرح آنها مي‌پردازيم. ·سوزن:هر سوزن خود از دو قسمت، ميلة سوزن و چكش تشكيل مي‌شود .

    ادامه مطلب
  • دستگاه VTM چیست؟
    دستگاه VTM چیست؟
    136 بازدید

    دستگاه‌های VTM می‌توانند سطح وسیعی از خدمات را به مشتریان حقیقی و حقوقی بانک‌ها ارائه دهند. این دستگاه‌ها در مقایسه با شعب، هزینه‌های ثابت و عملیاتی کمتری را به بانک‌ها و موسسات مالی تحمیل می‌کنند.

    ادامه مطلب
  • انواع تجارت الکترونیک
    انواع تجارت الکترونیک
    89 بازدید

    در این مدل همه ی شرکاء و خدمات مرتبط با تجارت بین المللی از قبیل: تأمین کنندگان، خریداران، فرستندگان دریایی کالا، لجستیک (پشتیبانی)، خدمات (سرویس های) بازرسی، اخبار بازاریابی و کاربریهای نرم افزار را که موجب سهولت در امور تولید، خرید و فروش می گردند در یک محل گرد هم می آیند.

    ادامه مطلب
  • پرینتر صدور فیش پرینتر حرارتی چیست و چگونه کار می‌کند؟
    پرینتر صدور فیش پرینتر حرارتی چیست و چگونه کار می‌کند؟
    145 بازدید

    پرینترهای حرارتی صدور فیش در دو نوع تک رنگ(سیاه و سفید) و 2رنگ در بازار موجود است که کارایی نوع 2 رنگ آن به علت عدم وجود کاغذ دو رنگ در بازار ایران مانند پرینتر های تک رنگ است.

    ادامه مطلب
  • خرابی پرینتر اپسون
    خرابی پرینتر اپسون
    155 بازدید

    از سالم بودن کابل و دوشاخه‌ی دستگاه و پریز برقی که از آن استفاده می‌کنید مطمئن شوید. حتی گاهی لازم است تا دستگاه را برای چندین دقیقه از برق بکشید و سپس دوباره آن را به برق متصل کنید. ممکن است مشکل خرابی پرینتر اپسون شما همین جا برطرف شود.

    ادامه مطلب
  • پاک کردن حافظه پرینتر
    پاک کردن حافظه پرینتر
    194 بازدید

    برای بالا بردن سرعت و عملکرد چاپ می‌توان حافظه‌هایی با توان بالا را جایگزین حافظه‌های قبلی کرد. این حافظه، فایل و اسنادی که از رایانه به پرینتر برای چاپ ارسال می‌شود را درون خود نگه می‌دارد. ارتقای حافظه پرینتر در بالا بردن کیفیت تصاویر و سرعت چاپ تاثیر بسزایی دارد.

    ادامه مطلب
  • بررسی میزان جوهر و پودر در کارتریج اچ پی
    بررسی میزان جوهر و پودر در کارتریج اچ پی
    133 بازدید

    در مرحله دوم شما باید روی منوی start کلیک کرده و سپس بهcontrol panel بروید. حالا باید روی Print settings کلیک کنید و از آنجا به بخش Printer Toolbox بروید. بعد از این مرحله به قسمت printer and faxes می‌رسیم،. در این بخش شما نام دستگاه پرینترتان را مشاهده خواهید کرد.

    ادامه مطلب
  • مشکلات عمومی پرینترها
    مشکلات عمومی پرینترها
    292 بازدید

    نمی‌توان از نقش مهمی که امروزه پرینتر‌ها در زندگی کاری ما ایفا می‌کنند چشم پوشی کرد. پرینتر‌ها اسناد و فایل‌های مهم ما را چاپ کرده و کار ما را بسیار راحت کرده‌اند، اما این وسیله نیز مانند سایر تکنولوژی‌ها گاهی اوقات دچار مشکلات می‌شود.

    ادامه مطلب
  • آنچه که لازم است درباره دستگاه کپی بدانید
    آنچه که لازم است درباره دستگاه کپی بدانید
    125 بازدید

    دستگاه کپی اولیه Xerox 914 تنها قادر به کپی گرفتن بوده است، اما دستگاه های کپی امروزی شامل کپی ، پرینت، اسکن و فکس هم میشوند. قابل به ذکر است که امروزه تولید کنندگان این دستگاه ها تلاش دارند که کارایی این دستگاه را روز به روز ارتقاء دهند.

    ادامه مطلب
  • دستگاه فتوکپی
    دستگاه فتوکپی
    211 بازدید

    زمانی که مخترع آمریکایی چستر کارلسون (۱۹۰۶-۱۹۶۸) برای ایده ی خود درباره دستگاه فتوکپی در دهه ۱۹۴۰ با برخی از بزرگترین شرکت های جهان تماس گرفت، آنها تمایلی به گوش دادن به حرف هایی او نداشتند.

    ادامه مطلب
  • چطور از گیر کردن کاغذ در پرینتر جلوگیری کنیم؟
    چطور از گیر کردن کاغذ در پرینتر جلوگیری کنیم؟
    211 بازدید

    بر اساس نوع دستگاه (کپی یا پرینتر تک کاره و چندکاره)، اگر نمی دانید کاغذ کجای آن گیر کرده، شروع به باز کردن درهای دستگاه کنید تا به کاغذ برسید.

    ادامه مطلب
  • چرا هارد دیسک دستگاه کپی یا پرینتر مهم هستند؟
    چرا هارد دیسک دستگاه کپی یا پرینتر مهم هستند؟
    205 بازدید

    برخی از پرینترها و دستگاه‎های کپی و اکثر دستگاه‌های چندمنظوره یک درایو سخت‌افزاری تعبیه‌شده داخلی یا اختیاری دارند. این درایوهای سخت به دستگاه اجازه ذخیره و ایجاد یک صف برای مدیریت پروژه‎های پرینت چندگانه، و پشتیبانی از عملیات محاسباتی را می‎دهند و قابلیت چندکاره بودن دستگاه را فراهم می‎کنند.

    ادامه مطلب
Showing 745 to 756 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام