×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • مشکلات متداول در پرینترهای کانن
    مشکلات متداول در پرینترهای کانن
    91 بازدید

    یکی دیگر از مشکلات متداول پرینتر های کانن مشکل مربوط به نصب و راه اندازی می باشد که پرینتر ها به طور کلی در انواع مختلفی ساخته می شوند و هر کدام از آن ها از طریق یک روش با دیگر وسایل ارتباطی وصل می شوند تا از این طریق بتواند دستورات لازم را برای اجرا به پرینتر داد.

    ادامه مطلب
  • پرینتر پیشنهادی خانگی و اداری
    پرینتر پیشنهادی خانگی و اداری
    210 بازدید

    این پرینتر جذاب و البته با رنگ بندی زیبا در دسته ی پرینتر های لیزری قرار می گیرد و به همین دلیل میزان مصرف آن در هنگام استفاده و چاپ بسیار کمتر از مدل های مشابه می باشد.

    ادامه مطلب
  • بررسی انواع کارتریج ها و ویژگی های آن ها
    بررسی انواع کارتریج ها و ویژگی های آن ها
    142 بازدید

    ایراد بزرگ کارتریج های جوهری و در کل پرینتر های جوهر افشان این است که اگر برای مدتی از آن ها استفاده نشود، جوهر داخل کارتریج خشک شده و دیگر قابل استفاده نمی باشد.

    ادامه مطلب
  • کاربرد جت پرینتر در صنایع مختلف
    کاربرد جت پرینتر در صنایع مختلف
    188 بازدید

    هر محصولی در انتهای خط تولید نیاز به درج اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید و انقضا، قیمت مصرف کننده، شماره سری محصول، آرم و لوگو، بارکد و … دارد. این وظیفه توسط چاپگرهای صنعتی که جت پرینتر صنعتی نامیده می شوند، انجام می شود.

    ادامه مطلب
  • نگاهی به انواع چاپگرها
    نگاهی به انواع چاپگرها
    373 بازدید

    اصول کار اين چاپگرها که جزء اولين چاپگرها محسوب مي شوند ، مانند ماشين تحرير است. با اين تفاوت که در ماشين هاي تحرير از گوي استفاده مي شود ، اما در چاپگر چرخ آفتابگردان حروف بر روي چرخي مسطح قرار مي گيرند که شبيه گل آفتابگردان است.

    ادامه مطلب
  • نگهداری کارتریج
    نگهداری کارتریج
    110 بازدید

    ولی شما برای چاپ حرفه‌ای عکس، به یک چاپگر با شش رنگ مجزا احتیاج دارید که علاوه بر سه رنگ اصلی و رنگ مشکی، دارای یک رنگ قرمز روشن و آبی روشن ‌باشد که در ایجاد تصاویر با رنگ‌های طبیعی‌تر تأثیرگذار است.

    ادامه مطلب
  • همه چیز درباره هد پرینترهای جوهرافشان
    همه چیز درباره هد پرینترهای جوهرافشان
    123 بازدید

    هدهای بکاررفته در پرینترهای جوهرافشان کار انتقال جوهر بر روی انواع مختلف کاغذ را انجام می‌دهند. این هدها، حاوی اتاقک‌هایی با محل ذخیره جوهر هستند. در این اتاقک‌ها، نازل های کوچکی وجود دارد که جوهر را به بیرون اسپری می‎کند. پیش از اختراع فناوری هد، چاپ‌های پرینتر، از طریق پرس و فشار انجام می‌شد.

    ادامه مطلب
  • چاپ جوهرافشان چیست؟
    چاپ جوهرافشان چیست؟
    110 بازدید

    چاپ جوهر افشان زیر محموعه ای از دستگاه های چاپ دیجیتال به حساب می آید . اگر بخواهیم چاپ جوهر افشان را زیر مجموعه ای از چاپ افست هم بنامیم چیزی پربیراه نگفتیم البته تفاوت های زیادی هام هست ولی میتوان براحتی از آن ها عبور کرد.

    ادامه مطلب
  • چرا دستگاه کپی روشن نمیشود؟
    چرا دستگاه کپی روشن نمیشود؟
    155 بازدید

    اگر شما عزیزان نیز، با مشکل روشن نشدن دستگاه کپی روبرو شده باشید و یا از کاربران انواع این تجهیزات هستید، از شما دعوت میکنیم، تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

    ادامه مطلب
  • چرا کاغذ در دستگاه کپی چروک می شود؟
    چرا کاغذ در دستگاه کپی چروک می شود؟
    201 بازدید

    یکی از اصلی ترین دلایل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی توشیبا ، وجود رطوبت در کاغذ مورد استفاده است . اگر کاغذ استفاده شده برای کپی ، رطوبت بالایی داشته باشد ، گرمای دستگاه موجب خشک شدن کاغذ می شود ؛ بدیهی است که این مساله ، به چروک شدن کاغذ می انجامد .

    ادامه مطلب
  • چرا پرینتر نصب نمی شود؟
    چرا پرینتر نصب نمی شود؟
    263 بازدید

    از دیگر دلایل نصب نشدن پرینتر میتوان مشکل در رجیستری دستگاه را عنوان نمود. در این مواقع لازم است کاربر مجددا و از ابتدای امر، پرینتر را معرفی و تعریف کند. اگر همچنان مشکل به قوت خود باقی ماند، لازم است از ویندوزهای جدید تری چون ویندوز 10 استفاده کند. لازم است بدانید که نصب پرینتر در ویندوز 10 بسیار ساده تر از نسخه های دیگر است.

    ادامه مطلب
  • نحوه ی عملکرد پرینتر حرارتی به چه گونه است؟
    نحوه ی عملکرد پرینتر حرارتی به چه گونه است؟
    269 بازدید

    ماده ی اصلی مورد استفاده در چاپ پرینتر حرارتی موم با رزین است که به صورت نوارهای باریک جامد هستند و در عملیات چاپ به وسیله ی دستگاه بر روی کاغذ و یا برچسب های مورد نظر کشیده میشوند.

    ادامه مطلب
Showing 733 to 744 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام