×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • معرفی برند ریکو Ricoh
    معرفی برند ریکو Ricoh
    254 بازدید

    شرکت ریکو، تولیدکننده انواع محصولات الکترونیکی است، که در درجه اول، به تولید انواع دوربینها و تجهیزات اداری؛ از قبیل: پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی و دورنگارها، می‌پردازد

    ادامه مطلب
  • معرفی برند لکسمارک Lexmark
    معرفی برند لکسمارک Lexmark
    210 بازدید

    لکسمارک در ابتدا توسط شرکت ایران نارا و سپس مادیران عریضه شد و همکنون نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش لکسمارک در ایران ، شرکت واریان ایران می‌باشد .

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر canon mg7520
    بررسی پرینتر canon mg7520
    195 بازدید

    پرینتر کنون canon mg7520 از جمله پرینتر های چند کاره است که می توان گفت انتخاب مناسب و ایده آل برای عکاسان و کسانی است که میخواهند تصاویر و اسناد با کیفیت بالا را به چاپ برسانند .

    ادامه مطلب
  • ارورهای کپی Toshiba e-studio 202S
    ارورهای کپی Toshiba e-studio 202S
    263 بازدید

    ارور کد E7  02 مشکل LSU سیگنال BD از LSU را نمی توان در یک چرخه مشخص شناسایی کرد ( همیشه خاموش یا همیشه روشن است ) علت این مشکل نقص یا قطع اتصال LSU است و در اصل در چرخش موتور چند ضلعی اختلال وجود دارد و پرتو های لیزر تولید نمی شود .

    ادامه مطلب
  • آموزش نصب وایرلس پرینتر hp 130nw
    آموزش نصب وایرلس پرینتر hp 130nw
    332 بازدید

    اما اگر دسترسی به رمز ندارید باید مودم خود را چک کنید که از قابلیت wps پشتیبانی می کند یا خیر . در صورت پشتیبانی مودم از تکنولوژی wps مراحل زیر را جهت نصب وایرلس انجام دهید .

    ادامه مطلب
  • نحوه انجام شارژ کارتریج
    نحوه انجام شارژ کارتریج
    244 بازدید

    از آنجا که شما می توانید با دنبال کردن مراحل شارژ مجدد , به آسانی تونر پرینتر لیزر را خودتان شارژ کنید , خرید یک تونر کارتریج جدید ضروری نمی باشد.

    ادامه مطلب
  • نصب پرینتر در ویندوز
    نصب پرینتر در ویندوز
    269 بازدید

    نصب پرینتر کار چندان سختی نیست و با دنبال کردن این آموزش می توانید در ۵ دقیقه پرینتر را بدون مشکل نصب کنید ابتدا نیاز دارید که پرینتر را با کابل یو اس بی به کامپیوتر و کابل برق آن را نیز به برق متصل کنید . سی دی درایور پرینتر را درون درایو نوری قرار دهید و مراحل زیر را دنبال کنید .

    ادامه مطلب
  • پيشنهاد چاپگر
    پيشنهاد چاپگر
    207 بازدید

    کاربران خانگی چاپگرها معمولا به دنبال چاپگرهایی با قیمت نازل می روند که عمدتا در دسته چاپگرهای جوهر افشان خلاصه می شود. البته رنگی بودن چاپگر برای این دسته از کاربران خیلی مهم است.

    ادامه مطلب
  • مشکل رایج پرینترها و روش های رفع آن ها
    مشکل رایج پرینترها و روش های رفع آن ها
    228 بازدید

    قرار نگرفتن صحیح کاغذ در مخزن ورودی و یا به اصطلاح بهتر ورود کاغذ به صورت کج به درون پرینتر می‌تواند موجب گیر کردن کاغذ در درون پرینتر شده و کاربر را با خطای Paper Jam یا Jam in مواجه کند لذا هنگامی که گاغذ گیر کرده در پرینتر ا خارج میکنید حتما بررسی کنید که درون پرینتر ضامن های نگهدارنده کاغذ به درستی در کنار کاغذها قرار داده شده باشند مهم است که کاغذ به راحتی و بصورت مستقیم به دون پرینتر وارد شود. 

    ادامه مطلب
  • چه کارتریجی‌ را با چه بودجه‌ای بخریم؟
    چه کارتریجی‌ را با چه بودجه‌ای بخریم؟
    245 بازدید

    این در حالی است که در صورت آگاهی از قیمت واقعی کارتریج اورجینال ممکن است بسیاری از آنها تغییر عقیده دهند، چرا که با توجه به وارداتی بودن اجناس اورجینال قیمت آنها بر مبنای قیمت ارز معین می شود.

    ادامه مطلب
  • چرا همه پرینترها افتضاح هستند؟
    چرا همه پرینترها افتضاح هستند؟
    247 بازدید

    چشمانتان رو ببندید، یک نفس عمق بکشید و دیگر انتظار نداشته باشید پرینتر شما بدون هیچ مشکلی کار کند! چون پرینتر ها هم همانند تمام تجهیزات برقی و هوشمند، بی عیب و نقص نیستند و دچار استهلاک در قطعات خود می شوند.

    ادامه مطلب
  • چرا طراحی بسته بندی اهمیت دارد؟
    چرا طراحی بسته بندی اهمیت دارد؟
    141 بازدید

    با تغییرات روزافزون صنعت چاپ این طرز فکر کاملاً از بین رفته و حتی تمرکز بیشتر بر روی بسته بندی محصول قرار گرفته تا محتوای درونی آن؛ البته که محتوا هم باید از کیفیت قابل قبول و کافی برخوردار باشد ولی مزیت های طراحی بسته بندی را هم نباید دست کم بگیریم.

    ادامه مطلب
Showing 817 to 828 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام