×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • ۸ مشکل بزرگ پرینترها و چگونگی برطرف کردن آن ها
    ۸ مشکل بزرگ پرینترها و چگونگی برطرف کردن آن ها
    243 بازدید

    در این مواقع، با پایین آوردن کیفیت چاپ، سرعت پرینتر خود را بالا ببرید و در مصرف جوهر هم صرفه‌جویی کنید. با اینکه تنظیمات چاپ مدل‌های مختلف پرینترها با یکدیگر متفاوت است، اما در بیشتر موارد این تنظیمات به هم شبیه هستند.

    ادامه مطلب
  • دلایل کند شدن پرینتر
    دلایل کند شدن پرینتر
    120 بازدید

    یکی از دلایل تاخیر در پرینت ویروسی بودن سیستم کامپیوتر شماست . باید مطمئن شوید که سیستم شما ویروسی نیست برای پیدا کردن راه تشخیص ویروسی شدن سیستم می توانید به مقاله شناسایی ویروس در کامپیوتر مراجعه کنید و به حذف ویروس در سیستم خود بپردازید .- در صورتی که از پرینتر های تحت شبکه استفاده می کنید این تاخیر در پرینت تا حدودی امری طبیعی است .  

    ادامه مطلب
  • افزايش سرعت پرينت با 4 ترفند
    افزايش سرعت پرينت با 4 ترفند
    250 بازدید

    شايد دوست داشته باشيد فايلهاي خود را يکي پس از ديگري پرينت کنيد. بدين منظور تمامي فايلهاي مورد نظر را اگر در يک پوشه قرار دارند با راست کليک در فضاي خالي و انتخاب Select All و يا استفاده از کليدهاي ترکيبي A + Ctrl انتخاب کنيد.

    ادامه مطلب
  • خرابی پرینتر اچ پی HP
    خرابی پرینتر اچ پی HP
    227 بازدید

    کارتریج‌ها و هدهای پرینت دستگاه خود را چک کنید تا از قرارگیری صحیح آن‌ها در محل خود مطمئن شوید. همچنین دقت کنید تا کارتریج‌های شما خالی نباشند. اگر کارتریج‌ها جوهر کافی دارند، آن‌ها را به همراه هدهای پرینت دوباره در جای خود نصب کنید. اگر یک کارتریج جوهر خالی باشد، باید آن را عوض کنید.

    ادامه مطلب
  • گیر کردن دائمی کاغذ در دستگاه کپی
    گیر کردن دائمی کاغذ در دستگاه کپی
    273 بازدید

    با مراجعه به دفترچه ی راهنمای دستگاه خود نوع مناسب کاغذ برای دستگاه خود را انتخاب کنید. با انتخاب کاغذ مناسب، صاف و در اندازه ی درست دیگر با مشکل گیر کردن کاغذ مواجه نخواهید شد.

    ادامه مطلب
  • راهنمای خرید دستگاه کپی
    راهنمای خرید دستگاه کپی
    242 بازدید

    یکی از نکات قابل توجه پیش از خرید دستگاه کپی توجه به تعداد برگ هایی است که در هر ماه کپی می شود. اگر شما کاربر دائمی این دستگاه ها باشید احتمالاً از تعداد برگهای کپی شده دستگاه خویش در هر ماه آگاه باشید.

    ادامه مطلب
  • آموزش کار با اسکنر
    آموزش کار با اسکنر
    278 بازدید

    نحوه ی کار با اسکنر و میزان دقت آن ها در اسکن کردن یک سند، بزرگ ترین عامل ایجاد کننده ی تفاوت انواع مختلف این دستگاه است.

    ادامه مطلب
  • صرفه‌جویی در مصرف جوهر پرینتر
    صرفه‌جویی در مصرف جوهر پرینتر
    355 بازدید

    در صورتی که پرینتر شما هم یکی از این نوع پرینترها باشد به راحتی می‌توانید از کلیدهای مذکور برای صرفه‌جویی در مصرف جوهر (Toner Save) و چاپ نکردن صفحات خالی و دیگر موارد مشابه استفاده کنید.

    ادامه مطلب
  • چیپ یا چیپست (Chip) چیست؟
    چیپ یا چیپست (Chip) چیست؟
    235 بازدید

    عناصر الکتریکی «چیپ» می‌تواند شامل تعداد زیادی ترانزیستور، مقاومت و خازن باشد، ولی معمولاً اصلی‌‌ترین عنصر آن را ترانزیستور تشکیل می‌دهد. اندازه‌ی «چیپ» معمولاً حدود یک اینچ و در بیش‌‌تر موارد تا یک سانتی‌متر است.

    ادامه مطلب
  • کامپیوتر چگونه کار می کند؟
    کامپیوتر چگونه کار می کند؟
    90 بازدید

    یک کامپیوتر ابزاری عمومی می باشد که در اطراف یک ریزپردازنده ساخته شده است. این دستگاه دارای قطعات مختلفی می باشد. حافظه، دیسک سخت (هارد)، مودم و ... که با یکدیگر کار می کنند.

    ادامه مطلب
  • تانک جوهر یا کارتریج دایمی چیست
    تانک جوهر یا کارتریج دایمی چیست
    277 بازدید

    تانک جوهر دارای مخازن جوهری است که با لوله‌هایی ظریف به قسمت هد پرینتر متصل می‌شود، در هر تانک حدود 80 تا 100 ml مرکب هست و تانک جوهر 4 مخزنه  حدود 400 ml  گنجایش مرکب خواهد داشت و قادر خواهید بود بین 3 تا 5 هزار برگ پرینت بگیرید (با احتساب معیار استاندارد 5 درصد پُریِ یک صفحه‌ی A4).

    ادامه مطلب
  • اطلاعاتی در مورد اجزای چاپگر لیزری
    اطلاعاتی در مورد اجزای چاپگر لیزری
    269 بازدید

    کاست کاغذ معمولا از 50 برگ شروع میشود و تا 5000 برگ دست دستگاه های فتوکپی نیز موجود است.

    ادامه مطلب
Showing 697 to 708 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام