×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • مگنت پرینتر چیست؟ غلطک مگنت در پرینتر و عملکرد آن
    مگنت پرینتر چیست؟ غلطک مگنت در پرینتر و عملکرد آن
    231 بازدید

    کثیف شدن رویه مگنت و یا خط و خش های روی آن در صورتی که با سرویس مگنت از بین نرود می تواند باعث افت کیفیت چاپ گردد و در این صورت این قطعه بایستی تعویض شود.

    ادامه مطلب
  • آموزش ریست پرینتر اچ پی لیزری P4015
    آموزش ریست پرینتر اچ پی لیزری P4015
    304 بازدید

    ابتدا پرینتر را خاموش نموده ، چند ثانیه صبر کرده و مجددا پرینتر را روشن نمایید. زمانی که شمارنده حافظه شروع به کار کرد دکمه OK را فشار داده و تا زمانی که چراغ های دستگاه روشن شوند نگه دارید.دکمه OK را رها کنید.

    ادامه مطلب
  • جت پرینتر دومینو چیست؟
    جت پرینتر دومینو چیست؟
    259 بازدید

    جت پرینتر بدون تماس( INK JET PRINTER) ساخته شده در کارخانه های دومینوی انگلستان از نوع ریزنگار بوده کارایی این نوع دستگاه ها جهت درج اطلاعات ثابت و متغیر همچون تاریخ تولید و انقضا، کد شیفت، شماره سری ساخت، قیمت، انواع آرم و بارکد و… در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

    ادامه مطلب
  • چاپ و انواع آن
    چاپ و انواع آن
    242 بازدید

    چاپ افست مبتنی بر چاپ چهار رنگ است اما می توانیم کارهایی با یک رنگ تا حتی 10 رنگ مختلف چاپ کنیم. که البته چاپ بیشتر از 4 رنگ تخصص و اطلاعات خاص خودش را می طلبد. ماشینهای چاپ افست یا تک رنگ هستند یا دو رنگ و یا چهار رنگ و البته دستگاههایی وجوددارند که چاپ بیشتر از چهاررنگ را انجام میدهند.

    ادامه مطلب
  • ترکیبات جوهر سابلیمیشن
    ترکیبات جوهر سابلیمیشن
    260 بازدید

    جوهر سابلیمیشن ( اصطلاح انگلیسی: دای سابلیمیشن) در پروسه چاپ سابلیمیشن استفاده می شود که اجازه می دهد جوهر به سطج جسم مورد نظر چاپ نفوذ کند (به جای اینکه روی سطح قرار گیرد).

    ادامه مطلب
  • جوهر پرینتر از چه چیزی ساخته شده است؟
    جوهر پرینتر از چه چیزی ساخته شده است؟
    238 بازدید

    جوهر؛ مایع یا خمیری است که حاوی رنگدانه یا رنگ است. رنگدانه‎ ها رنگ خود را به جوهر می‎ دهند و از منابع مختلفی حاوی ترکیبات نیتروژنی به وجود می ‎آیند که معمولا به عنوان رنگ شناخته می شوند. جوهر برای تولید یک متن یا یک تصویر استفاده می‎ شود.

    ادامه مطلب
  • پرینتر لیبل زن چیست؟ و انواع آن
    پرینتر لیبل زن چیست؟ و انواع آن
    372 بازدید

    پرینترهای چاپ لیبل و بارکد نیازی به شارژ ندارند و سال های سال بدون نیاز به هیچ گونه سرویسی کار می کنند. همچنین پرینتر لیبل زن فضای زیادی را اشغال نمی کند.

    ادامه مطلب
  • پلاتر یا رسام چیست؟
    پلاتر یا رسام چیست؟
    405 بازدید

    یک پلاتر متشکل از بدنه، سطح ریل عرضی، ریل طولی، مکانیزم تقلیل دهنده، مکانیزم انتقال به ریل عرضی و قلم ثابت، محرک های قدرت و سیستم کنترل سخت افزار و نرم افزار مربوطه است. تعریف پلاتر در واژه نامه رسمی ویکی پدیا اینگونه است: ” پلاتر یک دستگاه خروجی رایانه ای است که به طور معمول برای چاپ تصاویر یا دیگر ترسیم‌های صفحه نمایش به کار می‌رود.

    ادامه مطلب
  • سیستم‌ عامل پرینتر چیست؟
    سیستم‌ عامل پرینتر چیست؟
    220 بازدید

    اکثر آنهایی که برای هر مدتی (چه کوتاه و چه بلند) از یک کامپیوتر استفاده کرده باشند اصطلاح آپدیت نرم افزار و فیرمویر (سیستم‌ عامل) به گوششان آشناست؛ ولی بسیاری دیگر از تفاوت بین این دو اصطلاح  کوچکترین اطلاعی ندارند.

    ادامه مطلب
  • پرینتر رنگی اپسون مدل L805 Inkjet Photo
    پرینتر رنگی اپسون مدل L805 Inkjet Photo
    223 بازدید

    پرینتر اپسون ال 805 یک محصول منحصر به فرد و دارای تانک جوهر یکپارچه مناسب جهت چاپ عکس های با کیفیت با هزینه های بسیار کم. با سیستم تانک جوهر قرار گرفته شده روی این چاپگر نیازی به تعویض کارتریج وجود ندارد و تنها با خرید جوهرهای لیتری و شارژ آسان به صورت رایگان پرینت بگیرید.

    ادامه مطلب
  • تانک جوهر یا کارتریج دایمی!
    تانک جوهر یا کارتریج دایمی!
    285 بازدید

    تانک جوهر دارای مخازن جوهری است که با لوله‌هایی ظریف به قسمت هد پرینتر متصل می‌شود، در هر تانک حدود 80 تا 100 ml مرکب هست و تانک جوهر 4 مخزنه  حدود 400 ml  گنجایش مرکب خواهد داشت و قادر خواهید بود بین 3 تا 5 هزار برگ پرینت بگیرید (با احتساب معیار استاندارد 5 درصد پُریِ یک صفحه‌ی A4).

    ادامه مطلب
  • تانک جوهر و کاربرد صحیح آن
    تانک جوهر و کاربرد صحیح آن
    261 بازدید

    تانک جوهر یا مخزن جوهر پرینتر جایگزینی ارزان قیمت برای کارتریج پرینترهای جوهرافشان است که هزینه‌ی ملزومات چاپ را نسبت به حجم مصرف، گاه تا یک‌ دهم کاهش می‌دهد. این مخازن جوهر به آسانی قابل خرید و شارژ کردن هستند.

    ادامه مطلب
Showing 781 to 792 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام