×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • هشت ویژگی فیش پرینتر ها
    هشت ویژگی فیش پرینتر ها
    209 بازدید

    فیش پرینتر ها، طی سالها تبدیل به محبوب ترین پرینتر های مورد استفاده در پیشخوان فروشگاه ها شده اند، چرا که با سرعت و کیفیت بالایی پرینت می گیرند و همچنین هنگام پرینت گرفتن کمتر از دیگر انواع پرینتر سرو صدا تولید می کنند.

    ادامه مطلب
  • ویژگی های پرینترهای دارای تانک جوهر
    ویژگی های پرینترهای دارای تانک جوهر
    358 بازدید

    پرینترهایی که جوهر قابل شارژ شدن دارند، از قبیل Epson EcoTank و Canon MegaTank ، باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شوند.

    ادامه مطلب
  • نکات مهم در ریکاوری و بازیابی اطلاعات
    نکات مهم در ریکاوری و بازیابی اطلاعات
    224 بازدید

    ۱- اخبار تکنولوژی معرفی نسخه بروز شده‌ی لپ تاپ اسپکتر X360 اچ پی با تغییرات جذاب، برگزاری نمایشگاه جیتکس در دبی و معرفی سیستم‌ها و ابزاری با تکنولوژی جدید و حضور پنجمین سال متوالی ایران در این نمایشگاه، معرفی وب سایت پرینت فید برای خرید کارتریج‌های باکیفت اصل و طرح فابریک و رونمایی از لوگوی یاهو، بخشی از اخبار تکنولوژی این پادکست است.

    ادامه مطلب
  • مقایسه سخت افزاری ورک استیشن و پی سی
    مقایسه سخت افزاری ورک استیشن و پی سی
    288 بازدید

    مثلا کارت گرافیک یا مادربورد های حرفه‌ای‌تری در Workstation ها استفاده می‌شود. مهمترین تفاوت PC و Workstation، کارت گرافیک های انویدیا Quadro و Geforce است یعنی معمولا در ورک استیشن ها از NVIDIA Quadro استفاده می‌شود.

    ادامه مطلب
  • AirPrint چیست و چگونه کار می کند؟
    AirPrint چیست و چگونه کار می کند؟
    305 بازدید

    آنچه ایر پرینت را یک ایده جدید و اصلی می سازد این است که شرکت اپل اولین توسعه دهنده پلتفرمی بود که بدون نیاز به دانلود و نصب نرم افزار خاصی اتصال بین دستگاه و پرینتر را برقرار سازد.

    ادامه مطلب
  • بهترین جوهر پرینترهای اچ پی کدام است؟
    بهترین جوهر پرینترهای اچ پی کدام است؟
    212 بازدید

    پرینترهای جوهر افشان برای چاپ تصاویر روی کاغذ نیاز به ماده ای رنگی دارند. جوهر پرینتر یا پلاتر برای استفاده در تانک جوهر و شارژ کارتریج hp استفاده می شود. جوهر پرینتر نوعی مایع دارای رنگدانه های مختلف است. اغلب پرینترهای اچ پی حداقل ۴ رنگ زرد، قرمز، آبی و مشکی را پشتیبانی می کنند.

    ادامه مطلب
  • چرا جوهر پرینتر خشک می شود؟
    چرا جوهر پرینتر خشک می شود؟
    150 بازدید

    پرینترهای خانگی برای چاپ تصاویر عکاسی شده و سلفی ها بیشترین کارایی را دارند. جوهر پرینترهای اچ پی ، کانن و ... در اثر عدم استفاده و راکد ماندن خشک می شود. در واقع روی قسمت های خروجی کارتریج رنگ به صورت سفت و خشک در می آید. برای تعمیر کارتریج لازم است تا این لایه سخت شده از روی تونر جدا شود.

    ادامه مطلب
  • چطور از گوگل درایو برای تولید پی دی اف کمک بگیریم
    چطور از گوگل درایو برای تولید پی دی اف کمک بگیریم
    304 بازدید

    در حال حاضر از راه های مختلفی می توان اسناد را تبدیل به فایل پی دی اف کرد. گوگل درایو هم یکی از این ابزارهاست. در این مطلب می آموزید که چطور با گوگل درایو به تولید پی دی اف بپردازید.

    ادامه مطلب
  • کاملترین راهنمای عیب یابی پرینتر
    کاملترین راهنمای عیب یابی پرینتر
    338 بازدید

    پرینترها فارغ از سایز و یا حرفه ای و نیمه حرفه ای بودن مشکلاتی دارند که گاها روال روزمره ما را با اختلال مواجه می کنند. در این گزارش به مشکلات عمومی قابل حل در این گجت های حساس می پردازیم.

    ادامه مطلب
  • بدون نیاز به رایانه چاپ‌ کنید
    بدون نیاز به رایانه چاپ‌ کنید
    240 بازدید

    از دیگر روش‌هایی که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند، بهره‌مندی از سرویس‌های آنلاینی همچون چاپ ابری گوگل (Google Cloud Print) است، اما در این حالت نیز نه تنها روشن بودن رایانه دارای اهمیت است، بلکه اتصال به اینترنت نیز یکی از ضروریات به‌شمار می‌رود.

    ادامه مطلب
  • اتصال گوشی به پرینتر
    اتصال گوشی به پرینتر
    615 بازدید

    برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی به طور مستقل از قابلیت پرینت پشتیبانی می‌کنند. البته توجه داشته باشید نحوه ارائه گزینه پرینت در برنامه های مختلف متفاوت می باشد ولی غالباً با مراجعه به منوی اصلی می توان گزینه Print را مشاهده و از روی سند پرینت گرفت.

    ادامه مطلب
  • چگونه کارتریج پرینتر HP CP1025 را تعویض کنیم؟
    چگونه کارتریج پرینتر HP CP1025 را تعویض کنیم؟
    334 بازدید

    در کنترل پنل دکمه () همان رنگ از کارتریج که قصد تعویض کردن آن را دارید را انتخاب کنید. تا زمانی که کارتریج انتخابی شما آماده خارج شدن شود دستگاه  صدا می‌دهد. احتیاط: تا زمانی که چراغ کارتریج مورد نظر شما شروع به چشمک زدن کند، منتظر بمانید. قبل از رفتن به مرحله بعدی، باید صدای چرخش متوقف شود.

    ادامه مطلب
Showing 793 to 804 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام