×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • بررسی دستگاه پول شمار سایان Sayan smart
    بررسی دستگاه پول شمار سایان Sayan smart
    224 بازدید

    این پول شمار مجهز به سیستم تشخیص اتوماتیک اسکناس های جعلی به صورت تکی و بسته ای میباشد و قابلیت شمارش اتوماتیک اسکناس های کهنه، نو، ترمیم شده و اسکناس های به هم چسبیده شده را دارد.

    ادامه مطلب
  • معرفی پلاتر اچ پی مدل HP T795
    معرفی پلاتر اچ پی مدل HP T795
    557 بازدید

    این دستگاه از تعداد 6 مخزن جوهر پشتیبانی می کند؛ این ویژگی باعث افزایش شفافیت تصاویر هنگام چاپ می شود. قابلیت چاپ طرح ها، نقشه ها، نقاشی و تصاویر با امکان به اشتراک گذاری آن ها توسط این محصول با کیفیت 2400 dpi فراهم می باشد.

    ادامه مطلب
  • PAGE RANK چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    PAGE RANK چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    273 بازدید

    سوال این است ، پس از یک درخواست کلمه کلیدی از گوگل ، آدرس وب سایت‌ها و صفحات دیگر چگونه نمایش داده می شود، جواب راهگشا است ، براساس PAGE RANK یا رتبه هر صفحه اینترنتی که شامل نتیجه جستجو می شود.

    ادامه مطلب
  • کلاینت چیست؟
    کلاینت چیست؟
    189 بازدید

    عموما کلاینت، به کامپیوتری گفته می شود که تقاضایی را از یک سرور دارد. یک سرور می تواند در آن واحد، به چندین کلاینت (یا بازدید کننده) خدمات رسانی نماید.

    ادامه مطلب
  • سرور چیست؟
    سرور چیست؟
    322 بازدید

    سرور به کامپیوتری متصل به اینترنت گفته می شود که حاوی یک یا چند وب سایت می باشد. سررورها عموما، کامپیوترهای قدرتمندی می باشند، چراکه آنها می بایست پاسخگوی دهها، صدها، و شاید هزاران تقاضای کاربران بر روی اینترنت باشند.

    ادامه مطلب
  • پروتکل FTP
    پروتکل FTP
    285 بازدید

    در مقابل پروتکل HTTP، پروتکل FTP از قدمت بیشتری برخوردار است و با در نظرگیری تکنولوژی های مورد استفاده در زمانهای قدیم، پروتکل FTP از سرعت پایینتری در مقایسه با پروتکل FTP برخوردار است.

    ادامه مطلب
  • پلاتر و نحوه نگهداری آن
    پلاتر و نحوه نگهداری آن
    342 بازدید

    هدف از به کار بردن پلاترها، انتقال نقشه‌ ها و نمودارهای ترسیم شده در کامپیوتر به طرزی با کیفیت به روی صفحه‌ی کاغذ و یا زمینه‌ی چاپ می‌ باشد.

    ادامه مطلب
  • 5 نکته جالب در مورد پرینتر ها که نمی دانستید
    5 نکته جالب در مورد پرینتر ها که نمی دانستید
    398 بازدید

    نام این پرینتر PrintStik نام دارد (تصویر پایین) و توسط شرکت Planon ساخته شده است. وزن آن فقط 680 گرم است که آنرا کاملاً قابل حمل کرده است. PrintStik یک پرینتر بلوتوثی است که قابلیت چاپ 20 برگ در دقیقه را دارد. ( البته امروزه پرینترهای کوچکتر دیگری نیز ساخته شده اند که در هنگام ترجمه این متن وجود نداشتند)

    ادامه مطلب
  • تفاوت قابل توجه بین مخازن جوهر و کارتریج های جوهر
    تفاوت قابل توجه بین مخازن جوهر و کارتریج های جوهر
    343 بازدید

    مخازن جوهر: با تشکر از فناوری ، مشتریان اکنون گزینه های متنوعی برای چاپ دارند وقتی به دنبال چاپگر مورد نظر خود هستید به ویژه ، هنگام خرید پرینترهای جوهر افشان ، باید این کار را انجام داد،تصمیم بگیرید که آیا چاپگر جوهر افشان را که از یک مخزن جوهر استفاده می کند ، ترجیح می دهند یا از کارتریج های جوهر استفاده می کنند.

    ادامه مطلب
  • انواع ریبون حرارتی - ریبون پرینتر
    انواع ریبون حرارتی - ریبون پرینتر
    279 بازدید

    نوع دیگر از ریبون‌های حرارتی دارای پوشش، ریبون‌های ترکیبی هستند که با لایه موم و رزین پوشش داده شده است. دمای ذوب رزین نسبت به موم بالاتر است و مقاومت بالایی دارد؛ بنابراین برای تنظیم ریبون‌ها باید از دمای بیشتر چاپگر استفاده کرد.

    ادامه مطلب
  • نحوه انتخاب درست لیبل و ریبون
    نحوه انتخاب درست لیبل و ریبون
    285 بازدید

    زمانی که ما به یک لیبل اشاره می‌ کنیم، ما درباره ی ابزار های برچسب های استاندارد صحبت می کنیم. همه ی لیبل ها از نوعی چسب برخوردار هستند که به طور مستقیم به یک کالا یا شی الحاق می شوند. لیبل ها به دلیل سادگی طراحی و چاپ و استفاده آسان و ضمیمه راحت آن، از معروف‌ ترین ابزار‌های بارکد مورد استفاده هستند. لیبل، اندازه و فدرت چسب های متفاوتی دارد.

    ادامه مطلب
  • درام کارتریج یا OPC چیست؟
    درام کارتریج یا OPC چیست؟
    312 بازدید

    درام قطعه ای استوانه ای از جنس آلومینیوم بوده که سطح آن از مواد حساسی مانند سلنیوم به رنگ های سبز یا آبی و بعضا قرمز پوشیده شده و به عبارتی قلب پرینترهای لیزری و یا دستگاههای فتوکپی نیز محسوب می شوند. برخی از کمپانی های تولید کننده این قطعه را با عنوان OPC نامگذاری نموده اند که مخفف عبارت Organic Photo Conductor می باشد.

    ادامه مطلب
Showing 673 to 684 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام