×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • سامسونگ در حال کار بر تولید سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی خود است
    سامسونگ در حال کار بر تولید سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی خود است
    133 بازدید

    به گفته یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی، که به نظر می‌رسد ارتباطات داخلی بسیار خوبی با شرکت سامسونگ داشته باشد، این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی خود است. این افشاگر برای اثبات ادعای خود، آنچه را که به نظر می‌رسد اسلایدی از یک سند یا ارائه داخلی باشد را به اشتراک گذاشته است. این سند به نظر معتبر و قابل اعتماد است.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون Epson L3060
    بررسی پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون Epson L3060
    475 بازدید

    پرینتر Epson L3060 یک چاپگر چند منظوره است که از آن برای چاپ، اسکن و کپی استفاده می شود. این پرینتر مجهز به وای فای است و قابلیت دریافت فایل از تلفن های همراه دارد. پرینتر L3060 یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال خرید یک چاپگر کم هزینه و بدون دردسر هستند. نکته دیگر این است که به اندازه حدودا دو سال جوهر در جعبه این دستگاه قرار داده شده است که این ویژگی می تواند هزینه های چاپ را تا 90٪ کاهش دهد.

    ادامه مطلب
  • حروف به کار رفته در مدلهای پرینتر hp به چه معناست
    حروف به کار رفته در مدلهای پرینتر hp به چه معناست
    126 بازدید

    قطعاً این سوال برای شما هم پیش آمده است که با توجه به برخی پرینتر های مشابه که توسط شرکت hp تولید شده و در سایت hp قرار دارند پس تفاوت میان دو یا چند مدل پرینتر همسان در چیست به طور مثال پرینتر چند کاره اچ پی مدل M477fnw این دستگاه با نمونه مشابه خود یعنی M477fdn چه تفاوتی دارد

    ادامه مطلب
  • نسل جدید کارتریج HP JetIntelligence
    نسل جدید کارتریج HP JetIntelligence
    140 بازدید

    شاید پرینتر شما مقاوم‌ترین دستگاه در محل کارتان باشد که کلا نادیده گرفته شود و می دانید که مراقبت و نگهداری از پرینتر یکی از فعالیت های خسته کننده در تجارت و کسب و کار خواهد بود  همچنین مشاهده میزان تونر باقی ماده در کارتریج بر روی نمایشگر پرینتر می‌تواند آرامش ذهنیتان را به هم بریزد. پس بگذارید با هم صادق باشیم زیرا همه ما می دانیم باز کردن پرینتر و بیرون کشیدن کارتریج ها آن هم فقط برای تمیز کردن گرد و غبار داخل پرینتر، در شرایطی که شما نیاز به چاپ سریع اسناد و مدارک مهم کاریتان دارید کاری...

    ادامه مطلب
  • اپل برترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی است
    اپل برترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی است
    158 بازدید

    اپل واچ با یک رشد 75 درصدی در فروش مواجه بوده است. در سه ماهه سوم سال 2020 بیش از 11 میلیون دستگاه اپل واچ به فروش رسیده که نشانگر رشد بالایی در فروش این محصول است.

    ادامه مطلب
  • آمازون پردازنده سفارشی ترینیوم را معرفی کرد
    آمازون پردازنده سفارشی ترینیوم را معرفی کرد
    125 بازدید

    آمازون چند روز پیش در جریان برگزاری کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان خود با نام re:Invent اعلام کرد کامپیوتر‌های مک مینی اپل به سرورهای خدمات تحت وب آمازون (AWS) اضافه می‌شوند، اما آن، تنها خبر مهم مراسم نبود. آمازون در همان مراسم از تراشه‌ی جدیدی تحت عنوان AWS Trainium پرده‌برداری کرد.

    ادامه مطلب
  • بررسی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C258
    بررسی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C258
    142 بازدید

    دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C258 با قابلیت های بسیاری که دارد می تواند نیازهای محیط کار و یا اداره شما را برطرف کند. سادگی استفاده از آن و در عین حال قدرت و کیفیت دستگاه کپی رنگی Konica Minolta Bizhub C258 شما را مجذوب کارایی خود می کند. دستگاه کپی رنگی Konica Minolta Bizhub C258 قابلیت های بسیاری دارد که به آن خواهیم پرداخت. یکی از این قابلیت ها و ویژگی های شاخص این دستگاه فتوکپی رنگی صفحه نمایش 9 اینچی لمسی آن است که عملکردی شبیه به گوشی های هوشمند امروزی را دارد که...

    ادامه مطلب
  • تعویض و بازیافت کارتریج
    تعویض و بازیافت کارتریج
    147 بازدید

    بیشترین آلودگی که به محیط زیست آسیب می رساند و چهره زیبای طبیعت را زشت و نامتناسب می کند آلودگی هایی است که در اثر ظروف یک بار مصرف و پلاستیکی ایجاد می شود. این ظروف و وسایل پلاستیکی نه تنها  زیبایی جنگل ها و پارک ها را از بین می برند و چهره ای زشت به آنها می دهند، بلکه باعث به خطر افتادن حیات وحش و زندگی حیوانات و گیاهان و همچنین آلودگی آب ها می شوند قطعا کارتریج و مواد بکار رفته در این محصولات نیز از این ماجرا استثنا نیستند.

    ادامه مطلب
  • چگونه از طریق آیفون و آیپد پرینت بگیریم
    چگونه از طریق آیفون و آیپد پرینت بگیریم
    189 بازدید

    بگذارید اینگونه این موضوع را مطرح کنیم که همه دستگاه هایی که از سیستم عامل IOS استفاده میکنند به گونه ایی برنامه ریزی شده اند تا بتوانند به سادگی برای بسیاری از پرینتر هایی که مجهز به ویژگی ارتباط بیسیم (Wireless) باشند دستور چاپ را ارسال کنند. درخواست پرینت توسط آیفون و آیپد میتواند شامل : عکس – ایمیل – اسناد و مدارک بصورت فایل های PDF و یا صفحات اینترنت باشد که لازم است تا فایل مورد نظر را انتخاب کنید و بقیه کار را به پرینتر HP بسپارید.

    ادامه مطلب
  • اپلیکیشن مایکروسافت آفیس برای آیپد منتشر شد
    اپلیکیشن مایکروسافت آفیس برای آیپد منتشر شد
    62 بازدید

    به گزارش The Verge، مایکروسافت اپلیکیشن آفیس را برای آیپد به‌روزرسانی کرد تا کاربران این تبلت بهتر بتوانند از مجموعه آفیس استفاده کنند. نسخه جدید آفیس برای آیپد شامل Word، Excel و PowerPoint است و تمام این نرم‌افزارها را در قالب یک اپلیکیشن در اختیار خواهید داشت. این اپلیکیشن یکپارچه برای اولین‌ بار در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم اندروید منتشر شده بود و حالا به‌صورت کامل برای آیپد بهینه شده است.

    ادامه مطلب
  • پلاترهای canon
    پلاترهای canon
    153 بازدید

    در این بخش قصد داریم معرفی اجمالی و کوتاهی در رابطه با پلاترهای canon داشته باشیم و هدف ما خرید آگاهانه ی شما مشتریان گرامی مبیاشد.

    ادامه مطلب
  • شناسایی نقص امنیتی خطرناک در آیفون
    شناسایی نقص امنیتی خطرناک در آیفون
    77 بازدید

    به گزارش مشرق به نقل از انگجت، اولین بار یان بیر محقق امنیتی گوگل موفق به شناسایی آسیب پذیری یادشده گردید که به هکرها امکان می‌دهد از راه دور کنترل گوشی‌های آیفون را از طریق شبکه‌های وای فای در دست بگیرند. حفره امنیتی که چنین حمله‌ای را ممکن می‌کند مربوط به پروتکل‌های شبکه‌ای مورد استفاده آیفون است.

    ادامه مطلب
Showing 409 to 420 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام