×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • چرا دستگاه کپی هارد دیسک دارد؟
    چرا دستگاه کپی هارد دیسک دارد؟
    36 بازدید

    بخش های فناوری اطلاعات در داخل هر شرکتی برای محافظت از رایانه ها علیه ویروس ها فعالیت نموده و همچنین برای برقراری ارتباطات امن و از راه دور مابین کارکنان از طریق دسترسی به برنامه های کاربردی موجود در تبلت و گوشی های هوشمند تلاش می‎ کنند.

    ادامه مطلب
  • انواع جت پرینتر صنعتی
    انواع جت پرینتر صنعتی
    148 بازدید

    جت پرینتر به نوعی دستگاه های چاپگر صنعتی گفته می‌شوند که به صورت اتصال بی سیم و یا توسط کابل به کامپیوتر متصل شده و اسناد یا تصاویر را از رایانه دریافت و بر روی کاغذ و بسته بندی محصولات چاپ می کند.

    ادامه مطلب
  • چرا هارد دیسک دستگاه کپی یا پرینتر مهم هستند؟
    چرا هارد دیسک دستگاه کپی یا پرینتر مهم هستند؟
    34 بازدید

    سرقت هویت و اطلاعات در حال حاضر نگرانی عمده‎ای است که بر زندگی شخصی و همچنین روی سازمان های سراسر جهان تأثیر می‎گذارد. IdentityTheft.info می گوید: “سطح دشواری دزدی‎های حرفه‎ای هویت، مربوط به جرائم سازمان یافته ، با روش هایی که سارقین به وجود می‎آورند، همچنان به رشد خود ادامه می‎دهد.

    ادامه مطلب
  • نحوه کارکرد جت پرینتر در خطوط تولید
    نحوه کارکرد جت پرینتر در خطوط تولید
    129 بازدید

    در مرحله اول جوهر از طریق پمپ به هد منتقل شده و هد آماده دستور چاپ می باشد . محصول ابتدا با سرعت یکنواخت از مقابل سنسور عبورکرده و فرمان به برد ارسال می شود . سپس فرمان با توجه به تنظیمات دستگاه نسبت به سرعت خط تولید پردازش شده و به هد ارسال می شود .

    ادامه مطلب
  • کاربرد چاپگر صنعتی
    کاربرد چاپگر صنعتی
    154 بازدید

    چاپگر صنعتی برای پرینت صنعتی پرسرعت بر روی محصولات در حال حرکت در خط تولید طراحی شده است . اساس عملکرد جت پرینترهای صنعتی اساسا بر پایه ایجاد حرارت از طریق هد دستگاه بر روی ریبون وچاپ روی محصول و یا بسته بندی آن به نحوی که نوشته چاپ شده در برابر رطوبت و استحکاک مقاوم بوده و به سادگی از روی محصول پاک نشود، میباشد.

    ادامه مطلب
  • شرایط صنعتی برای جت پرینتر چیست؟
    شرایط صنعتی برای جت پرینتر چیست؟
    106 بازدید

    از جت پرینترها برای چاپ بر روی بسته های مواد غذایی، نوشیدنی ها، گوشت، لبنیات، شیرینی و شکلات، محصولات بهداشتی و آرایشی و دارویی، صنایع خودروسازی مانند فیلترهای هوا و روغن، صنایع لوله سازی، انواع لوله های پلیکا، پروپیلن،لوله پی.وی.سی، و … استفاده می شود.

    ادامه مطلب
  • کپی چطور انجام می شود؟
    کپی چطور انجام می شود؟
    129 بازدید

    هر روز پرسنل هیاهو و تکاپویی در دفتر به راه می ‎اندازند، کپی می کنند، کارهای چاپی زیادی انجام می دهند و همه این‎ها را مسلم و عادی تصور می‎ کنند. چند نفر از این کارکنان متوجه می شوند که یک دستگاه کپی چگونه کار می کند؟

    ادامه مطلب
  • چگونه آی پی پرینتر خود را پیدا کنید
    چگونه آی پی پرینتر خود را پیدا کنید
    101 بازدید

    دانستن آدرس آی پی پرینتر تان برای پیکربندی آن جهت کار در شبکه ضروری است. اگر IP address پرینتر را ندانید، نمی توانید پرینترتان را شبکه محلی خود درست راه اندازی کنید. این کار برای سیستم عامل های Windows و Mac ضروری است و در عین حال انجام آن آسان است.

    ادامه مطلب
  • آموزش چاپ دورو توسط هر نوع چاپگری
    آموزش چاپ دورو توسط هر نوع چاپگری
    159 بازدید

    در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چطور داکیومنت ها را با استفاده از هر نوع پرینتر لیزری یا جوهر افشانی حتی چاپگرهایی که امکانات چاپ دورو را به صورت داخلی ندارند چاپ کنید.

    ادامه مطلب
  • حافظه پرینتر چیست و چه کاربردی دارد؟
    حافظه پرینتر چیست و چه کاربردی دارد؟
    44 بازدید

    پرینترها حافظه اختصاصی خود را دارند و شما می توانید حافظه پرینتر بیشتری را برای جلوگیری از مشکلات و چاپ فایل‎ های بزرگتر نصب کنید. این حافظه یک عامل مهم در اجتناب از خطا و چاپ اسناد بطور صحیح است. حافظه چاپگر سرعت و کیفیت چاپ را افزایش می دهد.

    ادامه مطلب
  • آموزش نصب رول کاغذ فیش پرینتر Sewoo SLK-TS400
    آموزش نصب رول کاغذ فیش پرینتر Sewoo SLK-TS400
    265 بازدید

    نصب رول کاغذ و پاک کردن هد فیش پرینتر Sewoo SLK-TS400 می تواند همزمان انجام شود. یعنی هنگامیکه می خواهید رول کاغذ جدید درون این دستگاه قرار دهید هد چاپ را نیز تمیز نمایید. اینکار باعث می شود بصورت روتین هد دستگاه که مهم ترین فطعه چاپی آن است را تمیز نگه دارید تا از مشکلات احتمالی کیفیت چاپ بکاهید.

    ادامه مطلب
  • آموزش نصب رول فیش پرینتر Bixolon SRP-350III
    آموزش نصب رول فیش پرینتر Bixolon SRP-350III
    147 بازدید

    آموزش تصویری نصب رول کاغذ روی فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP 350 III

    ادامه مطلب
Showing 1825 to 1836 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام