×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • پرینتر حرارتی یا پرینتر جوهر افشان
    پرینتر حرارتی یا پرینتر جوهر افشان
    148 بازدید

    در مطلب پرینتر حرارتی یا پرینتر جوهر افشان، که دو نوع از رایج ترین پرینترهای موجود در حال حاضر هستند، با اطلاعاتی مربوط به مزایا و معایب هر یک، برنامه های کاربردی معمول و منابعی برای انتخاب پرینتر بعدی شما، مورد بررسی قرار می‎گیرند.

    ادامه مطلب
  • مزایای یک پرینتر حرارتی چیست؟
    مزایای یک پرینتر حرارتی چیست؟
    42 بازدید

    در اینجا چند مزیت برای سرمایه گذاری روی پرینتر حرارتی آمده است: دیرگداز: برچسب ها و علائم ایجاد شده با پرینتر حرارتی، دوام طولانی‎تری داشته و نسبت به پرینتهای جوهری، در شرایط آب و هوایی مختلف دوام بیشتری از خود نشان می دهند.

    ادامه مطلب
  • هشت مزیت استفاده از بارکد
    هشت مزیت استفاده از بارکد
    105 بازدید

    استفاده از بارکد ، اغلب به عنوان روشی برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت در نظر گرفته می شود. یک انتخاب بارز و ارزشمند برای کسب و کارهایی که به دنبال بهبود بهره وری و کاهش سربار هستند، بارکد ها خواهند بود که هم مقرون به صرفه بوده و هم قابل اعتماد هستند.

    ادامه مطلب
  • نصب کاغذ، کالیبره و تغییر کاربری فیش پرینتر Bixolon SPP R310
    نصب کاغذ، کالیبره و تغییر کاربری فیش پرینتر Bixolon SPP R310
    152 بازدید

    نحوه نصب کاغذ Bixolon SPP R310 : البته شاید این آموزش ساده بنظر برسد اما نیاز اولیه کاربری است که برای بار اول با فیش پرینتر Bixolon SPP R310 کار می کند. 1- دکمه مورد نظر را فشار دهید و درب دستگاه را باز کنید.

    ادامه مطلب
  • راحل کلی برای تمیز کردن پرینتر جوهر افشان
    راحل کلی برای تمیز کردن پرینتر جوهر افشان
    165 بازدید

    مسلما تمیز کردن پرینتر از تعویض آن کم هزینه تر است. مراقبت منظم از پرینتر طول عمر آن را افزایش داده و در عین حال باعث حفظ کیفیت چاپ می شود. ممکن است این کار سخت به نظر برسد اما این طور نیست؛ بلکه برعکس بسیار ساده است و تنها چند دقیقه زمان می برد.

    ادامه مطلب
  • رفع خطای توقف حالت Spooler پرینتر در ویندوز
    رفع خطای توقف حالت Spooler پرینتر در ویندوز
    121 بازدید

    گاهی اوقات کار کردن با پرینتر ممکن است خسته کننده و آزار دهنده باشد. در این مقاله یکی از مشکلات رایج پرینترها یعنی Spooling یا Spooler را با هم بررسی می کنیم.

    ادامه مطلب
  • انتخاب بهترین لیبل پرینتر برای کسب و کار
    انتخاب بهترین لیبل پرینتر برای کسب و کار
    88 بازدید

    بهترین لیبل پرینتر : انتخاب صحیح پرینتر بارکد ( لیبل پرینتر )، به بهبود فرآیندهای کسب و کار شما کمک می کند، هزینه های کارکنان و هزینه های مصرفی را کاهش می ‎دهد، سرویس دهی به مشتریان را ارتقا داده و به جریان ساده تر کسب و کارتان کمک خواهد کرد.

    ادامه مطلب
  • نحوه تنظیم کیفیت چاپ در پرینتر لیزری
    نحوه تنظیم کیفیت چاپ در پرینتر لیزری
    191 بازدید

    چندین مرحله برای بهبود کیفیت اسناد، گرافیک و تصاویر چاپ شده از یک پرینتر لیزری وجود دارد. تنظیمات پیش فرض در پرینتر شامل تنظیمات چاپ برنامه کاربردی مورد استفاده برای پردازش، تنظیمات کاغذ در پرینتر ، نوع کاغذ استفاده شده و کیفیت سند اصلی هستند که می توانند تاثیر قابل توجهی بر کیفیت محصول نهایی داشته باشند .

    ادامه مطلب
  • کار کارت پرینتر ها چگونه است ؟
    کار کارت پرینتر ها چگونه است ؟
    66 بازدید

    دانستن اینکه پرینترهای چاپ کارت یا کارت پرینتر ها چگونه کار می کنند کلید پاسخگویی به انتظارات شما از خرید و استفاده از آن خواهد بود. شاید این مطلب دیدگاه شما را نسبت به انواع پرینتر تغییر دهد.

    ادامه مطلب
  • مراقبت از کارتریج پرینتر جوهر افشان
    مراقبت از کارتریج پرینتر جوهر افشان
    70 بازدید

    امکان سالم و قابل استفاده نگه داشتن کارتریج جوهر افشان بعد از برداشتن آن از روی پرینتر وجود دارد. برای مراقبت از کارتریج پرینتر جوهر افشان بعد از برداشتن آن از روی چاپگر دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

    ادامه مطلب
  • نحوه تراز کردن پرینتر های جوهر افشان HP
    نحوه تراز کردن پرینتر های جوهر افشان HP
    86 بازدید

    هنگامی که جوهر پرینتر به درستی روی صفحه چاپ نمی شود، یا پرینتر شما یک پیام خطا “alignment failed” را نمایش می دهد، پرینتر شما خارج از تراز است. شما می توانید پرینتر HP خود را با هم تراز کردن کارتریج های جوهر، تنظیم مجدد پرینتر یا استفاده از یک نوع کاغذ دیگر، تراز کنید. در این مطلب به صورت تصویری نحوه تراز کردن پرینتر HP آموزش داده می شود.

    ادامه مطلب
  • چک کردن جوهر کارتریج اپسون Epson T50
    چک کردن جوهر کارتریج اپسون Epson T50
    122 بازدید

    چک کردن جوهر کارتریج اپسون Epson T50 بدین صورت است: هنگامی که چراغ قطره شکل روی دستگاه شروع به چشمک زدن کند، در واقع کارتریج شما رو به اتمام بوده و شما می توانید تا موقعی که جوهر کارتریج به اتمام برسد از جوهر باقی مانده استفاده کنید. بعد از اتمام جوهر کارتریج چراغ از حالت چشمک زن خارج شده و ثابت روشن می ماند در این هنگام یا باید کارتریج تعویض شود و یا باید دوباره شارژ شود.

    ادامه مطلب
Showing 1837 to 1848 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام