×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • پرینتر لیزری سامسونگ Samsung m2020
    پرینتر لیزری سامسونگ Samsung m2020
    200 بازدید

    پرینتر لیزری سامسونگ Samsung xpress m2020 | برند های زیادی همچون اچ پی ، سامسونگ و کانن در زمینه ی دستگاه های چاپ و پرینترها فعالیت دارند.

    ادامه مطلب
  • وای فای دایرکت
    وای فای دایرکت
    125 بازدید

    شاید تا چند سال پیش، اتصال دستگاه‌های تلفن به یکدیگر، برای به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات، فقط با بلوتوث یا اینترنت ممکن بود؛ اما این روزها، بدون بلوتوث و اینترنت هم می‌توان چنین اتصالی را برقرار کرد و حتی از مزایای چنین قابلیتی در انواع پرینتر هم بهره برد.

    ادامه مطلب
  • راه اندازی وای فای دایرکت در پرینتر
    راه اندازی وای فای دایرکت در پرینتر
    139 بازدید

    شما می‌توانید دستگاه‌های مختلف را با استفاده از تکنولوژی وای فای مستقیم، به پرینترها متصل کنید و فایلی را جهت پرینت با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

    ادامه مطلب
  • اتصال گوشی به لپ تاپ با wifi-direct
    اتصال گوشی به لپ تاپ با wifi-direct
    182 بازدید

    در نظر داشته باشید که این قابلیت فقط برای اتصال گوشی و تبلت‌های هوشمند قابل انجام است و با لپ تاپ این روش قابل انجام نیست.

    ادامه مطلب
  • اسکنر دستی
    اسکنر دستی
    117 بازدید

    احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به شکل فوری و ضروری به اسکن کردن سند، عکس، صفحه مجله یا روزنامه و… نیاز داشته‌اید، اما نتوانسته‌اید اسکنر پیدا کنید. این روزها اپلیکیشن‌هایی در تلفن‌های همراه وجود دارد که تلاش می‌کنند جای اسکنر را برای شما بگیرند؛ اما باز هم آنها نمی‌توانند کاربرد یک اسکنر خوب را داشته باشند.

    ادامه مطلب
  • کیو آر کد
    کیو آر کد
    92 بازدید

    بدون شک، شما هم بارها با بارکدهای مربعی‌شکل روی کاتالوگ‌های تبلیغاتی، بسته‌های پستی، منوی رستوران‌ها و صورت‌حساب‌ها مواجه شده‌اید. این مربع‌های سفید و مشکی یا همان کیو آر کد (QR code)، توسط دوربین تبلت یا گوشی‌های موبایل هوشمند اسکن می شوند و تبدیل به اطلاعاتی می‌شوند که فعالیت‌های روزانه شما را سریع‌تر پیش خواهند برد.

    ادامه مطلب
  • تنظیمات رنگ پرینتر
    تنظیمات رنگ پرینتر
    85 بازدید

    برای استفاده بهینه از چاپگرها، باید از تنظیمات و قابلیت‌های آنها آگاه باشیم. یکی از تنظیمات کاربردی در چاپگرها، امکان پررنگ و کم‌رنگ کردن چاپ است. در این مقاله از فالنیک، نحوه‌ی تغییر تنظیمات رنگ پرینتر برای تغییر کیفیت چاپ را به شما آموزش می‌دهیم.

    ادامه مطلب
  • چه رزولوشنی مناسب پرینتر لیزری است؟
    چه رزولوشنی مناسب پرینتر لیزری است؟
    252 بازدید

    رزولوشن در پرینتر به معنای تعداد نقطه در هر اینچ (dpi) گفته می‌شود که در کیفیت چاپ موثر است. هر پرینتری دارای یک رزولوشن چاپ اختصاصی است که صفحات و تصاویر را براساس آن چاپ می‌کند. گاهی هرچه رزولوشن چاپ پرینتر بالاتر باشد، کیفیت چاپ بهتری را شاهد خواهیم بود.

    ادامه مطلب
  • مشکلات رایج دستگاه پلاتر
    مشکلات رایج دستگاه پلاتر
    160 بازدید

    پلاترها انواع مختلفی دارند و برای چاپ عکس در سایز بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. پلاترهای جوهر افشان به نوعی پلاتر گفته می‌شود که اساس کار آن‌ها بر پایه جوهر است. در واقع این دستگاه برای چاپ متن و نوشته کمتر مناسب است و بیشتر برای چاپ عکس استفاده می‌شود.

    ادامه مطلب
  • چرا پرینترم چاپ نمیگیره؟
    چرا پرینترم چاپ نمیگیره؟
    107 بازدید

    برای رفع مشکل پرینت نگرفتن پرینتر باید موارد مختلفی را بررسی کنید، این مشکل می‌تواند به دلایل سخت افزاری و نرم افزاری متعددی به وجود آمده باشد. مشکلاتی مثل عدم ارسال دستور پرینت از کامپیوتر به پرینتر، عدم نصب یا مختل شدن درایور دستگاه، اختلال در کابل اتصال کامپیوتر به پرینتر یا اختلال در شبکه وایرلس و یا مشکلات سخت افزاری دستگاه پرینتر.

    ادامه مطلب
  • تعویض کارتریج اپسون T50
    تعویض کارتریج اپسون T50
    183 بازدید

    چنانچه کارتریج پرینتر اپسون T50 شما کم‌رنگ و یا بدون رنگ شود، آیا با نحوه تعویض آن آشنایی دارید؟ قصد داریم در یک مقاله جامع با عنوان «چگونه کارتریج پرینتر اپسون T50 را تعویض کنیم؟» شما را با نحوه تعویض و شارژ کارتریج این مدل پرینتر، آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

    ادامه مطلب
  • بررسی میزان جوهر پرینتر اپسون
    بررسی میزان جوهر پرینتر اپسون
    157 بازدید

    اگر شما جزء افرادی هستید که به طور مرتب از پرینترها برای امور چاپ فایل، عکس و … استفاده می‌کنند؛ باید به میزان جوهر دستگاه توجه کرده و در یک کلام، میزان جوهر را بدانید تا در صورت لزوم، کارتریج قدیمی را با کارتریج جدید جایگزین کرده یا نسبت به شارژ کاتریج دستگاه اقدام کنید.

    ادامه مطلب
Showing 1873 to 1884 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام