×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • بررسی میزان جوهر پرینتر اچ پی
    بررسی میزان جوهر پرینتر اچ پی
    78 بازدید

    نحوه بررسی میزان جوهر در پرینترهای برند اچ پی به تفکیک نوع سیستم عامل رایانه شخصی شما به شرح زیر است:

    ادامه مطلب
  • کارتریج جوهرافشان را چطور هواگیری کنیم
    کارتریج جوهرافشان را چطور هواگیری کنیم
    129 بازدید

    اغلب کسانی که از پرینترهای جوهر افشان استفاده می‌کنند، با واژه هواگیری کارتریج جوهری آشنا هستند. هواگرفتن کارتریج و مخزن رنگ پرینتر جوهر افشان، یکی از دلایل کاهش کیفیت چاپ است. در اینجا نحوه هواگیری کارتریج جوهر افشان را خواهیم گفت.

    ادامه مطلب
  • تمیز کردن هد پرینتر اپسون
    تمیز کردن هد پرینتر اپسون
    147 بازدید

    دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند به خشک شدن هد پرینتر منجر شود. دلایلی از قبیل: استفاده از قطعات و کارتریج بی‌کیفیت-استفاده نکردن طولانی مدت از پرینتر جوهری-وجود گردوخاک و ...

    ادامه مطلب
  • نوع کاغذ متناسب با پرینتر
    نوع کاغذ متناسب با پرینتر
    108 بازدید

    در تنظیمات پرینتر، قسمتی به عنوان دیتا شیت وجود دارد و نوع کاغذی که پرینتر پشتیبانی می‌کند و می‌تواند پرینت بگیرد، مشخص شده است و حتی سایزهایی که با دستگاه پرینتر می‌توان پرینت گرفت در این قسمت نمایان است.

    ادامه مطلب
  • انواع کاغذهای چاپ و پرینت
    انواع کاغذهای چاپ و پرینت
    176 بازدید

    اگر زیاد با چاپ و کاغذ سروکار دارید، آشنایی با انواع کاغذها به شما در مدیریت هزینه، کیفیت و خروجی کار کمک زیادی خواهد کرد. به احتمال زیاد این موضوع که بیش از ۳۰۰۰نوع کاغذ در بازار موجود است شما را شگفت زده کند. اما نگران نباشید کافی‌ست با پرکاربردترین نوع کاغذهای چاپ آشنا باشید، تا از سایر افراد در حوزه چاپ پیشی بگیرید.

    ادامه مطلب
  • تاریخچه صنعت چاپ در ایران
    تاریخچه صنعت چاپ در ایران
    123 بازدید

    با اینکه از گوتنبرگ به عنوان مخترع چاپ یاد می‌شود، اما می‌توان گفت صنعت چاپ از قرن‌ها پیش در زندگی جوامع بشری وجود داشته است. نقاشی‌هایی که انسان‌های اولیه روی دیوار‌ها می‌زدند و خشت‌های گل رس آسوریان، تاریخچه صنعت چاپ در جهان را به هزاران سال قبل از میلاد می‌برد.

    ادامه مطلب
  • پیدا کردن آدرسIP
    پیدا کردن آدرسIP
    205 بازدید

    آدرس IP یا Internet Protocol یک عدد منحصر بفرد در کامپیوترتان، در زمانیست که به اینترنت متصل می‌شوید. آدرس IP شامل یکسری اعداد است که با نقطه از یکدیگر جدا شده‌اند. آدرس IP توسط تامین کننده سرویس اینترنت شما ارائه می‌شود و می‌تواند برای شناسایی موقعیت مکانی جایی که کامپیوترتان به اینترنت متصل است استفاده شود.

    ادامه مطلب
  • آموزش پرینت در اکسل
    آموزش پرینت در اکسل
    133 بازدید

    تنظیمات پرینت در اکسل یکی از مسائلی هست که به واسطه صفحه گسترده بودن این نرم افزار، زیاد مورد سوال قرار میگیره. اینکه چطور تنظیم کنیم که مثلا اطلاعات در یک صفحه چاپ بشه. یا اینکه هدر و فوتر پرینت رو چطور میشه تنظیم کرد و ….در این مقاله به تشریح نحوه تنظیمات پرینت در اکسل می پردازیم.

    ادامه مطلب
  • پرینت ایمیل با HP EPrint
    پرینت ایمیل با HP EPrint
    174 بازدید

    تنها راهی که به ذهنتان می رسد اتصال دستگاه به یک کامپیوتر متصل به پرینتر و انتقال فایل و سپس پرینت آن است اما شرکت اچ پی بر روی پرینترهای خود سرویسی به نام ePrint قرار داده که کار شما را بسیار آسان کرده به طوری که شما ایمیل خود را به پرینتر ارسال کرده و آن را چاپ می کنید.

    ادامه مطلب
  • نقش حافظه در عملکرد پرینتر
    نقش حافظه در عملکرد پرینتر
    101 بازدید

    همچنین حافظه یک عامل مهم برای جلوگیری از اشتباهات و چاپ صحیح اسناد است. حافظه به کار رفته در داخل پرینتر RAM بوده، و در انواع مختلفی در بازار موجود است. هر پرینتر با مقدار حافظه خاصی که در آن نصب شده وارد بازار می شود.

    ادامه مطلب
  • نصب و تنظیمات پرینترهای hp 2055
    نصب و تنظیمات پرینترهای hp 2055
    140 بازدید

    دورکار هستید و از خانه کار می‌کنید؟ برای چاپ جزوات و فایل‌های درسی نیاز به پرینتر دارید؟ اگر پاسخ شما به همه این پرسش‌ها مثبت است، پس باید پرینتر HP laserjet p2055dn، را انتخاب کنید. با خرید پرینتر مذکور به پرینتری تک رنگ، لیزری و با ابعاد و اندازه‌ای جمع و جور، که از سرعت چاپ و کیفیت خوبی نیز برخوردار است،

    ادامه مطلب
  • پاک کردن حافظه پرینتر
    پاک کردن حافظه پرینتر
    239 بازدید

    یک پرینتر، به دلایل مختلف سخت افزاری مثل جمع شدن کاغذ، پرینت را به طور ناگهانی متوقف می‌کند. اما اگر پرینتر به لحاظ ظاهری خوب به نظر برسد ولی در عین حال کار نکند، به احتمال زیاد عملیات پرینت، در حافظه پرینتر گیرکرده است. بیشترین گیر در عملیات مربوط به حافظه کامپیوتر شما است و با یک فرمان در ویندوز و یا راه اندازی مجدد کامپیوتر اصلاح می‌شود.

    ادامه مطلب
Showing 1885 to 1896 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام