×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • سیاه شدن کپی
    سیاه شدن کپی
    146 بازدید

    اگر تراکم رنگ در دستگاه به درستی تعریف نشده باشد، در نهایت تصویری تار و سیاه تحویل داده می‌شود که اصلا قابلیت استفاده ندارد. از آن جا که کاربرد معمول این دستگاه‌ها، در شرکت‌ها، سازمان‌ها، ادارات و … است، هر گونه سیاهی در برگه های کپی، می‌تواند مشکلات زیادی را در روند کاری این ارگان‌ها، ایجاد کند.

    ادامه مطلب
  • چرا کاغذ در پرینتر برادر گیر میکند؟
    چرا کاغذ در پرینتر برادر گیر میکند؟
    42 بازدید

    گیر کردن کاغذ در پرینتر برادر از جمله اختلالاتی ست که ممکن است برای هر چاپگری رخ دهد. این مشکل میتواند عملکرد چاپ را در هر دستگاهی با توقف روبرو کند و ناراحتی های بسیاری را به دنبال داشته باشد.

    ادامه مطلب
  • شارژ کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا
    شارژ کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا
    114 بازدید

    اگر از کاربران پرینترهای امروزی هستید، بد نیست بدانید که اغلب دستگاه‌های جدید، به هنگام اتمام تونر کارتریج و یا جوهر مصرفی، پیغامی دال بر اتمام کارتریج را نمایش می‌دهند. کاربر دستگاه با مشاهده این پیغام می‌تواند جهت شارژ یا تعویض کارتریج اقدام کند.

    ادامه مطلب
  • تراشه ی خود تخریب زیراکس
    تراشه ی خود تخریب زیراکس
    107 بازدید

    شاید تا قبل از این میتوانستیم تنها در فیلم های علمی و تخیلی تراشه ای کامپیوتری را ببینیم که خود را بعد از انجام ماموریت نابود می کند، اما تا به حال به این فکر افتاده ایم که در دنیای واقعی نیز میتوانیم چنین تراشه هایی را پیدا کنیم؟

    ادامه مطلب
  • چرا کپی دستگاه ریکو کمرنگ است
    چرا کپی دستگاه ریکو کمرنگ است
    109 بازدید

    بدون شک کمرنگ زدن دستگاه کپی ریکو، می‌تواند دردسرهای فراوانی را برای کاربران به همراه داشته باشد. چرا که اسناد و مدارک بی‌رنگ و بی‌کیفیت به هیچ عنوان مورد قبول واقع نخواهد شد.

    ادامه مطلب
  • نحوه کالیبره کردن پرینتر های لیزری
    نحوه کالیبره کردن پرینتر های لیزری
    167 بازدید

    کالیبره کردن پرینتر های لیزری یکی از آموزش هایی است که باید کاربران این دستگاه ها با آن آشنایی داشته باشند. با کالیبراسیون پرینتر لیزری می توانید به تنظیم کیفیت رنگ دستگاه بر اساس استاندارد کارخانه کمک کنید. بنابراین رنگ های دستگاه از دقت و کیفیت بالاتری برخوردار خواهد شد و طیف های آن دقیقا همان رنگی می شود که مدنظر کاربر است.

    ادامه مطلب
  • قطع شدن صدای لپ تاپ اچ پی
    قطع شدن صدای لپ تاپ اچ پی
    195 بازدید

    قطع شدن صدای لپ تاپ اچ پی و هر لپ تاپ دیگری، برای کاربران بسیار آزاردهنده است؛ مخصوصا اگر مشغول انجام پروژه ای فوری باشند. در این شرایط، کاربران هیچ صدایی را در هنگام پخش ویدیو یا فایل های صوتی دریافت نمی کنند.

    ادامه مطلب
  • چراغ های چشمک زن پرینترهای اچ پی
    چراغ های چشمک زن پرینترهای اچ پی
    115 بازدید

    چراغ های چشمک زن پرینترهای اچ پی ، گاهی به عنوان یک سیستم عیب یابی کاربرد دارند. یعنی می توان با توجه به الگوی چشمک زدن آنها متوجه بروز ایراداتی در چاپگر و بخش های مختلف آن شد. اگر مفهوم چراغ های چشمک زن چاپگرهای اچ پی و الگوهای متفاون روشن و خاموش شدن آنها را بدانید، ضمن ترمیم به موقع مشکل، می توانید از آسیب دیدگی بیشتر دستگاه هم جلوگیری کنید.

    ادامه مطلب
  • کم نور شدن صفحه مانیتور
    کم نور شدن صفحه مانیتور
    111 بازدید

    مانیتورها به شما اجازه می‌دهند میزان روشنایی آن‌ها را تنظیم کنید تا به مقدار دلخواه شما بدرخشند و بتوانید بهترین استفاده را از آن‌ها در اجرای بازی‌ها، دیدن فیلم و یا امور مختلف خود داشته باشید. اما اگر نور صفحه نمایش کامپیوتر شما کم باشد، مسلماً نمی‌توانید آنطور که می‌خواهید از آن استفاده کنید.

    ادامه مطلب
  • سوختن برد هارد
    سوختن برد هارد
    85 بازدید

    سوختن برد هارد به دلایل گوناگونی رخ می دهد. این اختلال با نحوه ی استفاده ی کاربر از هارد ارتباط مستقیم دارد. به همین منظور لازم است نهایت دقت و توجه خود را در نگهداری از هارد به کار بگیرید.

    ادامه مطلب
  • علت شارژ نشدن لپ تاپ اچ پی
    علت شارژ نشدن لپ تاپ اچ پی
    127 بازدید

    شارژ نشدن لپ تاپ اچ پی ممکن است علل مختلفی داشته باشد که پی بردن به هر یک از آنها مستلزم بررسی کامل دستگاه به صورت مرحله به مرحله و گام به گام است. برخی از این علل ممکن است ابتدایی و ساده باشند که با اندک تغییراتی در دستگاه رفع گردند لیکن در صورتی که شارژ نشدن دستگاه ناشی از عیوب سخت افزاری و یا نرم افزاری پیچیده باشد بهتر است جهت رفع آنها به متخصصان این حوزه مراجعه نمایید.

    ادامه مطلب
  • یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی چیست؟
    یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی چیست؟
    38 بازدید

    یونیت فیوزینگ یکی از اجزای داخلی پرینتر است. در حقیقت علت اینکه کاغذ با خروج از پرینتر کاملا داغ است به فیوزینگ مربوط است. این یونیت در مدل های جدید پرینتر متشکل است از المنت گرم کننده و فیوزر فیلم و پرس رولر.

    ادامه مطلب
Showing 1801 to 1812 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام