×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • مشکل رایج پرینترها و چگونگی رفع آنها
    مشکل رایج پرینترها و چگونگی رفع آنها
    159 بازدید

    چاپگرها برای انجام کار دفتری در  منزل عالی هستند، زیرا  به کاربران این امکان را می دهند که براحتی و بدون نیاز به خروج از خانه یا پرداخت هزینه، اسناد و یا عکس ها را چاپ کنند. داشتن چاپگر مزایای بی شماری دارد، مانند هر تکنولوژی دیگر، چاپگرها نیز دارای  چند خطای جزئی هستند.

    ادامه مطلب
  • شارژ کارتریج کانن به چه نحویست؟
    شارژ کارتریج کانن به چه نحویست؟
    134 بازدید

    در اولین مرحله شارژ کارتریج کانن شما باید کارتریجی که به اتمام رسیده را از پرینتر خود در بیاورید . معمولا دربی درکنار و یا پشت پرینتر های کانن وجود دارد که با باز کردن آن می توانید به کارتریج پرینتر دستیابید . اگر جای دقیق کارتریج را نتوانستید پیدا کنید می توانید از فیلم های آموزشی یوتویوب برای این قضیه استفاده کنید .

    ادامه مطلب
  • بازار کار شغل شارژ کارتریج به چه صورت است؟
    بازار کار شغل شارژ کارتریج به چه صورت است؟
    124 بازدید

    باید از رنگ های باکیفیت استفاده کنید زیرا اگر رنگ با کیفیت باشد به کارتریج اسیب میزند و کیفیت چاپ نیز پایین می آید بنابراین اگر از جوهر و رنگ با کیفیت و اورجینال استفاده کنید تفاوت زیادی را مشاهده می کنید معمولاً رنگ های بی کیفیت درجه دو و سه قیمت پایین تری به نسبت رنگ های اورجینال دارند

    ادامه مطلب
  • انتخاب دستگاه کپی با کیفیت بالا
    انتخاب دستگاه کپی با کیفیت بالا
    187 بازدید

    انتخاب دستگاه کپی با کیفیت از مهمترین تصمیم هایی است که در شروع هر تجارت باید بصورت صحیح و با آینده نگری انجام پذیرد . همه ما در بعضی مواقع به راهنمایی صحیح نیاز داریم.

    ادامه مطلب
  • اسکنر یا اسکن دستگاه کپی؟کدام را برای اسکن انتخاب کنیم؟
    اسکنر یا اسکن دستگاه کپی؟کدام را برای اسکن انتخاب کنیم؟
    156 بازدید

    امکانات اتصال دهنده بسیاری در دسترس هستند که به شما اجازه می دهند تا پوشه های شبکه را انتخاب کرده و قراردادهای نامگذاری استاندارد را انتخاب کنید. اول، اینکه سرعت بالاتری را دارد که دستگاه کپی این ویژگی را ندارد . من همچنین می خواهم توضیح دهم که انواع مختلفی از دستگاه های اسکن در دسترس هستند.

    ادامه مطلب
  • تفاوت کارتریج های جوهر و تونر چیست؟
    تفاوت کارتریج های جوهر و تونر چیست؟
    186 بازدید

    جوهر درون کارتریج جوهر می تواند بر دو نوع باشد: براساس رنگ و براساس رنگدانه که نوع آن بستگی به کارتریج دارد. این نوع از جوهرها، اقتصادی تر از نوع مبتنی بر رنگدانه هستند استقبال از نوع مبتنی بر رنگ باعث شده است تا تولید آن بیشتر باشد. اکثر پرینترهای جوهرافشان موجود در بازار به طور سنتی از جوهرهای مبتنی بر رنگ استفاده می کنند.

    ادامه مطلب
  • ريبون چيست؟ و معرفی انواع ریبون
    ريبون چيست؟ و معرفی انواع ریبون
    114 بازدید

    ریبونسوپر رزین (Super Resin Ribbon) ریبون های وکس ریبون های وکس رزین  ریبون های رزین

    ادامه مطلب
  • تئوری پرینتر لیزری چیست و چگونه کار می کند؟
    تئوری پرینتر لیزری چیست و چگونه کار می کند؟
    169 بازدید

    اما در حقیقت، لیزرهای بسیار ریز را می توان به شیوه ای ملایم تر هم به کار گرفت: آنها صداها و ویدئو ها را از روی دیسک ها در دستگاه های پخش سی دی و دی وی دی می خوانند و بخش های مهمی از بیشتر چاپگرهای کامپیوتر های اداری را شامل می شوند. متوجه شدید؟

    ادامه مطلب
  • کارتریج های لیزری
    کارتریج های لیزری
    103 بازدید

    کارتریج لیزری از پودری جامد و بسیارغلیظ  ساخته شده‌است که خاصیت آهنربایی دارد. البته در زمان قدیم این کارتریج‌ها را از کربن و اکسید می‌ساخته‌اند و اما بعدها برای این که کیفیت چاپ مطالب بالا برود، نوعی پلیمر را جایگزین ان کرده‌اند.

    ادامه مطلب
  • همه چیز درباره کارتریج قابل شارژ
    همه چیز درباره کارتریج قابل شارژ
    177 بازدید

    کارتریج های قابل شارژ بر خلاف کارتریج های یک بار مصرف قابلیت ان را دارند که بوسیله رنگ های فله ای (جوهری یا پودر، لیزری، تونری) مجددن شارژ شوند.

    ادامه مطلب
  • نکات نگهداری از کارتریج‌ ها
    نکات نگهداری از کارتریج‌ ها
    168 بازدید

    خرید کارتریج اصل و طرح در پرینت فیدپرینت‌فید با بیش از ۵۰۰ مدل کارتریج اصل و طرح با کیفیت بالا؛ با تضمین بهترین قیمت و اعطای اعتبار خرید برای انواع کارتریج جوهری و کارتریج لیزری، تجربه‌ای لذتبخش برای شما خلق می‌کند. همین حالا خرید کنید.

    ادامه مطلب
  • نحوه ریست کردن برخی دستگاه‌های پرینتر برند برادر
    نحوه ریست کردن برخی دستگاه‌های پرینتر برند برادر
    199 بازدید

    برای کارتریج تونر Starter پنج بار کلید G باید فشار داده شود. برای کارتریج تونر Standard شش بار کلید Go باید فشار داده شود. برای کارتریج تونر High Capacity هفت بار کلید Go باید فشار داده شود و در آخر درب جلو دستگاه باید بسته شود.

    ادامه مطلب
Showing 937 to 948 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام