×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • فریم لمسی چیست؟
    فریم لمسی چیست؟
    141 بازدید

    این محصول که به شکل یک قاب چهار ضلعی با بدنه فلزی می باشد عمدتا با نسبت ابعادی ۱۶:۹ و در ابعاد تصاویر استاندارد ۳۲ ، ۴۳ ، ۴۹ ، ۵۵ ، ۶۵ ، ۷۲ و ۸۴ اینچ تولید  می شود .

    ادامه مطلب
  • کارت کنترل تردد
    کارت کنترل تردد
    235 بازدید

    در پشت کارت یک نوار مشکی رنگ که نوار مغناطیسی می باشد که اطلاعات بر روی همین نوار مغناطیسی درج و ذخیره می گردد با کشیدن کارت کنترل تردد مغناطیسی درون ریدر مگنت اطلاعات ذخیره شده روی کارت قابل دسترسی خواهند بود.

    ادامه مطلب
  • نگه داری از کارتریج ایرانی
    نگه داری از کارتریج ایرانی
    157 بازدید

    وقتي کارتریج ایرانی تمام مي شود يا در نزدیکای تمام شدن است اگر دقت مورد نیاز و لازم را در نگهداري از آن به کار نياوريد ، سريعا خشک شده و ديگر نمي شود آن را شارژ نمود . 

    ادامه مطلب
  • فرق بین ریبون و کارتریج
    فرق بین ریبون و کارتریج
    179 بازدید

    منبع تامین رنگ در چاپگرها بسته به نوع چاپگر تونر یا کارتریج نامیده می‌شود چاپگرهای جوهر افشان به وسیله پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحه کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی در حد کیفیت مناسب می‌شود.

    ادامه مطلب
  • تاثیر صندوق فروشگاهی بر فروش
    تاثیر صندوق فروشگاهی بر فروش
    159 بازدید

    این سیستم می تواند کسب و کار شما را در برابر از دست دادن مبالغ که از اشتباهات ساده‎ ای مانند اشتباه وارد کردن کدهای اقلام و یا غلط بودن قیمت ها ناشی می‎ شود، نجات دهد.

    ادامه مطلب
  • صندوق فروشگاهی چیست و چه کاربرد هايی دارد؟
    صندوق فروشگاهی چیست و چه کاربرد هايی دارد؟
    183 بازدید

    به کارگیری یک سامانه فروش، مدیریت خرید، فروش، هزینه، موجودی کالا، ارائه انواع گزارشات جهت تصمیم گیری بهتر یا تهیه یک آمار مشخص، تسریع و بهبود روند فروش و در نهایت صدور الکترونیکی فاکتور فروش می باشد.

    ادامه مطلب
  • چند سوال در هنگام خرید چاپگر بارکد
    چند سوال در هنگام خرید چاپگر بارکد
    197 بازدید

    اگر شما قصد دارید از چاپگر خود در محیط های کارخانه ایی ,  انبار داری ,  توزیع یا بیمارستانی استفاده نماییند قطعا چاپگرهایی با طراحی صنعتی مورد نیازتان خواهد بود در غیر صورت چاپگر های رومیزی جوابگوی نیاز شما خواهند بود.

    ادامه مطلب
  • تاریخچه بارکد
    تاریخچه بارکد
    158 بازدید

    ایده بارکد* به وسیله نرمن جوزف وودلند و برنارسیلور به وجود آمد. در سال ۱۹۴۸ آنها از دانشگاه Drexel فارغ التحصیل شدند. آنها بعد از شنیدن اینکه رییس یک شرکت فروش مواد غذایی می‌خواست روال پرداخت قیمت کالا را خودکار کند این ایده را خلق کردند.

    ادامه مطلب
  • فیش پرینتر (چاپگر های حرارتی)
    فیش پرینتر (چاپگر های حرارتی)
    266 بازدید

    این نوع چاپگر ها برخلاف سایر چاپگر ها نیازی به جوهر یا شارژ کارتریج ندارند و مناسب مراکزی همچون درمانگاه، مطب، رستوران، فست فود، تاکسی تلفنی و پیک موتوری و … می باشد.

    ادامه مطلب
  • کد خطای F2 دستگاه کپی شارپ
    کد خطای F2 دستگاه کپی شارپ
    369 بازدید

    چه گزینه های برای حل این مشکل به ذهنتان می رسد. اگر اهل جست جو اینترنتی باشید و از گوگل برای حل مشکلات خود کمک بگیرید. بدون شک با جست جو در گوگل سایت پی سی پرینتر را در همان صفحه اول گوگل مشاهده خواهی کرد.

    ادامه مطلب
  • چگونه با دستگاه کپی، کپی پشت و رو بگیریم؟
    چگونه با دستگاه کپی، کپی پشت و رو بگیریم؟
    247 بازدید

    شما باید اول سند مورد نظرتان را روی شیشه فتوکپی گذاشته و سپس برگه را در داخل سینی کاغذ قرار دهید. نحوه کپی پشت و رو در چنین دستگاه هایی به این صورت است که باید پس از این بیرون آمدن برگه از دستگاه، سند دیگر را در جایگاه سند قبلی قرار دهید.

    ادامه مطلب
  • تعمیرات پرینتر
    تعمیرات پرینتر
    161 بازدید

    کاغذ کش نیز یکی دیگر از قطعات کاربردی و مهم دستگاه کپی و پرینتر است که گاهی نیاز به تعمیر دارد. این قطعه از دو بخش درونی و بیرونی تشکیل شده است. کاغذ کش بیرونی، وظیفه انتقال کاغذ به خارج از دستگاه را بر عهده دارد و کاغذ کش درونی، کاغذ را به داخل پرینتر هدایت می کند.

    ادامه مطلب
Showing 901 to 912 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام