×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • پرینترهای لیزری چطور کار می کنند؟
    پرینترهای لیزری چطور کار می کنند؟
    118 بازدید

    لیزر یک پالس نور را برای هر نقطه ای که باید چاپ شود، می تاباند و برای فضاهای خالی هیچ پالس نوری را نمی تاباند. در واقع لیزر اشعه را خودش حرکت نمی دهد. لیزر اشعه را به یک آینه متحرک می تاباند. هنگامیکه آینه حرکت می کند، اشعه را از طریق یک سری از لنزها به غلطک می تاباند.

    ادامه مطلب
  • فوم رول و رول مگنت در کارتریج لیزری
    فوم رول و رول مگنت در کارتریج لیزری
    76 بازدید

    وظیفه فوم رول شارژ کردن اولیه سطح درام است و اگر ضربه‌ای به آن وارد شود و یا دچار فرورفتگی باشد، روی کاغذ، همان قسمت را بصورت لک چاپ کرده و در چاپ تکرار می‌شود.

    ادامه مطلب
  • تشریح قطعات کارتریج
    تشریح قطعات کارتریج
    183 بازدید

    چیپست تراشه‌ای است که تعداد برگ پرینت شده و باقیمانده تونر را در کارتریج نشان می‎دهد و بعد از تمام شدن شمارنده کارتریج ارور می‌دهد. در صورت ارور با پیغام‌های زیر مواجه می‌شوید.

    ادامه مطلب
  • بررسی کوتاه در تفاوت کارتریج طرح و اورجینال
    بررسی کوتاه در تفاوت کارتریج طرح و اورجینال
    272 بازدید

     برای انواع مختلف پرینترها دو نوع کارتریج وجود دارد: کارتریج جوهرافشان و کارتریج تونر. کارتریج جوهرافشان (Ink cartridge)، منبع تامین رنگ در پرینترهای جوهرافشان است.

    ادامه مطلب
  • انواع پرینتر اچ پی
    انواع پرینتر اچ پی
    199 بازدید

    پرینتر ها از نظر مراحل کاری برای به سرانجام رسوندن یک چاپ متفاوت نیستند ، بلکه برند های مختلف از نظر مراحل ساخت و یا جنس اجناس متفاوت اند .

    ادامه مطلب
  • نحوه و مکانیزم کارکرد پرینترهای لیزری سیاه و سفید
    نحوه و مکانیزم کارکرد پرینترهای لیزری سیاه و سفید
    160 بازدید

    1و2 – قطعات فیوزینگ (Fuser) 3- غلطک های خروجی (Exit Roll) 4- درام کاتریج (Drum) (قطعه ای که توسط لیزر باردار و تونر را به کاغذ منتقل می کند) 5- تونر کاتریج (Tuner Cartridge) 6- لیزر اسکنر (Laser Scanner) 7- تری (Tray) که محفظه نگهداری کاغذهاست 8و9- قطعات پیکاپ اسمبلی (Pickup Assembly) 10- غلطک انتقال دهنده کاغذ (Feed Roll) 11- ترنسفر رول (Transfer Roll)

    ادامه مطلب
  • انواع کارتریج جوهری و تونری
    انواع کارتریج جوهری و تونری
    121 بازدید

    جوهر داخل کارتریج جوهری میتواند از جنس دای (dye) یا پیگمنت (pigment) باشد که بستگی به نوع کارتریج دارد. بیشتر پرینتر های جوهر افشان از نوع جوهر دای هستند و پیگمنت یک نوآوری جدیدی در جوهر ها می باشد.

    ادامه مطلب
  • هد هارد اچ پی
    هد هارد اچ پی
    142 بازدید

    هد هارد همانگونه که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعات بکاررفته در تمامی هاردهاست که بر روی نوک بازوی موجود در هارد قرار می‌گیرد.

    ادامه مطلب
  • بهترین زمان شارژ کارتریج
    بهترین زمان شارژ کارتریج
    159 بازدید

    شارژ کارتریج نیز همانند سایر سرویس‌های مرتبط با پرینتر، زمان مناسب خاص خود را دارد. بی‌توجهی به این کار و درنظرنگرفتن بهترین زمان شارژ کارتریج علاوه بر کاهش کیفیت چاپ، در دراز مدت، استهلاک این قطعه را درپی خواهد داشت.

    ادامه مطلب
  • همه چیز درمورد کارتریج
    همه چیز درمورد کارتریج
    141 بازدید

    نکته مهم دیگری که باید در زمان خرید پرینترها همواره مورد توجه قرار داد، نوع مواد مصرفی آنهاست که در طول زمان می تواند هزینه های دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد. تمامی کارتریج های لیزری دارای ۲ بخش اصلی تونر و درام هستند.

    ادامه مطلب
  • بررسی انواع پرینتر و مقایسه آن ها
    بررسی انواع پرینتر و مقایسه آن ها
    134 بازدید

     چاپگرهای ضربه ای یا فشاری ( Impact ) :  در این چاپگرها عمل چاپ با ضربه زدن هر چاپگر به یک نوار آغشته به جوهر ( Ribbon ) و برخورد آن با کاغذ صورت می گیرد. ۲- چاپگرهای غیر ضربه ای یا غیر فشاری ( Non Impact ) :  در این نوع ، عمل چاپ با یکی از روش های حرارتی ، تابش لیزر و پرتاب جوهر بر روی کاغذ صورت می گیرد.

    ادامه مطلب
  • فیلامنت چیست؟
    فیلامنت چیست؟
    115 بازدید

    فیلامنت در انواع و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شود و کاربران با توجه به سلیقه و نیازشان می توان kد آن را تهیه و استفاده کنند. مواد ترموپلاستیک موادی هستند در اثر گرما و حرارت منعطف شده و قابلیت فرم دهی و یا شکل پذیری پیدا می کنند.

    ادامه مطلب
Showing 925 to 936 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام