×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • روش شارژ کارتریج لیزری
    روش شارژ کارتریج لیزری
    154 بازدید

    برخی از پرینترهای برادر برای تشخیص تونر کم نور ، از طریق کارتریج عبور می کنند و با قرار دادن یک تکه نوار سیاه بر روی یک "پنجره" در کنار کارتریج می توان فریب خورد.

    ادامه مطلب
  • کارتریج خاکستری کانن canon cli 426
    کارتریج خاکستری کانن canon cli 426
    109 بازدید

    کارتریج جوهرافشان canon cli 426 خاکستری اورجینال: منبع تامین رنگ در چاپگرها بسته به نوع چاپگر تونر یا کارتریج نامیده می‌شود چاپگرهاي جوهر افشان به وسيله پاشيدن قطرات ريز جوهر روي يك صفحه كاغذ از طريق منافذ ريزي كه در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاوير سياه و سفيد و رنگي در حد كيفيت مناسب مي‌شود.

    ادامه مطلب
  • پرینتر برای چاپ عکس
    پرینتر برای چاپ عکس
    165 بازدید

    یعنی کارتریج اضافه ای با رنگ فیروزه ای کمرنگ یا بنفش کمرنگ نیز به ۴ کارتریج استاندارد خود (فیروزه ای، بنفش، زرد و سیاه = CMYK ) افزوده اند. حتی برخی پا را فراتر گذاشته اند و کارتریجهای دیگری با رنگ قرمز یا آبی نیز دارند.

    ادامه مطلب
  • خطاهای احتمالی پرینتر یا چاپگر
    خطاهای احتمالی پرینتر یا چاپگر
    280 بازدید

    اگر میخواهید اسناد روزمره را چاپ کنید، باید کیفیت چاپ را روی تنظیم سریع تنظیم کنید. به چاپ و تنظیمات (Print and Properties) بروید و گزینه quality of the print job را بیابید و آن را تغییر دهید.

    ادامه مطلب
  • بارکد خوان
    بارکد خوان
    229 بازدید

    هر بلوک طراحی شده است که حتی اگر شما آن را بالعکس کنید، اشتباهی در کار نیست. شما احتمالاً متوجه شده اید که بارکد ها می توانند بسیار طولانی باشند و دلیل این است که آنها باید سه نوع اطلاعات مختلف را نشان دهند.

    ادامه مطلب
  • نکات مهم در شارژ کردن کارتریج جوهرافشان
    نکات مهم در شارژ کردن کارتریج جوهرافشان
    232 بازدید

    از پرکردن زیاد کارتریج جوهرافشان خوداری کنید، زیرا جوهر اضافی از هد کارتریج نشت می کند و باعث آسیب رسیدن به پرینتر می شود. برای تمیز کردن جوهر خشک شده در هد کارتریج جوهرافشان از دستمال مرطوب استفاده نکنید.

    ادامه مطلب
  • مگنت
    مگنت
    232 بازدید

    مگنت یکی از مهمترین اجزای کارتریج های لیزری است که به تولید صفحات با کیفیت و با چگالی کامل کمک می کند. به محض شروع کار تونر به درستی شارژ می شود و چگالی تصویر کامل را بر اساس نیاز تضمین می کند.

    ادامه مطلب
  • ریبون
    ریبون
    224 بازدید

    جوهری که مخصوص چاپ بر روي انواع برچسب میباشد را اصطلاحا ریبون میگویند. باید انواع ریبون را بیشتر بشناسیم تا نسبت به نیاز خود از مدل مناسب آنها بهره ببریم.

    ادامه مطلب
  • قطعات مهم کارتریج
    قطعات مهم کارتریج
    258 بازدید

    تونر - مخزن تونر - همزن  - مگنت  - داکتر بلید - درام  - شاتر درام  - فوم رولر - چیپست 

    ادامه مطلب
  • راهنمای کاربری چاپگر های جوهرافشان اپسون
    راهنمای کاربری چاپگر های جوهرافشان اپسون
    163 بازدید

    بعد از اینکه پرینتر خود را از جعبه خارج کردید و کابل ها را وصل کردید CD درایور چاپگرتان را در دستگاه قرار داده و مراحل نصب را به سادگی از Easy install پیش ببرید .

    ادامه مطلب
  • درام در دستگاه های مختلف
    درام در دستگاه های مختلف
    286 بازدید

    درام دریک جهت نقشه را تولید ، و جهت دیگر قلم ها را برای تأمین , حرکت می دهد. پلاتر اولین دستگاه خروجی بود که گرافیک ها و نقشه های مهندسی بزرگی را چاپ کرد.

    ادامه مطلب
  • درام کارتریج چیست ؟
    درام کارتریج چیست ؟
    263 بازدید

    اصطلاح "فتواستاتیک" به این معنی است که با ماده ای پوشانده شده است که هنگام تماس با نور بار الکتریکی مثبت ایجاد می کند. پرینتر با استفاده از نور دقیقاً متمرکز از لیزر ، حروف و تصاویر خود را ایجاد می کند. غلطک ها در داخل پرینتر، کاغذ را در فیدر ورق می گیرند و آن را به داخل پرینتر منتقل می کنند.

    ادامه مطلب
Showing 985 to 996 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام