×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • چاپگر اداری
    چاپگر اداری
    134 بازدید

    پرینتر جوهر جامد از یک شکل منحصر به فرد از فن آوری جوهر استفاده می کند، طراحی شده تا در فضا و پول صرفه جویی کند. پرینترها در طول فرآیند چاپ جوهرهای جامد را ذوب می کنند.

    ادامه مطلب
  • پرینتر اچ پی LaserJet Pro M15a
    پرینتر اچ پی LaserJet Pro M15a
    314 بازدید

    اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که ترجیح میدهید دستگاه چاپگری ارزان قیمت را برای چاپ متون و اسناد خود خریداری نمایید، پیشنهاد ما به شما پرینتر اچ پی LaserJet Pro M15a است.

    ادامه مطلب
  • صندوق فروشگاهی چیست؟
    صندوق فروشگاهی چیست؟
    362 بازدید

    صندوق فروشگاهی یا سامانه الکترونیکی POS فروشگاهی، برای محاسبه و ثبت اطلاعات خرید و فروش یک واحد صنفی استفاده می شود که در نهایت قبض رسید را برای مشتری چاپ می‌کند.

    ادامه مطلب
  • درباره لیبل پرینتر
    درباره لیبل پرینتر
    161 بازدید

    لیبل پرینترها با پرینترهای معمولی متفاوت هستند زیرا نیازمند مکانیزم‌های خاص تغذیه کاغذ هستند تا لیبل های رولی یا صفحات برش خورده و البته لیبل پرینترهایی نیز هستند که خود دارای صفحه کلید و نمایشگر می‌باشد و به صورت مستقل عمل می‌کند (بدون اتصال به PC) که اغلب لیبل ساز نامیده می‌شود و در صنایع محدودی کاربرد دارند.

    ادامه مطلب
  • پرینتر ماتریس سوزنی چیست؟
    پرینتر ماتریس سوزنی چیست؟
    190 بازدید

    سر چاپ می‌تواند از یک سر ستون عمودی، از هفت سنجاق یا بیشتر، تقریباً به ارتفاعیک جعبه تشکیل شده باشد. در حقیقت سنجاق  به چهار ستون عمودی و افقی تنظیم شده‌اند، بدون مکان مشخص تا حدی به منظور افزایش غلظت نقطه‌های چاپی و سرعت چاپ از طریق دهانه خروج بدون آسیب رسیدن به سنجاق‌ها.

    ادامه مطلب
  • رول حرارتی را چگونه انتخاب کنیم؟
    رول حرارتی را چگونه انتخاب کنیم؟
    129 بازدید

    قدم بعدی و مهمترین قسمت پیدا کردن فروشنده ای است که بهترین قیمت و همچنین کیفیت مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. کاغذ و مقوای طرفه یکی از معروفترین و مناسب ترین گزینه هایی است که می توانید برای خرید کاغذ حرارتی به آن مراجعه نمایید.

    ادامه مطلب
  • همه آنچه باید درباره پرینترهای حرارتی - لیبل و فیش پرینتر ها بدانید
    همه آنچه باید درباره پرینترهای حرارتی - لیبل و فیش پرینتر ها بدانید
    140 بازدید

    هنگامی که عناصر گرم شده موجود در هد چاپ، کاغذ حرارتی مستقیم را گرم می‎ کنند، کاغذ به گرما پاسخ می دهد و تصویری را که آن عناصر با آن تماس دارند، تولید می کند.

    ادامه مطلب
  • فیش پرینتر
    فیش پرینتر
    97 بازدید

    فیش پرینترها دو دسته اند ،دورنگ و تک رنگ(سیاه و سفید) ، از آنجا که کاغذ نوع دو رنگ آن در بازار ایران نایاب است کاربردی مانند نوع تک رنگ دارد.

    ادامه مطلب
  • لیبل پرینتر
    لیبل پرینتر
    103 بازدید

    در روش دستی کالیبره نمودن دستگاه معمولاپس از خاموش کردن دستگاه، دکمه فید را نگه می دارند و دستگاه را روشن میکنند پس از این که صدای چند بوق شنیده شد با مکثی چند ثانیه ای دکمه فید را رها میکنند تا دستگاه خودکار سلف پرینت بگیرد.

    ادامه مطلب
  • بارکد خوان چیست؟
    بارکد خوان چیست؟
    113 بازدید

    طیف وسیعی از اندازه بارکدخوان های چند بعدی در دسترس میباشند که می توانند برای برنامه های مختلف اسکن، اعم از خرده فروشی با خواندن بارکد با فاصله چند سانتی متر دور تر از اسکنر و یا برای اسکن بارکد در نوار نقاله های صنعتی که در آنها بارکد می تواند چندین متر دورتر از اسکنر قرار گیرد.

    ادامه مطلب
  • جت پرینتر چیست؟ و انواع آن
    جت پرینتر چیست؟ و انواع آن
    91 بازدید

    جت پرینتر در تمام کارخانجات استفاده می شود چه تولیدی بزرگ چه تولیدی کوچک که صاحب تولید ی ها یا کارخانجات علارغم نظراتشان که از چاپگر صنعتی استفاده می کنند. تا محصولشان تاریخ تولید قیمت و تاریخ انقضا و انواع بارکد ها روی محصولشان چاپ بخورد.

    ادامه مطلب
  • ویژگی های اصلی پرینتر
    ویژگی های اصلی پرینتر
    121 بازدید

    پرینتر های شخصی به علت این که معمولا روی یک رایانه استفاده می شوند ، تنها دارای یک اتصال USB می باشند. 

    ادامه مطلب
Showing 913 to 924 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام