×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • چند ترفند ساده برای ارتقای کیفیت چاپ
    چند ترفند ساده برای ارتقای کیفیت چاپ
    148 بازدید

    پاک کردن هد دستگاه - تمیز کردن و نگهداری در محیط مناسب - کاغذ مناسب، چاپ با کیفیت‌تر - 

    ادامه مطلب
  • انواع اسکنر
    انواع اسکنر
    119 بازدید

    اسکنرهای خانگی یا به عبارتی اسکنرهای تخت (FLAT ) که جزء اسکنرهای پرفروش بازار نیز میباشند و همان طور که از نامشان پیداست مناسب برای مصارف خانگی و یا اداری و شرکتی با حجم کاری پایین میباشند .

    ادامه مطلب
  • درام پرینتر چیست؟
    درام پرینتر چیست؟
    196 بازدید

    درام قطعه ای با بار مثبت است که به وسیله سیم شارژر به نام کورونا، شارژ می شود. هنگام چرخش درام، پرینتر، پرتو نور را روی قسمت های شارژ شده درام می تاباند. در دستگاه های لیزری اطلاعات از طریق یک الگو طراحی شده و جذب تونر به چاپ می رسد.

    ادامه مطلب
  • نکات قابل توجه در خرید پرینتر
    نکات قابل توجه در خرید پرینتر
    158 بازدید

    بعضی از پرینترها قابلیت اتصال به وای فای و یا شبکه را دارند و به شبکه بی سیم متصل می گردد. همچنین پرینترها قابلیت شبکه داشته و تمام رایانه های متصل به آن می توانند از پرینتر استفاده کنند. بسیاری از پرینترها قابلیت بلوتوث نیز دارند و می توانید تصاویر را از دستگاه های دیگر مثل دوربین به پرینتر وصل کرده و تصاویر مورد نظر را چاپ کنید.

    ادامه مطلب
  • اعمال تغییر در تنظیمات پرینتر
    اعمال تغییر در تنظیمات پرینتر
    173 بازدید

    به عنوان مثال اگر شما از پرینتر رنگی استفاده می‌کنید یا پرینتری که امکان چاپ دو رو را دارد، مواردی را در صفحات Printing properties و Printing preferences خواهید دید که برای یک پرینتر سیاه و سفید معمولی آنها را نخواهید داشت.

    ادامه مطلب
  • انواع ماشین های اداری
    انواع ماشین های اداری
    158 بازدید

    لیبل پرینتر و یا پرینتر ابارکد نیز جزو ماشین های اداری به شمار می رود و ممکن است لیبل پرینتر نیز مثل دستگاه پرس کارت بیش از سایر تجهیزات لازم برای دفتر یک اداره یا شرکت مورد نیاز باشد. اما در این مورد خاص شاید یک شخص اهمیت و کارآیی این ابزار دستی را که می تواند در یک دفتر کاری داشته باشد به سادگی درک نکند.

    ادامه مطلب
  • تاریخ انقضاء در کارتریج های HP
    تاریخ انقضاء در کارتریج های HP
    164 بازدید

    اگر کارتریج ها را در شرایط آب و هوایی متفاوت از محدوده از پیش تعیین شده برای آن نگهداری کنید و یا از پرینتر در فضایی استفاده کنید که دما و رطوبت غیر استاندارد داشته باشد موجب خواهد شد تا کارتریج hp به بسیار سریعتر از آنچه انتظار میرود آسیب دیده و  کیفیت چاپ صفخات را از دست بدهد.

    ادامه مطلب
  • برای نگهداری کارتریج پرینترهای Inkjet چه اقداماتی لازم است؟
    برای نگهداری کارتریج پرینترهای Inkjet چه اقداماتی لازم است؟
    109 بازدید

    اگر پرینتر شما قابلیت چاپ اسناد سیاه و سفید دارد، بهتر است از جوهر سیاه رنگ استفاده کنید، چرا که با این کار، به مقدار قابل توجهی از هزینه خرید خود صرفه‌جویی می‌کنید.

    ادامه مطلب
  • تاریخچه هوش مصنوعی
    تاریخچه هوش مصنوعی
    155 بازدید

    تحقیقات اولیه هوش مصنوعی در دهه 1950 مباحثی مانند حل مسئله و روشهای نمادین را مورد بررسی قرار داد. در دهه 1960 وزارت دفاع آمریكا به این نوع كار علاقه مند شد و آموزش رایانه ها را برای تقلید از استدلال اساسی بشر آغاز كرد.

    ادامه مطلب
  • پرینترهای بی سیم
    پرینترهای بی سیم
    237 بازدید

    این بدان معناست که می توانید دستگاه های بی سیم مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها را نیز وصل کنید و از آنها چاپ کنید. این بدان معنی است که آنها به مراتب مناسب تر با زندگی مدرن هستند ، جایی که بسیاری از ما از این دستگاه ها برای کار بر روی آنها استفاده می کنیم.

    ادامه مطلب
  • کارتریج کانن
    کارتریج کانن
    149 بازدید

    در برخی از دستگاه ها جوهر و هد، هر دو در یک کارتریج و در برخی دیگر بصورت جدا از هم قرار دارند.جالب است بدانید وجود چهار رنگ اصلیِ مشکی، آبی، قرمز و زرد در تمامی پرینترهای رنگی الزامیست و تمامی رنگهای دیگر از تلفیق این چهار رنگ ساخته میشوند.

    ادامه مطلب
  • انواع کاتریج
    انواع کاتریج
    165 بازدید

    پس از پایان ظرفیت چاپ یک کارتریج، شما نیاز به تعویض آن دارید. حال در این اینجا ۳ گزینه پیش روی شما قرار دارد: 1. شارژ کردن کارتریج 2. خریدن یک کارتریج (طرح یا اصل) 3. کارتریج شارژی 4. اول از همه با کارتریج شارژی شروع می‌کنیم.

    ادامه مطلب
Showing 961 to 972 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام