×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • انواع بارکد خوان و نوع عملکرد آنها (نوری و لیزری)
    انواع بارکد خوان و نوع عملکرد آنها (نوری و لیزری)
    213 بازدید

    استفاده از این دستگاه در محیط های مختلف کاربرد دارد. بنابراین در انواع مدل های این دستگاه تنوع زیادی مشاهده خواهید کرد. رایج ترین مدل های این دستگاه لیزری و نوری است. در نوع لیزری با تاباندن نور قوی بر سطح بارکد می توان بارکد را خواند.

    ادامه مطلب
  • دستگاههای تست ارز و نوع عملکرد آن ها
    دستگاههای تست ارز و نوع عملکرد آن ها
    97 بازدید

    دستگاههای تست اسکناس در مدل های مختلف از دو منبع تغذیه، باطری یا هر دو استفاده می کنند. شما می توانید با توجه به نیاز خود دستگاه مناسب را تهیه کنید دستگاه تست اسکناس هنگام رسیدن به اسکناس جعلی با پخش آلارم به شما هشدار داده و شمارش را متوقف می کند. این مسئله دقت کار را تا حد بسیار زیادی بالا خواهد برد.

    ادامه مطلب
  • سرویس و نگهداری چاپگر ها و لزوم آن
    سرویس و نگهداری چاپگر ها و لزوم آن
    283 بازدید

    چاپگرها در انواع مختلفی از قبیل جوهر افشان، لیزری تک رنگ و رنگی در بازار موجود هستند. هر کدام از انواع این دستگاه ها با طراحی منحصر به فرد خود برای هدف و کاربرد خاصی ساخته شده اند.

    ادامه مطلب
  • مشکلات عمومی پرینترها
    مشکلات عمومی پرینترها
    263 بازدید

    پرینتر‌ها عملکرد و راندمان بالایی دارند و کار ما را بسیار راحت کرده‌اند، اما وقتی کارشان را به خاطر مشکلاتی متوقف کرده و با پیام‌های خطا در مقابل ما قرار می‌گیرند چه باید کرد؟

    ادامه مطلب
  • شارژ کارتریج
    شارژ کارتریج
    407 بازدید

    چاپگر ها از طریق کارتریج رنگ مورد نظر را بر روی کاغذ پاشیده و نوشته یا عکس را بر روی کاغذ از طریق پخش رنگ به نمایش در آورده و چاپ می کنند. اصولا رنگ مورد نظر در چاپگر ها شامل سه رنگ اصلی زرد، آبی  قرمز تقسیم می شود که با رنگ مشکی ترکیب شده و نقش مورد نظر را ایجاد می کند.

    ادامه مطلب
  • ظهور جت پرینتر های صنعتی
    ظهور جت پرینتر های صنعتی
    115 بازدید

    جت پرینترهای دستی بازار جت پرینترهای صنعتی را دچار تحولی بزرگ کردند. در سال 2005 این شرکت توانست جایزه بهترین طراحی و ساخت جت پرینترهای دستی را از آن خود کند.

    ادامه مطلب
  • جت پرینتر چیست؟
    جت پرینتر چیست؟
    486 بازدید

    دستگاه هاي جت پرينتر به چندين دسته تقسيم شده و هر يك كارايي مربوط به خود را دارند ولي همه ي دستگاه هاي جت پرينتر از 4 قسمت اصلي تشکیل شده اند كه عبارتند از :

    ادامه مطلب
  • مشکل تأخیر در اجرای دستور پرینت توسط پرینتر hp
    مشکل تأخیر در اجرای دستور پرینت توسط پرینتر hp
    277 بازدید

    هنگامی که در پرینتر hp نوع به خصوصی از کاغذ را انتخاب میکنید چاپگر متناسب با آن تنظیمات خود را تغییر داده تا بتواند بهترین خروجی را در زمان چاپ به نمایش بگذارد بنابراین بهتر است پیش از هر اقدامی مطمئن شوید که تنظیمات کاغذ در پرینتر به درستی و برابر نوع کاغذ مورد استفاده در نظر گرفته شده باشد.

    ادامه مطلب
  • چند نکته مهم برای کاهش مصرف جوهر در پرینتر
    چند نکته مهم برای کاهش مصرف جوهر در پرینتر
    259 بازدید

    خرید کارتریج ها به صورت تکی با بسته بندی های جداگانه می تواند یکی از دلایل افزایش هزینه های خرید کارتریج اورجینال اچ پی شود برای این منظور شرکت hp از بسته بندی های بزرگتر استفاده می کند تا بتوان دو یا چند کارتریج را به صورت همزمان با بسته بندی واحد در بازار ارائه کند  طبعاً این روش می تواند موجب شود تا هزینه های مربوط به خرید کارتریج  به اندازه قابل توجهی  کاهش پیدا کند

    ادامه مطلب
  • آموزش نحوه اسکن با دستگاه hp
    آموزش نحوه اسکن با دستگاه hp
    264 بازدید

     با زدن تیک Show Viewer After Scan به کامپیوتر اجازه دهید تا پس از اسکن کردن فایل اسکن شده را به نمایش بگذارد ، این کار به شما کمک میکند تا بتوانید در اولین قدم کیفیت سند اسکن شده را بررسی کنید

    ادامه مطلب
  • نشانه خرابی درام کارتریج
    نشانه خرابی درام کارتریج
    218 بازدید

    یکی از دلایلی که موجب چاپ شدن با حاشیه‌های تار و خاکستری شدن برخی از قسمت‌هایی که باید مشکی  باشند می‌شود، کم رنگ شدن مرزهایی بین مناطق شارژ شده و شارژ نشده است.

    ادامه مطلب
  • بررسی نشانه‌های تمام شدن عمر درام کارتریج
    بررسی نشانه‌های تمام شدن عمر درام کارتریج
    275 بازدید

    ظاهر شدن خطوط ناخواسته و نابهنجار در کاغذ چاپ شده توسط پرینتر، عمدتاً به دلیل وجود اشکال در درام کارتریج پرینتر لیزری اتفاق می‌افتد. درام های استفاده شده در تمامی پرینترها، به طور پیش فرض می‌بایست برخوردار از یک سطح صاف و تمیز باشند.

    ادامه مطلب
Showing 877 to 888 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام