×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • بررسی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون 1500W
    بررسی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون 1500W
    297 بازدید

    اگر شما کسی هستید که علاقه مند به چاپ عکس در اندازه A3 می باشید پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون مدل «Epson Stylus Photo 1500W» در مدل جایگزین پرینترهای تک کاره جوهرافشان اپسون مدل «L1800W,1430W,1410» بسیار مناسب می باشد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر Canon PIXMA MX394
    بررسی پرینتر Canon PIXMA MX394
    338 بازدید

    اگر بخواهیم پرینتر Canon PIXMA MX394 چندکاره را در چند کلمه خلاصه کنیم، باید به جمع و جور بودن، طراحی شیک و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کنیم. این دستگاه دفتری چندمنظوره دارای قابلیت فکس، فیدر اتوماتیک اسناد با ظرفیت 30 برگه، کارتریج های XL با مصرف کم جوهر و سرعت بالا در عملیات پرینت و کپی است. 

    ادامه مطلب
  • همه چیز درمورد سیستم عامل پرینتر hp
    همه چیز درمورد سیستم عامل پرینتر hp
    120 بازدید

    سیستم عامل پرینتر پس از اینکه پروسه تولید پرینتر در کارخانه به اتمام رسید، توسط کارشناسان شرکت تولیدکننده بر روی آن نصب می‌شود. از این‌رو پس از خرید پرینتر hp با سیستم عاملی که به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است روبه‌رو می‌شوید. کنترل کامل تمامی بخش‌های پرینتر در دست سیستم عامل است. 

    ادامه مطلب
  • وصل نشدن لپ تاپ به شبکه اینترنت
    وصل نشدن لپ تاپ به شبکه اینترنت
    235 بازدید

    یکی از مشکلات پیش آمده برای اغلب کاربران لپ تاپ، به ویژه در زمان جابجایی دستگاه و خارج کردن آن از محل همیشگی کار، منزل و …، وصل نشدن لپ تاپ به شبکه اینترنت است. در این شرایط علی‌رغم تلاش‌های کاربر برای اتصال لپ تاپ به اینترنت وای فای، این اتصال برقرار نمی‌شود و یا خطای مکرر توقف (time out) هنگام مرور وب توسط دستگاه اعلام می‌گردد.

    ادامه مطلب
  • مزایای پرینتر چندکاره HP
    مزایای پرینتر چندکاره HP
    210 بازدید

    پرینتر چندکاره HP که از آن با نام All in one نیز یاد می‌شود، در واقع نوعی از پرینتر است که علاوه بر چاپ اسناد، توانایی اسکن، فکس و کپی ر ا نیز دارد. پرینترهای چند کاره اچ پی صرف‌نظر از اینکه لیزری باشند یا تونری، قیمت نسبتاً بالاتری در قیاس با پرینترهای جوهری دارند.

    ادامه مطلب
  • اسکنری جیبی با هایلایت دیجیتال
    اسکنری جیبی با هایلایت دیجیتال
    273 بازدید

    این اسکنر جمع و جور به‌شکل یک مداد طراحی شده است تا کاربران براحتی آن را درکیف یا جیب خود قرار داده و با خود حمل کنند. با وجود این فناوری دیگر نیازی به حمل اسکنرهای بزرگ یا عکس گرفتن از تصاویر کتاب یا مجله نیست؛ چرا که این سیستم با کشیده شدن روی متون، تمامی اسناد دلخواه کاربر را در کمترین زمان ممکن اسکن کرده و در حافظه خود ثبت و ضبط می‌کند.

    ادامه مطلب
  • چرا تعویض لامپ اسکنر زیراکس مهم است؟
    چرا تعویض لامپ اسکنر زیراکس مهم است؟
    230 بازدید

    تعویض لامپ اسکنر زیراکس مهم است، زیرا میزان درخشندگی اسکنر به کیفیت شیشه به کار رفته در ساخت لنز و روشنایی منبع نور وابسته است؛ منظور از منبع نور همان لامپ اسکنر است.

    ادامه مطلب
  • بهترین دستگاه های فتوکپی زیراکس
    بهترین دستگاه های فتوکپی زیراکس
    248 بازدید

    کمپانی صاحب نام زیراکس به طراحی و تولید دستگاه های فتوکپی با ویژگی هایی همچون، کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و دوام طولانی مدت مشهور می باشد. محصولات عرضه شده از سوی این کمپانی نه تنها از ابتکارات نوآورانه بهره مند هستند بلکه، همواره با استانداردهای بروز شده بین المللی همگام و سازگار می باشند. 

    ادامه مطلب
  • معرفی پرینتر جوهرافشان اپسون تک کاره L1110
    معرفی پرینتر جوهرافشان اپسون تک کاره L1110
    292 بازدید

    پرینتر سری EcoTank  L1110 برند اپسون یک پرینتر تک کاره با سایز چاپ A4 است که جایگزین مدل L310 این برند قرار گرفته است.این پرینتر اپسون دارای طراحی ساده و زیبا میباشد که با فناوری Micro Piezo تصاویر و اسناد رنگی را با کیفیتی فوق العاده به چاپ میرساند.این دستگاه با قابلیت چاپ بدون حاشیه برای چاپ تصاویر گزینه ای ایده آل محسوب میشود و آن را برای ادارات، دفاتر و مصرف کنندگان داخلی با حجم کاری متوسط مناسب کرده است.

    ادامه مطلب
  • اینترنت اشیاء، بستری برای ارتباطات شهر هوشمند
    اینترنت اشیاء، بستری برای ارتباطات شهر هوشمند
    231 بازدید

    تمرکز ایرانسل در حوزه‌ی هوشمندسازی شبکه و سرویس‌های IoT (اینترنت اشیاء) فراهم‌کردن بستر ارتباطی است. ایرانسل با پوشش گسترده‌ی خود می‌تواند این بستر را برای دیگر شرکت‌هایی فراهم کند که قصد دارند در حوزه‌ی IoT فعالیت کنند اما خود نیز وارد همکاری مستقیم با برخی شرکت‌ها شده است.

    ادامه مطلب
  • تولید هسته رآکتور اتمی با پرینتر سه بعدی
    تولید هسته رآکتور اتمی با پرینتر سه بعدی
    277 بازدید

    آزمایشگاه ملی اوک ریج (ORNL) که بودجه آن توسط وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا تامین می‌شود، توانسته یک نمونه اولیه از هسته رآکتور هسته‌ای را با پرینتر سه بعدی تولید کند. هدف نهایی این پروژه، تولید یک رآکتور هسته‌ای فول سایز با سنسورها و کنترل‌های ادغام شده با قطعات کمتر برای سال ۲۰۲۳ است.

    ادامه مطلب
  • معرفی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 70
    معرفی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 70
    225 بازدید

    درحقیقت عملکرد بدین صورت است که کارتریجی شامل تعدادی فیلم مخصوص درون دوربین قرار می‌گیرد. پس از گرفته‌شدن عکس، همان فیلم است که از شیار کناری بیرون می‌آید و پس از چند دقیقه قرارگرفتن در معرض نور، کم‌کم عکس ظاهر می‌شود، به همین دلیل گزینه‌ی مناسبی برای عکاسی در مهمانی‌ها و عکس‌های دسته‌جمعی است.

    ادامه مطلب
Showing 637 to 648 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام