×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • بررسی پرینتر لیزری کانن Canon LBP6230dw
    بررسی پرینتر لیزری کانن Canon LBP6230dw
    358 بازدید

    پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS LBP6230dw در زبان ساده یک پرینتر لیزری تک کاره با چاپ سیاه و سفید و سرعت مناسب است. Canon i-SENSYS LBP6230dw از کیفیت چاپ مناسبی نیز برخوردار است بطوریکه دقت چاپ آن 1200 در 1200 نقطه بر اینچ است. این پرینتر قابلیت چاپ دورو داشته که در نوع خود مزیت به حساب می آید. علاوه بر این موارد، داشتن اتصالات USB و شبکه و همچنین WiFi انتخاب مناسبی برای کاربران اداری و خانگی برای چاپ تک رنگ است.

    ادامه مطلب
  • بارکد چه اطلاعاتی به ما می دهد؟
    بارکد چه اطلاعاتی به ما می دهد؟
    301 بازدید

    استفاده از سیستم های بارکد یک انقلاب در حوزه کنترل محصولات ، قیمت و حتی موجودی آنها بود که امروزه تمامی مشاغل و موسسات از آن استفاده می کنند. در واقع بارکدها یک سیستم مدیریت متمرکز محسوب شده که در آن یک سیستم نرم افزاری رایانه‌ای به سازمان ها اجازه می دهد تا کارایی و بهره‌وری خود را افزایش دهند.

    ادامه مطلب
  • آموزش تغییر فرمت فایل‌های اسکرین شات به .jpg در سیستم‌عامل مک
    آموزش تغییر فرمت فایل‌های اسکرین شات به .jpg در سیستم‌عامل مک
    280 بازدید

    یکی از فرمت‌های تصویری، فرمت PNG است. کیفیت عکس‌های با فرمت PNG بسیار بالا است اما حجم آن‌ها زیاد است. در سیستم‌عامل مک تصویرهای اسکرین شات با فرمت PNG ذخیره می‌شوند.

    ادامه مطلب
  • طول عمر حافظه فلش یا فلش مموری چقدر است؟
    طول عمر حافظه فلش یا فلش مموری چقدر است؟
    398 بازدید

    از حافظه‌های فلش یو اس بی گرفته تا کارت‌های حافظه و فضاهای ذخیره‌سازی داخلی از نوع فلش، یکی از مهمترین سؤالاتی که همواره برای کاربران آن‌ها مطرح بوده، طول عمر این ابزارهای ذخیره‌سازی است. با اینکه مقاومت این نوع حافظه‌ها در برابر انواع آسیب‌های فیزیکی و نرم افزاری به مرور زمان افزایش یافته اما هنوز هم عمر محدودی دارند و نمی‌توان برای همیشه از آن‌ها استفاده کرد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره لیزری Canon MF217w
    بررسی پرینتر چندکاره لیزری Canon MF217w
    657 بازدید

    کارشناسان ما توصیه می کنند برای چاپ رنگی تصاویر و نمودارها بهتر است از نوع جوهر افشان استفاده کنید. پرینتر چندکاری لیزری Canon i-SENSYS MF217w تنها 11.5 کیلوگرم وزن دارد و چهار عملیات اسکن، کپی، پرینت و فکس را هم انجام می‌دهد. اندازه های 390mm x 441mm x 360mm ابعاد این پرینتر چند کاره را نشان می دهند.

    ادامه مطلب
  • آموزش راه اندازی نرم افزار hp smart
    آموزش راه اندازی نرم افزار hp smart
    171 بازدید

     توسط نرم افزار HP Smart  می توانید با اتصال مستقیم گوشی به چاپگر دستور های چاپ را برای پرینتر hp ارسال کرده و یا به واسطه آن از طریق پرینتر چند کاره اچ پی اسناد و مدارک را اسکن و یا مشکلات و خطاهای پرینتر را بررسی کنید

    ادامه مطلب
  • رفع مشکلات پرینتر hp
    رفع مشکلات پرینتر hp
    357 بازدید

    با استفاده از مقاله رفع مشکلات پرینتر hp میتوانید مشکل پرینتر hp خود را جستجو کرده و بر اساس مراحل عنوان شده برای رفع مشکل اقدام کنید همچنین این امکان وجود دارد تا از نرم افزار HP Printer and Scaner Doctor استفاده کنید و به سادگی نوع خطا یا مشکل پیش رو را دریابید.

    ادامه مطلب
  • پرینتر hp در ویندوز کار نمی کند
    پرینتر hp در ویندوز کار نمی کند
    328 بازدید

    تصور کنید در یک جلسه کاری بسیار به مهم هستید و فقط چند ثانیه زمان دارید تا یک قرارداد کاری را چاپ کرده و به امضاء طرفین برسانید ناگهان با این مشکل برخورد می‌کنید که پرینتر اچ پی در ویندوز کار نمی کند

    ادامه مطلب
  • بررسی و رفع مشکل خطای پرینتر HP M26a
    بررسی و رفع مشکل خطای پرینتر HP M26a
    514 بازدید

    در  پنل مدیریت مدل hp M26a تعدادی چراغ و دکمه وجود دارد که هر یک از آنها کارایی خاصی داشته و نشان دهنده مطلب خاصی در پرینتر hp می باشد.

    ادامه مطلب
  • حفاظت از شبکه در مقابل هکرها
    حفاظت از شبکه در مقابل هکرها
    322 بازدید

    شرکت های بزرگ همیشه نگران این هستند که خطر حمله به شبکه توسط هکر ها را چگونه می توان کنترل کرد باید در نظر داشت که یکی از اهداف هکرها در حمله به شبکه های گسترده کامپیوتری درگاه کابل نتورک در پرینترهای تحت شبکه می باشد بنابراین لازم است تا راهکارهای لازم در خصوص حفاظت از شبکه در مقابل هکرها را آموخته و تدابیر لازم را در این خصوص اعمال نمایید

    ادامه مطلب
  • ریست کردن پرینتر hp
    ریست کردن پرینتر hp
    285 بازدید

    ریست کردن پرینتر hp به منزله پاک کردن تمامی تغییرات و تنظیماتی است که توسط کاربر روی پرینتر انجام شده و این امکان را مهیا میکند تا همه تغییرات انجام شده روی پرینتر hp به حالت اولین روزی که چاپگر را خریداری کرده اید برگردانید ، به عبارت دیگر با ریست کردن پرینتر hp تمامی تنظیمات و تغییرات ایجاد شده در آن به حالت تنظیمات کارخانه باز میگیرد .

    ادامه مطلب
  • خطاهای ناشی از آسیب دیدن بورد فرمتر در پرینتر اچ پی
    خطاهای ناشی از آسیب دیدن بورد فرمتر در پرینتر اچ پی
    206 بازدید

    برد فرمتر به عنوان اصلی ترین قطعه در پرینتر اچ پی وظیفه مدیریت و پردازش تمامی دستورها و کنترل همه قطعات پرینتر را بر عهده دارد. به عبارت بهتر از این برد می توان به عنوان مغز پرینتر نام برد. چرا که تمامی ورودی ها و خروجی ها یا مستقیماٌ به فمتر وارد میشوند و یا از طریق مدارهای واسط به این برد میرسند و توسط آن ارزیابی میگردند.

    ادامه مطلب
Showing 469 to 480 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام