×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • بازطراحی کامپیوترهای مک اپل با نسل دوم نمایشگر تاچ بار همراه خواهد بود
    بازطراحی کامپیوترهای مک اپل با نسل دوم نمایشگر تاچ بار همراه خواهد بود
    123 بازدید

    بر اساس اختراع ثبت‌شده، اپل در حال توسعه‌ی نسل دوم نمایشگر تاچ بار مبتنی بر فناوری فورس تاچ، برای استفاده در نسل بعدی کامپیوترهای مک است.

    ادامه مطلب
  • آموزش نصب برنامه‌ آیفون و آیپد در مک مجهز به پردازنده M1 اپل
    آموزش نصب برنامه‌ آیفون و آیپد در مک مجهز به پردازنده M1 اپل
    152 بازدید

    معرفی مک‌های جدید مجهز به تراشه‌ی M1 اپل، همه را هیجان‌زده کرده و در طول چند روز گذشت،ه عملکرد و عمر باتری این دستگاه‌ها مورد ستایش قرار گرفته است. مک بوک ایر جدید، مک بوک پرو و مک بوک مینی مجهز به نخستین تراشه مبتنی بر ARM اپل هستند که می‌توانند برنامه‌های آیفون و آیپد را اجرا کنند؛ این مسئله به‌ علت معماری مشابه macOS ،iOS و همچنین iPadOS امکان‌پذیر شده است.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره جوهر افشان Canon PIXMA G2411
    بررسی پرینتر چندکاره جوهر افشان Canon PIXMA G2411
    288 بازدید

    محصول Canon PIXMA G2411 یک پرینتر جوهر افشان است. احتمالا با دیدن یا شنیدن نام جوهر افشان ترس هر بار شارژ یا تعویض کارتریج را خواهید داشت، اما باید عرض کنم که این محصول فقط در دسته جوهر افشان قرار دارد و هیچ خبری از کارتریج نیست. درحقیقت کمپانی کانن برای محصولات سری G به جای کارتریج از مخزن (تانک) های جوهر استفاده کرده است که با پایان رسیدن هر کدام از مخازن با بطری هایی که در بسته بندی پرینتر دارید می توانید آن مخزن را پر از جوهر نمایید. شایان ذکر است که این جوهرها در بازار موجود هستند.

    ادامه مطلب
  • ریست کردن پسورد در پرینتر hp سری M401 و M402
    ریست کردن پسورد در پرینتر hp سری M401 و M402
    194 بازدید

    با توجه به اینکه ریست کردن پسورد در پرینتر hp سری M401 و M402 متناسب با نوع دستگاه و قابلیت های آن (دو گونه صفحه نمایش متفاوت) تهیه و تولید شده است لذا باید توجه داشت که برای ریست کردن پسورد در پرینتر اچ پی لازم است تا روش ریست کردن پسورد یا پاک کردن پسورد به صورت سخت افزاری را بر اساس مدل دستگاه پیش به درستی پیش ببرید

    ادامه مطلب
  • نصب و راه اندازی پرینتر hp از طریق ارتباط بیسیم
    نصب و راه اندازی پرینتر hp از طریق ارتباط بیسیم
    365 بازدید

    توجه داشته باشید که برای نصب و راه اندازی پرینتر hp از طریق ارتباط بیسیم یا وای فای لازم است تا درایورها و فایل های نرم افزار مربوط به پرینتر  را دانلود کرده تا در هنگام نصب و راه اندازی پرینتر گزینه ارتباط بی‌سیم را انتخاب کنید

    ادامه مطلب
  • افزودن قابلیت جستجوی پست ها با کلمات کلیدی به اینستاگرام
    افزودن قابلیت جستجوی پست ها با کلمات کلیدی به اینستاگرام
    339 بازدید

    ابزار قدرتمند اینستاگرام می‌تواند به کاربران کمک کند تا فالوور بالایی جذب کنند و همچنین استفاده از هشتگ ها را کمتر خواهد کرد. این ابزار با در نظر گرفتن عواملی مانند زمان اشتراک گذاری پست، کپشن مربوط به آن و همچنین ویدئو و عکس های ثبت‌شده و با کمک یادگیری ماشینی محتوای مورد نظر را به کاربر نمایش می دهد.

    ادامه مطلب
  • آموزش تغییر نوع عملکرد کلید Fn در لپ‌تاپ‌های ویندوزی و مک
    آموزش تغییر نوع عملکرد کلید Fn در لپ‌تاپ‌های ویندوزی و مک
    357 بازدید

    صفحه‌کلیدهای مدرن لپ‌تاپ و کامپیوتر رومیزی به مجموعه‌ای از کلیدهای چندمنظوره در ردیف عملکردها (Functions) مجهز هستند. این کلیدها می‌توانند کارهایی خاص، همانند تنظیم صدا و پخش و برخی از قابلیت‌های سخت‌افزاری را فعال و به‌عنوان کلیدهای کلاسیک F1-F12 عمل کنند؛ اما عملکرد آن‌ها هم‌زمان نخواهد بود.

    ادامه مطلب
  • بررسی دستگاه کپی سه کاره توشیبا مدل 2303A
    بررسی دستگاه کپی سه کاره توشیبا مدل 2303A
    435 بازدید

    دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 2303A دارای سینی تغذیه کاغذ با ظرفیت 350 برگ است و می تواند کاغذ مورد نیاز خود را به صورت خودکار انتخاب کند. این دستگاه کپی باکیفیت می تواند بر روی کاغذ هایی با ابعاد A3, A4, A5, A6 عملیات چاپ و یا کپی انجام دهد

    ادامه مطلب
  • تفاوت مدلهای مختلف در پرینتر اچ پی
    تفاوت مدلهای مختلف در پرینتر اچ پی
    189 بازدید

    قطعاً این سوال نیز در ذهن شما شکل گرفته است که چرا پرینتر های اچ پی در تنوع ظاهر و مدل های متفاوت تولید و ارائه شده است بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا با مطالعه مقاله پایین تفاوت مدلهای مختلف در پرینتر اچ پی را دریافته در انتخاب پرینتر مناسب از این مطالب بهره برداری کنید

    ادامه مطلب
  • بررسی و رفع خطا Fuser Error 50-2 در پرینتر لیزری HP
    بررسی و رفع خطا Fuser Error 50-2 در پرینتر لیزری HP
    249 بازدید

    در خصوص بررسی و رفع خطا Fuser Error 50.2 در پرینتر لیزری HP باید دانست که چون دلایل کاملا متفاوتی برای ایجاد این خطا وجود دارد لذا روشهای برطرف شدن آن نیز متفاوت است اما در زیر برخی راهکارها برای رفع خطا Fuser Error 50.2 در پرینتر لیزری HP بیان شده است.

    ادامه مطلب
  • چگونه حسگر دوربین عکاسی خود را تمیز کنیم؟
    چگونه حسگر دوربین عکاسی خود را تمیز کنیم؟
    334 بازدید

    تمیز کردن حسگر چندان سخت نیست و شاید لازم باشد تا هر عکاس حرفه‌ای نحوه‌ی انجام آن را یاد داشته باشد. لذا برای درک بهتر این موضوع حتما ویدئو را نگاه کنید که شیوه‌های عملی نظافت حسگر را نشان می‌دهد.

    ادامه مطلب
  • آموزش فعال‌سازی Chrome Actions برای تایپ دستور در نوار آدرس گوگل کروم
    آموزش فعال‌سازی Chrome Actions برای تایپ دستور در نوار آدرس گوگل کروم
    560 بازدید

    درحال‌حاضر گوگل کروم را می‌توان به‌عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین مرورگر اینترنت در میان کاربران جهان معرفی کرد. در حقیقت مرورگر کروم مورد علاقه توسعه‌دهندگان بوده و قابل اعتماد است؛ این مسئله به دلیل تلاش مداوم گوگل برای ارائه ویژگی‌های جدید به وجود آمده است. آخرین نسخه مرورگر کروم (v87) دارای قابلیت‌های جدید و مفیدی است، اما یکی از ویژگی‌های آن که با نام Chrome Actions شناخته می‌شود، توجه را بیشتر از سایر قابلیت‌ها به خود جلب کرده است.

    ادامه مطلب
Showing 445 to 456 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام