×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • انواع چاپگر از نظر رنگ(سیاه و سفید)
    انواع چاپگر از نظر رنگ(سیاه و سفید)
    113 بازدید

    این نوع چاپگرها فقط دارای رنگ مشکی می‌باشند، برای چاپ عکس زیاد مناسب نیستند و بیشتر از آن‌ها برای چاپ مقاله و نمودار استفاده می‌شود.

    ادامه مطلب
  • همه گیر شدن پرینتر های سه بعدی
    همه گیر شدن پرینتر های سه بعدی
    101 بازدید

    چاپگر سه بعدی شما می‌ تواند چیزهای شگفت ‌انگیزی تولید کند. با این حال، همۀ ما با لحظه‌های اعصاب خردکنی برخورد کرده‌ ایم که چاپ سه بعدی یک قطعه به ظاهر ساده منجر به دردسرهای زیاد می‌شود و نمی توان آن را موفقیت آمیز پرینت کرد.

    ادامه مطلب
  • لیست رایج ترین خطاهای پرینتر سه بعدی FDM
    لیست رایج ترین خطاهای پرینتر سه بعدی FDM
    110 بازدید

    در بخشهایی از راهنمای آموزشی زیر نیازمندید که تغییراتی سخت افزاری یا نرم افزاری در پرینتر انجام دهید، بنابراین قبل از هر گونه دستکاری، حتما با شرکت تولید کننده پرینتر خود مشورت کنید تا مطمئن شوید گارانتی دستگاه را نقض نکرده یا ناخواسته صدمه ای به چاپگر وارد نخواهید کرد.

    ادامه مطلب
  • مشکلات چاپ سه بعدی FDM: هیچ چیزی چاپ نمی شود
    مشکلات چاپ سه بعدی FDM: هیچ چیزی چاپ نمی شود
    124 بازدید

    ممکن است هر چه تلاش کنید پرینتر شما شروع به کار نکند و هیچ فیلامنتی از هات اِند دستگاه خارج نشود. دلایل احتمالی بروز این مشکل متعدد است.

    ادامه مطلب
  • تمیزکاری نازل پرینتر سه بعدی
    تمیزکاری نازل پرینتر سه بعدی
    110 بازدید

    برای این کار می توانید از متریال های ABS و Nylon استفاده کنید؛ Nylon نتایج بهتر و ثابت تری می دهد زیرا نقطۀ ذوب بالاتری دارد.

    ادامه مطلب
  • علت بروز مشکل عدم مکان یابی نازل اکسترودر چیست؟
    علت بروز مشکل عدم مکان یابی نازل اکسترودر چیست؟
    162 بازدید

    اگر این مشکل در یک چاپگر جدید رخ دهد، این احتمال می رود که مشکلی در پیکربندی وجود داشته باشد.دوباره مراحل نصب را انجام دهید و مطمئن شوید که نسخۀ فریمور (برنامه ثابت افزار یا همان برنامه نصبی درایورها) با چاپگرتان سازگاری دارد.

    ادامه مطلب
  • شکسته شدن رشته فیلامنت
    شکسته شدن رشته فیلامنت
    102 بازدید

    این مشکل بیشتر در چاپگرهایی با سبک تغذیۀ Bowden یا اکستروژن جدا (غیر مستقیم) رخ می دهد تا پرینترهای با سبک تغذیۀ مستقیم (Direct Drive)، زیرا در آنها معمولا بخش منتقل کننده فیلامنت پنهان و فاصله دار است و شکستگی ها بلافاصله آشکار نمی شود.

    ادامه مطلب
  • مشکلات چاپ سه بعدی FDM: چاپ خراب می شود
    مشکلات چاپ سه بعدی FDM: چاپ خراب می شود
    160 بازدید

    همه چیز عالی به نظر می رسیده، اما نهایتا چاپ به دلایلی نامعلوم خراب شده است. شاید مدل به بستر نمی چسبد یا اکسترود فیلامنت متوقف شده باشد یا در اسلایسر ناخواسته تنظیمات چاپ را با متریال ABS نهایی کرده اید در حالیکه پرینت با فیلامنت PLA در حال انجام است؛ این نوع از مشکلات در چاپ سه بعدی رایج هستند.

    ادامه مطلب
  • علت بروز عدم چسبندگی بستر پرینت سه بعدی چیست؟
    علت بروز عدم چسبندگی بستر پرینت سه بعدی چیست؟
    111 بازدید

    شایع ترین علت این است که کف مدل پیوند درستی با سطح بستر ایجاد نمی کند. فیلامنت برای چسبیدن به بستر نیاز به یک بافت پایه با شکل هندسی مناسب دارد، بنابراین برای حل این مشکل باید سطح پیوند بهتری ایجاد کنید.

    ادامه مطلب
  • رزولوشن یا وضوح تصویر چیست؟
    رزولوشن یا وضوح تصویر چیست؟
    14 بازدید

    رزولوشن یا وضوح تصویر اندازه‌گیری تعداد پیکسل‌ها یا عناصر تصویر است که می‌توانند روی نمایشگر یا حسگر دوربین قرار بگیرند. رزولوشن در واقع میزان شفافیت یک تصویر را مشخص می‌کند. این ویژگی یکی از معیارهای مهم در انتخاب لپ تاپ و تلویزیون و به طور کلی نمایشگرهاست.

    ادامه مطلب
  • ایرادات دستگاه پرینتر Multi Function
    ایرادات دستگاه پرینتر Multi Function
    103 بازدید

    چونکه مخازن جوهر یا تونری که اسکنر،کپی و پرینتر از آن استفاده می کنند یکی است. برای استفاده از جوهر یا تونر رنگی مشکل به وجود خواهد آمد.به همین دلیل، بسیاری از پرینترهای چند کاره تنها با قابلیت چاپ سیاه و سفید عرضه می شوند.

    ادامه مطلب
  • وضوح تصویر
    وضوح تصویر
    97 بازدید

    وضوح تصویر مجموع پیکسل‌های نشان داده شده توسط یک تصویر دیجیتال است که به صورت نسبت عرض و ارتفاع بیان می‌شود. به عنوان مثال یک تصویر با وضوح 1920*1080 در مجموع دارای 2073600 پیکسل است (که معمولا به عنوان یک تصویر 2 مگاپیکسلی از آن یاد می‌شود).

    ادامه مطلب
Showing 1921 to 1932 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام