×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • پرینت گرفتن مستقیم از دوربین DSLR
    پرینت گرفتن مستقیم از دوربین DSLR
    219 بازدید

    اگر می خواهید عکسی با کیفیت بالا و با استفاده از دوربین دیجیتالی SLR خود گرفته و آن را چاپ کنید، با ما همراه باشید. در این مطلب در مورد برخی از قابلیت ها و روش های موجود که به شما امکان پرینت گرفتن مستقیم از طریق دوربین DSLR را می دهد صحبت خواهیم کرد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP M28w
    بررسی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP M28w
    261 بازدید

    پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M28w قابلیت انجام پرینت ، اسکن و کپی اسناد و عکس را دارد. می توان گفت این پرینتر لیزری مدل بهینه شده سری HP M15 می باشد که قابلیت های اسکن و کپی به آن اضافه شده است.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L310
    بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L310
    273 بازدید

    پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L310 از مخزن جوهر بجای کارتریج های پر دردسر استفاده می کند. دیگر احتیاجی به کارتریج نیست. تانک جوهر بطور میانگین می تواند تا 4500 برگ چاپ سیاه و سفید و 7500 برگ چاپ رنگی را به چاپ برساند. رزولوشن (دقت) چاپ 5760×1440 dpi می باشد که کاملاً کیفیت خود را در چاپ متون و عکس ها نمایان می کند.

    ادامه مطلب
  • روش­های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی
    روش­های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی
    276 بازدید

    اولین موردی که باید به آن توجه کنید آرم سامسونگ است که باید روی بدنه آداپتور حک شده باشد. اگر آداپتور مورد نظر بدون آرم بود یا بجای حک شدن آرم روی بدنه برچسبی با نام سامسونگ داشت بدانید که این آداپتور 100 درصد تقلبی است.

    ادامه مطلب
  • گوگل دوپلکس چیست
    گوگل دوپلکس چیست
    240 بازدید

    گوگل دوپلکس، یک فناوری جالب و در عین حال ترسناک، به یک روبات انسان نما مجهز است و در مکالمه‌ای با یک انسان آنقدر طبیعی رفتار کرده که طرف انسانی به ذهنش خطور نکرده که در حال مکالمه با یک روبات بوده است. دمویی که از این فناوری در رویداد Google I/O 2018 پخش شد، افراد زیادی را وحشت زده کرد، اگرچه که باعث جلب توجه افراد زیادی هم شد.

    ادامه مطلب
  • چگونه رنگ تب کروم را تغییر دهیم؟
    چگونه رنگ تب کروم را تغییر دهیم؟
    258 بازدید

    تب‌ها بخش مهمی از گوگل‌ کروم هستند و کنترل و مدیریت آن‌ها کارکردن با اینترنت را برایمان آسان‌تر می‌کند. ممکن است هرروز برای انجام کارهای اینترنتی از مرورگر کروم استفاده کنید. درادامه، برای تنوع‌بخشی به ظاهر یکنواخت این مرورگر، سه راهکار ارائه دادیم تا بتوانید به سلیقه‌ی خود رنگ تب‌های آن را تغییر دهید.

    ادامه مطلب
  • بررسی دستگاه کپی کانن Canon 2204
    بررسی دستگاه کپی کانن Canon 2204
    320 بازدید

    دستگاه کپی کانن مدل Canon imageRUNNER 2204 یک ابزار سه کاره است که دارای قابلیت های کپی، اسکن و چاپ می باشد و برای افرادی که به دنبال خرید یک دستگاه کپی به صرفه و جمع و جور برای دفتر خود هستند، یک گرینه ایده آل خواهد بود. 

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر لیزری اچ پی HP M12a
    بررسی پرینتر لیزری اچ پی HP M12a
    255 بازدید

    پرینتر HP LaserJet Pro M12A یکی از ارزانترین و کوچکترین پرینترهای لیزری برند HP است. بنابر این با توجه به کیفیت ساخت و عملکرد قابل اعتماد آن، به راحتی می‎ توانید در فضا و بودجه صرفه جویی کنید.

    ادامه مطلب
  • پوشش 5٪ صفحه به چه معنی است؟
    پوشش 5٪ صفحه به چه معنی است؟
    200 بازدید

    آن طور که تا اینجا مشخص شد داشتن چاپ با حدود پوشش 5٪ صفحه دشوار خواهد بود. اما چند مورد وجود دارد که با رعایت آنها می‎توانید اندکی به دوام بیشتر تونر خود کمک کنید.

    ادامه مطلب
  • آیا استفاده از لپ‌تاپ در حین شارژ کار درستی است؟
    آیا استفاده از لپ‌تاپ در حین شارژ کار درستی است؟
    304 بازدید

    عمر یک باتری لیتیم-یون که امروزه در در اکثر دستگاه‌های هوشمند،‌ از جمله لپ‌تاپ‌ها به کار گرفته می‌شود در حالت کلی با دو فاکتور مهم سنجیده می‌شود: یکی تعداد دفعات شارژ و دیگری میزان شارژ شدن. در واقع، هر باتری‌ای که تولید می‌شود برای تعداد دفعات شارژ محدود و مشخصی کارایی خواهد داشت. البته اینکه در طول عمر یک باتری چند بار می‌توان آن را شارژ کرد، به نوع شارژ کردن آن بستگی دارد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus
    بررسی پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus
    606 بازدید

    پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus یکی از پر مصرفترین های پرینترهای سوزنی موجود است. این برند سابقه ای طولانی در تولید پرینترهای سوزنی داشته و این مدل نیز هنوز به خوبی مدل های قدیمی تر خود جواب خود را پس می دهد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره جوهر افشان اچ پی HP 4675
    بررسی پرینتر چندکاره جوهر افشان اچ پی HP 4675
    337 بازدید

    این پرینتر با طراحی منحصر به فرد و جمع و جور خود در نگاه اول شبیه به یک دستگاه چند کاره نیست. اما باید بدانید که این دستگاه قادر به پرینت، اسکن، کپی و حتی فکس بوده و به غیر از اینها، فناوری ADF برای سرعت بخشیدن به اسکن و کپی روی آن تعبیه شده است.

    ادامه مطلب
Showing 589 to 600 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام