×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • بررسی پرینتر چندکاره لیزری Samsung Xpress M2070FW
    بررسی پرینتر چندکاره لیزری Samsung Xpress M2070FW
    232 بازدید

    با پیشرفت صعودی مهندسان در راستای تکنولوژی محصولاتی ساخته و روانه بازار گردید که توانایی انجام چندین عمل را دارند. پرینتر چندکاره لیزری Samsung Xpress  M2070FW توسط برند نام آشنای سامسونگ طراحی شده است که سه عمل اصلی اداری یعنی کپی، اسکن و پرینت را انجام می دهد. اتصال به WiFi و NFC دو مزیت مهم در این دستگاه است که سبب محبوبیت بیشتر در ادارات و شرکت های کوچک شده است. این نوع پرینتر به دلیل تک رنگ بودن مصرف نسبتا پایینی دارد.

    ادامه مطلب
  • هرآنچه درباره باتری قلمی باید بدانید
    هرآنچه درباره باتری قلمی باید بدانید
    259 بازدید

    باتری‌های قلمی سال‌ها است نیروبخش طیف وسیعی از لوازم الکترونیکی خانگی هستند و هرچند در این مدت از لحاظ ظاهری تغییر چندانی نکرده‌اند، اما تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آن‌ها کاملا دگرگون شده است. این باتری‌ها که درواقع نوعی پیل خشک سیلندری هستند، در ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر لیزری اچ پی HP M201dw
    بررسی پرینتر لیزری اچ پی HP M201dw
    418 بازدید

    M201dw کاملاً مشکی است! همین رنگ مشکی باعث شده تا حس مدرن و تکنولوژیک به محیط کار شما دهد. سینی نگهدارنده خروجی کاغذ آن همانند اکثر پرینترهای موجود به طور کامل باز و بسته می شود. پنل نمایشگر آن در جلوی پرینتر بطور جدا طراحی شده که البته در جای خود ثابت است.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر مخصوص چاپ عکس کانن Canon SELPHY CP1300 بدون ست کارتریج
    بررسی پرینتر مخصوص چاپ عکس کانن Canon SELPHY CP1300 بدون ست کارتریج
    267 بازدید

    پرینتر کانن SELPHY  CP1300 یکی دیگر از سری پرینترهای مخصوص چاپ عکس برند Canon ، که یک پرینتر کم حجم است و جانشینی برای محصول گذشته این شرکت که CP1200 نام داشت، می باشد.

    ادامه مطلب
  • نحوه تمیز کردن پرینتر جوهر افشان در 6 مرحله
    نحوه تمیز کردن پرینتر جوهر افشان در 6 مرحله
    393 بازدید

    ما توصیه می کنیم که یک پرینتر حداقل یک بار در سال تمیز شود. به همین دلیل در ادامه در مورد چگونگی تمیز کردن یک پرینتر جوهر افشان توضیح خواهیم داد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP M28a
    بررسی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP M28a
    307 بازدید

    بدنه آن از جنس پلاستیک و کاملاً سفید طراحی شده و رنگ دیگری ندارد. پنل دکمه ها و یک نمایشگر LED تک رنگ نیز در سمت چپ و بالای دستگاه تعبیه شده است. این پنل شامل دکمه های تخت مدیریتی کپی، روشن کردن دستگاه، اتصال بی سیم و… می باشد.

    ادامه مطلب
  • OCR چیست و چگونه کار می‌کند؟
    OCR چیست و چگونه کار می‌کند؟
    240 بازدید

    فناوری OCR به زبان ساده نرم‌افزاری است که به‌صورت خودکار، متن چاپ شده را تحلیل کرده و آن را به فرمی تبدیل می‌کند که کامپیوتر به‌راحتی توانایی پردازشش را داشته باشد.

    ادامه مطلب
  • آموزش رفع مشکل زیرنویس فارسی در VLC و KMPlayer
    آموزش رفع مشکل زیرنویس فارسی در VLC و KMPlayer
    200 بازدید

    بدون تردید، باید این دو برنامه‌ی پخش را محبوب‌ترین و البته پرکاربردترین پلیرهای فیلم و سریال در میان کاربران معرفی کنیم، اما این دلیل نمی‌شود که از مشکلات و ناسازگاری احتمالی آن‌ها با برخی زیرنویس‌ها بتوانیم به‌راحتی بگذریم. در این مقاله، قصد داریم روش رفع مشکل زیرنویس فارسی در VLC و KM Player و درادامه، راه‌حل‌های رفع مشکل زیرنویس فارسی در اندروید را بررسی کنیم.

    ادامه مطلب
  • مواد شیمیایی تشکیل دهنده تونر
    مواد شیمیایی تشکیل دهنده تونر
    367 بازدید

    همانطور که قبلاً توضیح دادیم، تونر ماده ای است که برای چاپ در دستگاه های لیزری روی کاغذ ذوب می شود. عمده مواد تشکیل دهنده تونر، پلاستیک است. پلاستیک دو مزیت دارد: یکی اینکه بهر شکل و شمایلی در می آید و دیگر اینکه بعد از ذوب شدن و سفت شدن براحتی تغییر شکل نمی دهد، مگر با حرارت.

    ادامه مطلب
  • نحوه پرکردن یک کارتریج پرینتر جوهر افشان
    نحوه پرکردن یک کارتریج پرینتر جوهر افشان
    398 بازدید

    جوهر پرینتر یکی از گران ترین مواد مصرفی است که شما در هنگام اتمام کارتریج جوهر افشان خود با آن رو به رو می شوید. با دوربین جدید دیجیتال خود ده ها عکس گرفته اید، آنها را بر روی کامپیوتر خود می ریزید، چند تا از آن ها را چاپ می کنید و ناگهان: کارتریج پرینتر، جوهر تمام می کند. اگر به جای خرید کارتریج جدید، به دنبال روشی برای شارژ کارتریج خود هستید، می توانید به معنای واقعی کلمه هزاران تومان در جوهر پرینتر خود صرفه جویی کنید.

    ادامه مطلب
  • راهنمای پرینترهای EcoTank کمپانی Epson
    راهنمای پرینترهای EcoTank کمپانی Epson
    353 بازدید

    محصولات سری EcoTank این شرکت یکی از مدل های پرطرفدار پرینترهای جوهر افشان آنها می باشد، که با بهره گیری از یک طراحی مخزن جوهر خلاقانه، باعث می شود دور ریز دستگاه کمتر شده و همچنین پر کردن آن راحت تر گردد. گستره وسیعی از مدل های EcoTank در بازار موجود است، که شامل هر دو مورد رنگی و تک رنگ، ابعاد A3 و A4، و حتی پرینترهای مخصوص چاپ عکس می باشد.

    ادامه مطلب
  • هر چند وقت یکبار باید دستگاه کپی خود را عوض کنیم؟
    هر چند وقت یکبار باید دستگاه کپی خود را عوض کنیم؟
    278 بازدید

    اولین چیزی که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک دستگاه کپی جدید برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر بررسی کنید، شناختن کسب و کارتان می باشد. این موضوع که مجموعه شما چگونه اداره می شود و دستگاه کپی شما در ساختار کلی آن چقدر نقش دارد ؟ 

    ادامه مطلب
Showing 565 to 576 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام