×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • آموزش کامل نحوه ساخت تم برای مرورگر گوگل کروم
    آموزش کامل نحوه ساخت تم برای مرورگر گوگل کروم
    274 بازدید

    برای اینکه بتوانید تم دلخواه خود را در مرورگر کروم ایجاد کنید، به یک ابزار ویژه به نام Theme Creator نیاز دارید. پس قبل از هر کاری ابتدا باید با مراجعه به لینک زیر، ابزار Theme Creator را بر روی مرورگر خود نصب کنید (لینک مربوط به فروشگاه کروم است و این ابزار در قالب یک اپ به مرورگر اضافه خواهد شد).

    ادامه مطلب
  • همه چیز درباره ی پرینتر حرارتی
    همه چیز درباره ی پرینتر حرارتی
    348 بازدید

    پرینتر حرارتی چاپ برچسب‌های با موم آب‌شده را انجام می‌دهد. نوارهای به کار رفته در پرینترهای حرارتی، از جنس نایلون و پلی‌استر و پلاستیک هستند.. این چاپگر تصاویر نسبتا چسبناک ماندگاری را  ارائه می کند. اصلی‌ترین بخش هر پرینتر حرارتی که عرض نوار کاغذی استفاده شده در آن را نیز مشخص می‌کند، printhead آن است.

    ادامه مطلب
  • آموزش امکانات دستگاه کپی
    آموزش امکانات دستگاه کپی
    398 بازدید

    شما احتمالاً بارها در مدرسه یا محل کار خود از یک دستگاه فتوکپی استفاده کرده‌اید. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه این دستگاه نوآورانه فعالیت می‌کند؟ آغاز زندگی فتوکپی زمانی رخ داد که یک مخترع به نام چستر چارلسون به دنبال راهی برای ساده کردن کار خود بود. 

    ادامه مطلب
  • مشکلات بعد از شارژ کارتریج و سوالات کاربردی شما
    مشکلات بعد از شارژ کارتریج و سوالات کاربردی شما
    359 بازدید

    ممکن است مشکل کمرنگ زدن چاپگر دقیقا بعد از شارژ کارتریج اتفاق افتاده باشد. در این صورت در مرحله اول بررسی هایتان، نوع کاغذ را چک کنید. در صورتی که کاغد غیر استاندارد بود از کاغذ معمولی (۸۰ گرم) استفاده کنید. اگر مشکل شما برطرف شد ایراد از کاغذ بوده و کارتریج سالم است.

    ادامه مطلب
  • آموزش کدهای خطای چاپگر HP و نحوه رفع آن ها
    آموزش کدهای خطای چاپگر HP و نحوه رفع آن ها
    306 بازدید

    ظاهر شدن کدهای خطای چاپگر HP معمولاً وقتی که چاپگر شما خطا دارد یا کار نمی کند ، معمول است. چاپگر پیغامی را در چاپگر یا رایانه نشان می دهد. برای جلوگیری از جدی تر شدن مشکل چاپگر ، کدهای خطای رایج HP را پیدا کنید تا به شما در دریافت مشکل مناسب برای اصلاح چاپگر خود با کد خطا ، کمک کند.

    ادامه مطلب
  • تبدیل انواع صوت به متن با نرم افزار ورد
    تبدیل انواع صوت به متن با نرم افزار ورد
    224 بازدید

    به نقل از انگجت، خدمات تبدیل فایل‌های صوتی به متن نرم افزار ورد روز گذشته توسعه یافت تا بتوان فایل‌های صوتی تحت وب را هم از این طریق دریافت کرد و به متن تبدیل کرد. از این طریق به سادگی می‌توان مکالمات روزمره، فایل‌های صوتی سخنرانی و غیره را به متن پیاده شده تبدیل کرد.

    ادامه مطلب
  • وای فای هواپیما چگونه کار می‌کند و چه محدودیت‌هایی دارد؟
    وای فای هواپیما چگونه کار می‌کند و چه محدودیت‌هایی دارد؟
    196 بازدید

    این سؤال را در مواقع دیگری مثل قطعی‌های حتی یک‌ساعته دسترسی‌مان به اینترنت مثلا به‌دلیل قطعی برق یا تمام‌شدن شارژ باتری گوشی‌مان نیز از خودمان می‌کنیم و به‌نظر می‌رسد کمتر کسی آن روزها را به‌یاد بیاورید. گاهی اوقات با کاهش حتی لحظه‌ای سرعت اینترنت این سؤال به ذهنمان خطور می‌کند: در روزهایی که سرعت اینترنت از آیکون H+ بالای صفحه‌ی گوشی‌مان فراتر نمی‌رفت، چگونه می‌توانستیم عادی زندگی کنیم؟  

    ادامه مطلب
  • آموزش نصب آسان پرینتر hp
    آموزش نصب آسان پرینتر hp
    249 بازدید

    با توجه به نیاز مشتریان جهت راهنمایی ها و سرویسهای پس از فروش تصمیم گرفتیم تا با آموزش نصب آسان پرینتر hp در ده گام در زمینه نصب پرینتر hp رسیدگی کنیم.

    ادامه مطلب
  • کارتریج جوهرافشان و تفاوت اصل و غیر اصلی
    کارتریج جوهرافشان و تفاوت اصل و غیر اصلی
    335 بازدید

    اگرچه امروزه هولوگرامهای مشابهی روی جعبه کارتریجهای غیر اصلی قرار گرفته‌اند که با کیفیتی خیلی بالا نیز تولید شده‌اند، ولی همچنان با نمونه اصلی تفاوت‌های فراوانی دارند که بارزترین این تفاوت‌ها را می‌توان در ۳ بعدی بودن هولوگرام و نحوه حرکت لوگو و متن داخل هولوگرام هنگام حرکت دادن جعبه کارتریج دانست. این تفاوت در نمونه‌های مشابه و غیراصلی یافت نمی‌شود.

    ادامه مطلب
  • مانیتور و هرآنچه درباره آن بدانید
    مانیتور و هرآنچه درباره آن بدانید
    351 بازدید

    مانیتوری که در این مطلب بررسی شده است، Hewlett Packard LA2306x است که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. نمایشگر مذکور در زمان خود یکی از محصولات رده‌بالای اداری بود؛ اما کاربرد گیمینگ زیادی نداشت. در مانیتور حاضر مانند تمامی نمایشگرها، شاهد سطرها و ستون‌هایی از نقطه‌های رنگی هستیم که به پیکسل شناخته می‌شوند. این نقطه‌ها چندین بار در ثانیه تغییر رنگ می‌دهند و ترکیب آن‌ها، خروجی روان تصویر را از کامپیوتر به‌‌همراه دارد.

    ادامه مطلب
  • بررسی اسکنر CanoScan LiDE 120
    بررسی اسکنر CanoScan LiDE 120
    233 بازدید

    اسکنر رنگی عکس «CanoScan LiDE 120» ساخت شرکت «کانن» یکی از به‌صرفه‌ترین اسکنرهای تخت این شرکت بوده و برای کسانی طراحی‌ شده است که به دنبال اسکنری برای اسکن عکس هستند و به اسکن اسلاید یا نگاتیو نیازی ندارند.

    ادامه مطلب
  • نحوه کارکرد پرینترهای لیزری چگونه است؟
    نحوه کارکرد پرینترهای لیزری چگونه است؟
    302 بازدید

    سروصدایی که هنگام تبادل اطلاعات و الکتریسیته ایجاد می شود ترکیبی از لوازم مصرفی چاپگر (درام، فیوزینگ، غلطک...) است که باعث چاپ و پرینت می شود.

    ادامه مطلب
Showing 541 to 552 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام