×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • بررسی پرینتر HP cp1025nw
    بررسی پرینتر HP cp1025nw
    116 بازدید

    پرینتر HP CP1025nw دارای ظرفیت سینی کاغذ ۱۵۰ برگ است که آن را برای استفاده های شخصی و همچنین در استفاده‌های اداری کوچک مناسب کرده است.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر HP M227FDN
    بررسی پرینتر HP M227FDN
    147 بازدید

    پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M227FDN به گونه ای طراحی شده است که به دفاتر پرمشغله امکان پرینت، کپی، اسکن و فکس را به راحتی ارائه می دهد. این دستگاه در واقع به گونه ای طراحی شده که در یک فضای کاری جمع و جور قرار بگیرد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر اپسون EcoTank ET-4700
    بررسی پرینتر اپسون EcoTank ET-4700
    102 بازدید

    پرینتر اپسون مدل EcoTank ET-4700 چاپ بدون کارتریج را با مخازن جوهر بزرگ و با قابلیت پر کردن آسان ارائه می دهد. با هر مجموعه جوهر جایگزین یا گنجانده شده 1 تا 2 سال جوهر دریافت می کنید.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر HP Pro 9025e
    بررسی پرینتر HP Pro 9025e
    132 بازدید

    HP OfficeJet Pro 9025e یک چاپگر اداری همه کاره است که برای بسیاری از مصارف به اندازه کافی خوب عمل می کند. این دستگاه تعداد زیادی صفحه سیاه و رنگی تولید می کند که به کاهش هزینه به ازای هر چاپ کمک می کند.

    ادامه مطلب
  • بهترین پرینترهای چاپ عکس (Photo Printer)
    بهترین پرینترهای چاپ عکس (Photo Printer)
    242 بازدید

    شاید در آینده ، كیفیت چاپ عكس با پریتنرهای جوهر افشان به پای پرینترهای Photo برسد، اما حداقل در حال حاضر می توان گفت كه كیفیت چاپ عكس با این دو ، تفاوتهای قابل ملاحظه ای دارد.

    ادامه مطلب
  • انقلابی در دنیا با چاپگر سه بعدی
    انقلابی در دنیا با چاپگر سه بعدی
    202 بازدید

    دیگر آن دوران که یک طرح پیچیده را روی کاغذ چاپ یا رسم میکردیم و صفحات متوالی برایش توضیحات قابل فهم می آوردیم گذشت؛ فکرت را حقیقی کن! هر آنچه که فکرش را میکنیم امروزه میتوانیم تولیدش بکنیم، بدون هیچ محدودیتی.

    ادامه مطلب
  • اتصالات پرینتر
    اتصالات پرینتر
    225 بازدید

    پرینترهایی که تحت یک گروه کاری فعالیت می کنند نیز از پرینت تحت شبکه با استفاده از کابل Ethernet با اتصال RJ-45 پشتیبانی می کنند. برای جابجایی بهتر، مدلهای بسیاری از پرینت بی سیم با استفاده از اینفرارد، Wi-Fi قرار داده شده در سرور و چاپ تحت سیستم ابری پشتیبانی می کنند.

    ادامه مطلب
  • پرینترهای جیبی
    پرینترهای جیبی
    110 بازدید

    اين محصول كه به اندازه كف دست است به سادگي در يك كيف دستي جاي مي گيرد. اين چاپگر قادر به چاپ عكسهايي تا سايز 7.6*5.1 سانتيمتر(2*3 اينچ) مي باشد.

    ادامه مطلب
  • چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
    چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
    203 بازدید

    اکثر پرینترهای جوهرافشان که تولیدکنندگان در بازار به عنوان پرینترعکس(photo printer) عرضه میکنند، از نوع عمومی است و برای چاپ متن، گرافیک و عکس استفاده می‌شود.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر Kyocera P2040DN
    بررسی پرینتر Kyocera P2040DN
    250 بازدید

    همه پرینترهای Kyocera با در نظر گرفتن عملکرد و طول عمر ساخته شده اند. شکل مربعی چاپگر که به گونه ای خاص طراحی شده است که تا حد امکان قوی و بادوام باشد، از مقاومت آن در برابر آسیب اطمینان می دهد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر Brother J4335DW
    بررسی پرینتر Brother J4335DW
    241 بازدید

    Brother MFC-J4335DW ، به حداقل رساندن پر کردن مجدد کمک می کند و هزینه های جاری را کاهش می دهد. کیفیت ساخت بسیار خوب و مستحکم است و دسترسی آسان به کارتریج های جوهر و گیر کردن کاغذ بالقوه وجود دارد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر Epson WF-4830
    بررسی پرینتر Epson WF-4830
    207 بازدید

    Epson WorkForce Pro WF-4830 یک چاپگر جوهرافشان همه کاره با ویژگی های برجسته در اسکن است. به نظر می رسد این پرینتر به خوبی ساخته شده و دسترسی آسان به کاغذ را از طریق یک پانل قابل جابجایی در پشت خود فراهم می کند.

    ادامه مطلب
Showing 2101 to 2112 of 2135 (178 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام