×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • بررسی پرینتر HP M477
    بررسی پرینتر HP M477
    100 بازدید

    HP LaserJet Pro M477 که کاملا مناسب دفاتر کوچک و متوسط ​​است، فضای کوچکی را با ساختاری قوی و طیف وسیعی از عملکردها ترکیب می کند.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر canon MF421DW
    بررسی پرینتر canon MF421DW
    168 بازدید

    پرینتر Canon i-Sensys MF421DW یک چاپگر لیزری همه کاره و همه کاره با قابلیت اتصال موبایل ایده آل برای استفاده در یک دفتر کوچک است. از این دستگاه می توان برای چاپ، کپی و اسکن با کیفیت بالا تا رزولوشن 600 در 600 dpi استفاده کرد.

    ادامه مطلب
  • چیپست چیست؟
    چیپست چیست؟
    112 بازدید

    چیپست یا مجموعه تراشه (به انگلیسی: Chipset ) مجموعه از قطعات الکترونیکی است که شامل مجموعه‌ای از اجزای الکترونیکی در یک مدار مجتمع است که وظیفهٔ مدیریت جریان داده‌ها بین پردازنده، حافظه و قسمت‌های جانبی را بر عهده دارند.

    ادامه مطلب
  • موقع خرید کارتریج توجه کنید
    موقع خرید کارتریج توجه کنید
    129 بازدید

     اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به حفاظت از محیط زیست اهمیت می دهید کاتریج جوهر های قابل بازیافت به شما توصیه می شود که هم حافظ محیط زیست بوده و هم تهیه آنها راحت تر است .

    ادامه مطلب
  • نگهداری از کارتریج inkjet
    نگهداری از کارتریج inkjet
    116 بازدید

    وقتی اولین آثار اتمام جوهر هر کدام از کارتریجهای رنگی یا سیاه را مشاهده کرده ، وقت را تلف نکنید و سریعا آن کارتریج را از پرینتر خارج کرده و به روش زیر بسته بندی کنید تا به دست کسی برسانید که بتواند آنرا برایتان شارژ کند.

    ادامه مطلب
  • مدیریت کاغذ در پرینتر کانن
    مدیریت کاغذ در پرینتر کانن
    207 بازدید

    سرعت، رزولوشن و کیفیت رنگ پرنتر کانن سعی کنید قبل از خرید چاپگر، کیفیت رنگ های خروجی، سرعت چاپ هر برگ و وضوح چاپ را از نزدیک مشاهده کنید.

    ادامه مطلب
  • اتصال پرینتر کانن به شبکه بدون کابل
    اتصال پرینتر کانن به شبکه بدون کابل
    81 بازدید

    شما باید بتوانید چاپگر خود را به راحتی به شبکه WiFi متصل کنید و چاپ تا زمانی امکان پذیر باشد که کامپیوتر یا دستگاه و چاپگر شما به همان شبکه WiFi متصل باشند.

    ادامه مطلب
  • تبدیل پرینتر آفلاین به انلاین
    تبدیل پرینتر آفلاین به انلاین
    96 بازدید

    اگر چاپگر حالت آفلاین را نشان می دهد ، در درایور چاپگر شما مشکلی ایجاد شده است و رفع آن نیز بسیار مشکل است اما اگر وقتی کامپیوتر روشن است چاپگر را به صورت آنلاین تشخیص ندهد. این امر بیشتر به دلیل مشکل ارتباطی بین چاپگر و رایانه شخصی شما رخ می دهد. اگر این چنین است نگران نباشید مشکل بسیار ساده است.

    ادامه مطلب
  • راه اندازی پرینتر TS5320
    راه اندازی پرینتر TS5320
    95 بازدید

    چاپگر Canon ts5320 یک دستگاه چاپ چند منظوره است که به کاربر امکان چاپ ، اسکن و کپی اسناد را می دهد. این چاپگر جوهر افشان بی سیم  دارای تنظیمات آسان است و پس از اتمام کار ، می توانید اسناد را فوراً چاپ و اسکن کنید.

    ادامه مطلب
  • هزینه مواد مصرفی پرینتر کانن
    هزینه مواد مصرفی پرینتر کانن
    125 بازدید

    قیمت کارتریج برخی از پرینترهای ارزان جوهرافشان با خود پرینتر برابری می کند یعنی پس از چاپ حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ برگ، مجبور به پرداخت معادل قیمت پرینتر برای کارتریج جدید خواهید شد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر Brother L6800DW
    بررسی پرینتر Brother L6800DW
    151 بازدید

    چاپگر Brother MFC-L6800DW ، انتخاب نهایی برای گروه های کاری متوسط ​​با حجم چاپ بالا است. این کارتریج به دلیل کارتریج 8000 صفحه ای با عملکرد بالا و هزینه کم به لطف کارتریج تونری با کارایی فوق العاده بالا ، ارزش زیادی را ارائه می دهد.

    ادامه مطلب
  • چاپگر CANON PIXMA IX6840
    چاپگر CANON PIXMA IX6840
    130 بازدید

    Canon Pixma iX6840 یک چاپگر بی سیم با عملکرد بالا است که از چاپ موبایل نیز پشتیبانی می کند. فناوری هد چاپ FINE که در این چاپگر به کار رفته است ، چاپ را سریع انجام می دهد.

    ادامه مطلب
Showing 2065 to 2076 of 2135 (178 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام